اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106424
تاریخ انتشار: 1395/12/01 23:20
در نیمه دوم اسفندماه؛
مسيح دموري نژاد افزود: مسابقات در ۴ سطح آموزشگاهی، شهرستانی،منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار و از هر شهرستان ۷۲ دانش آموز دختر و ۸۴ دانش آموز پسر و در مجموع ۱۵۶ دانش آموز به مرحله استانی راه مي يابند و بيش از ۲۰۰ عامل اجرایی در قالب کمیته های گوناگون، مسئولیت برگزاری این مسابقات را در طی یک هفته برعهده دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، شهرستان بهمئي در نیمه دوم اسفندماه ، میزبان بزرگترین رویداد فرهنگی و قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد است
به گزارش خبرنگار ما مسيح دموري نژاد مدير آموزش و پرورش شهرستان بهمئي و دبیر اجرایی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن ، نماز و عترت دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبري با اصحاب رسانه و اعضای کمیته روابط عمومی و تبلیغات این مسابقات اظهار داشتند: در این مسابقات، دانش آموزان برگزیده قرآنی ۱۳ شهرستان و منطقه استان در بخش پسران در ۱۴رشته و در بخش دختران در 12  رشته و مجموعا ۲ هزار و ۲۸ دانش آموز برگزیده قرآنی به رقابت خواهند پرداخت.


دموري نژاد افزود : مسابقات در ۴ سطح آموزشگاهی، شهرستانی،منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار و از هر شهرستان ۷۲ دانش آموز دختر و ۸۴ دانش آموز پسر و در مجموع  ۱۵۶ دانش آموز به مرحله استانی راه مي يابند و بيش از  ۲۰۰ عامل اجرایی در قالب کمیته های گوناگون، مسئولیت برگزاری این مسابقات را در طی یک هفته برعهده دارند.
دبیر اجرایی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن ، نماز و عترت دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد با بيان اينكه ، در این مسابقات ۴۶۸ دانش آموز در مرحله استانی برگزیده و تجلیل می‌شوند افزود : دانش آموزان منتخب این دوره از مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، اذان، مداحی،  تفسیر، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و احکام و انشاء نماز به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.
وی یادآور شد:  از مدیران و خبرنگاران رسانه های خبری مکتوب و مجازی و خبرنگاران صدا و سیما انتظار داریم برای انعکاس این رویداد مهم و روند برگزاری آن تلاش خود را انجام دهند.  
در ادامه این نشست خبری آقای بزمه معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش، مراسم استقبال و حضور در گلزار شهدای گمنام شهرستان، مراسم افتتاحیه و اختتامیه مسابقات و معرفی برگزیدگان و برنامه های فرهنگی از جمله بازدید از اماکن مذهبی و تفریحی و ... را از مهمترین برنامه های این دوره از مسابقات عنوان نمود.


گفتني است در این مرحله حدود 2028 دانش آموز در قالب رشته هایی از جمله : قرائت قرآن ، ترتیل ، حفظ تحقیق و تفسیر ، اذان ، انشاء نماز ، نهج البلاغه ، صحیفه سجادیه ، احکام و مداحی به مدت 7 روز با هم رقابت می کنند .


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*