اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106452
تاریخ انتشار: 1395/12/02 23:37
در جلسه شورای ترافیک شهرستان لالی عنوان شد؛
مهندس سلوکی دبیر جلسه شورای ترافیک شهرستان لالی اظهار داشتند: نزدیک ۲۰۰ تابلو آماده کردیم که طی هماهنگی با دستگاه های ذی ربط و ‌پلیس راهور در سطح شهر نصب می شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،امروز دو شنبه ۲ اسفند ماه ۹۵ جلسه ی شورای ترافیک شهرستان لالی به ریاست معاون فرماندار و به دبیری شهرداری لالی در محل سالن فرمانداری شهرستان لالی تشکیل گردید.
بنا به گزارش خبرنگار ما در ابتدای این نشست مهندس رفیعی معاون فرماندار ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای صورت گرفته توسط اعضای‌ شورای ترافیک خواستار اجرای  نظم و قوانین ترافیکی و عبور و مرور در سطح شهرستان لالی شدند.
مهندس سلوکی دبیر جلسه شورای ترافیک شهرستان لالی اظهار داشتند: نزدیک ۲۰۰ تابلو آماده کردیم که با هماهنگی های آتی با دستگاه های اجرایی و ‌پلیس راهور در سطح شهر نصب شوند.
وی افزود: برداشتن میدان معلم در سال ۹۵ اجرایی نخواهد شد.
سلوکی ادامه داد، پیگیر احداث پارکینگ ادوات راهسازی توسط بخش خصوصی هستیم.
در پایان ابازری رئیس شورا شهر لالی اظهار داشت بستن تقاطع خیابان سوم خرداد از تقاطع خیابان شهید رجایی و شهید بهشتی باعث عدم بهبود ترافیک منطقه فوق و افزایش مشکلات تقاطع پایین دست خواهد شد و این موضوع در کارگروه تخصصی مطرح و پیگیری شود.
وی همچنین خواستار همکاری اداره برق با شهرداری در جهت نصب تیر برق در بلوار شهید محلاتی جهت تامین روشنایی در جهت‌ تامین‌ امنیت شهروندان و جلوگیری از ورود صدمات و تلفات مالی و جانی به شهروندان شد.
رئیس شورا شهر لالی در خاتمه عنوان داشت: در صورت آمادگی مالکین اراضی بلااستفاده در سطح شهر جهت پارکینک سواری های شخصی ، آمادگی برای همکاری های لازم را داریم.
خبرنگار و عکاس/ناهید رضایی




کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*