اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106490
تاریخ انتشار: 1395/12/06 20:12
چند پرسش در خصوصِ نشستِ سراسری جمنا!
سوال این است که شوراهایِ استانی و شورای مرکزی که این نشست را تدارک دید چگونه و طیِ چه فرایندی انتخاب شدند؟! نظرِ مردم و یا نیروهایِ انقلابی برای شوراهایِ استانی جمنا (جبهه مردمی نيروهای انقلاب اسلامی)چگونه اخذ شد؟!آیا اینکه عده ی خاصی دوست رفیق زد وبند مدیریتی گذشته باشند دلیل بر انقلابی بودندهست؟؟

عصرجهان/نام نویسنده محفوظ
با عنایت به این که به هر حال برگزاریِ چنین نشستی نیاز به برنامه ریزی و فعالیت های گسترده دارد، به برگزارکنندگان خدا قوت می گویم و مایلم تاکید کنم اصلِ این اقدام که جریانی فکری و سیاسی بتواند تجمعی کشوری داشته باشد و برای آینده ی جریانِ خود تصمیم بگیرد امرِ مبارکی ست که امید دارم سایرِ جریان های سیاسی کشور هم فرصت و اجازه ی آن را داشته باشند. اما چند پرسش که طبعا در ساحتِ سیاست ورزیِ پاسخ گو و تبیین کننده و خردمندانه، با پاسخ مواجه خواهد شد؛
-سخنگوی محترم و شخصیت هایِ مطرحِ جمنا (جبهه مردمی نيروهای انقلاب اسلامی)تاکید دارند فرایندِ انتخابِ کاندیدایِ نهایی دموکراتیک و مردمی ست و با نظرخواهی صورت می گیرد؛
 سوال این است که شوراهایِ استانی و شورای مرکزی که این نشست را تدارک دید چگونه و طیِ چه فرایندی انتخاب شدند؟! نظرِ مردم و یا نیروهایِ انقلابی برای شوراهایِ استانی جمنا (جبهه مردمی نيروهای انقلاب اسلامی)چگونه اخذ شد؟!آیا اینکه عده ی خاصی دوست رفیق زد وبند مدیریتی گذشته باشند دلیل بر انقلابی بودندهست؟؟
-سه هزار نفری که به این همایش آمدند طیِ چه فرایندی و بر اساس چه استانداردی و توسطِ چه کسانی و چگونه انتخاب شدند؟!
-این سه هزار نفر از استان های مختلف با چه وسیله ای به این همایش آمدند؟! هزینه ی سفرِ این تعداد از کجا تامین شد؟!
-مکانِ مراسم و خوابگاهِ مهمانان متعلق به شهرداری تهران بود، آیا شهرداری این مکان ها را رایگان در اختیارِ جمنا (جبهه مردمی نيروهای انقلاب اسلامی)گذاشت و یا طیِ قراردادی؟ اگر رایگان چرا؟! و اگر طیِ قراردادی لطفا برایِ جلوگیری از هر گونه شبهه ای این قرارداد منتشر شود؟! هزینه ی اجاره ی این مکان ها از سوی چه کسی پرداخت شد؟!
-مهمانان عزیز از روز گذشته مستقر شدند، هزینه ی شام و صبحانه و ناهارِ این سه هزار نفر چگونه و از کجا تامین شد؟!مدعیان نیروهای انقلابی باید همه مسائل مالیشان شفاف باشد تا به آنها اعتماد شود
-با آن که جمنا (جبهه مردمی نيروهای انقلاب اسلامی)کمیته هایِ مختلفی با نامِ اقشار و هنرمندان و ورزش کاران تشکیل داد، چرا در این همایش چهره های هنری و ورزشی اساسا حضور نداشتند؟!
-چرا حضورِ جوانان در این نشست سراسری کم رنگ بود؟ آیا به این دلیل نبود که  احمدی نژادی ها که بیشترین جوانان انقلابی را دارند غایبِ این نشست بودند؟!
-چرا برخی چهره های مطرح اصولگرا که در رسانه ها و در بین مردم هم شناخته شده هستند و برخی شان در مجلسِ قبل مواضعِ انقلابیِ برجسته ای در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی داشتند در این نشست غایب بودند و در عوض موافقانِ برجام حضوری پر رنگ در ردیفِ اولِ نشست داشتند؟!
برای همه ی دلسوزان واقعی انقلاب اسلامی و همه ی مردم عزیز ایران آرزوی توفیق و سربلندی دارم.



کانال تلگرام عصر جهان


رضا
|
Iran
|
1395/12/07 06:57
  +0

  -0
پاسخ
کی اینها شفاف بودند که میخواهی تو این موضوع شفاف باشند مگر همینها تاکنون در این ۳۸سال مدیریت از مجلس تا بخشداریها دستشونه نبود؟چرا مردم شعور نداشته باشند اینها را بشناسند که هر دوره ای یه نام عوض میکنند والی ریشه آنها فساد‌ودزذی دروغ و...میباشد

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*