اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106493
تاریخ انتشار: 1395/12/07 01:22
یاداشت دریافتی/
مسئولین شهرستانی؛ استانی و کشوری با این مردم شهید پرور چگونه بازی میکنند و نکته جالب تر در سامانه و تقسیمات کشوری ممبی دهستانی زیر مجموعه بخش سرآسیاب می باشد.حالا مسئولین پاسخ دهند."ممبی جزء بخش مرکزی است ؟یا جزء بخش سرآسیاب است؟یا خودش بخش مستقلی است؟

عصرجهان/حسین جعفری نیکو شورای بخش مرکزی بهمئی
مردم ممبی شاهد تودیع و معارفه بخشدار مرکزی در ممبی بوده اند؛ که طبق مصوبه هیات محترم وزیران در دولت قبل بخشداری مرکزی  بهمئی به بهمئی گرمسیری شمالی به مرکزیت قلعه ممبی انتقال داده شد.و تابلویی جلوی این بخشداری نوشته بخشداری ممبی.
حال مسئولین شهرستانی؛ استانی و کشوری با این مردم شهید پرور چگونه بازی میکنند و نکته جالب تر در سامانه و تقسیمات کشوری  ممبی دهستانی زیر مجموعه بخش سرآسیاب می باشد.
حالا مسئولین پاسخ دهند."ممبی جزء بخش مرکزی است ؟یا جزء بخش سرآسیاب است؟یا خودش بخش مستقلی است؟
آیا مردم شهید پرور ممبی شایسته این نوع بلاتکلیفی هستند؟آیا خانواده شهیدان داستان که یک روز پیکر مطهر دو شهیدش را داخل یک آمبولانس تحویل گرفته و ساکن ممبی است.این طور مسئولان با زادگاهشان برخورد کنند.؟؟؟ اگر پاسخ ما را نمی دهید؛در فردای قیامت به این شهداء چه پاسخی خواهید داد!!
اما بازهم دیر نشد؛ مسئولان بیایید در ظلمی که به مردم ممبی شده کمک کنید؛که فردای قیامت در برابر شهدای ممبی سربلند باشید .
آرزوی ما سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.(حسین جعفری نیکو شورای بخش مرکزی بهمئی )



کانال تلگرام عصر جهان


محمدصادق
|
Iran
|
1395/12/07 06:53
  +0

  -0
پاسخ
ممبی مورد تمسخر بهمن خوبی مهرعلی جوخ پور وبزرگواری از همان ابتدا بخش اعلان شد
حق مردم ممبی بیش از این نیست چون قدرت تصمیم گیری ودفاع ندارند
مش قلی
|
Iran
|
1395/12/07 12:32
  +0

  -0
پاسخ
اه کله سوتی- بصورت کلامی امربه معروف و نهی از منکرتو بکن بسه - درو مده - غیبت مکن - اما په وکی بگوی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ممبی
|
Iran
|
1395/12/07 14:09
  +0

  -0
پاسخ
سلام ودرودبربرادرمحترم جناب آقای حسین جعفری نیکوبااین قلم تواناوازاینکه جنابعالی به فکرمردم ممبی وروستاهای اطراف آن می باشید.جای تقدیروتشکراززحمات ارزشمندشمادارد.
امیداست مسؤلین بادیدن چنین متنی به خودآیندوبامردم صاف یکرنگ وپاک دل ممبی ایجوربازی نکنند.وحق اصلی رابه آنان ادانمایند.
علی
|
Iran
|
1395/12/08 08:19
  +0

  -0
پاسخ
واقعا ممبی استحقاق بخش شدن را دارد وبا وجود این پتانسیلها وظرفیت های که دارد. می تواند درآینده بخش مهمی در اقتصاد مردم شهرستان داشته باشد.مسئولین توجه خاص به ممبی داشته باشند.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*