اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106495
تاریخ انتشار: 1395/12/07 01:45
آی تهران بشنو ناله ی خوزستان را!
نشست زمین در بافت قدیم دزفول/2 کشته براثربرخورد کامیون و سواری پژو درجاده سربندر/

اخبار کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی "عصر جهان" در استان خوزستان
📡https://telegram.me/asrjahan

انتخاب اعضای جدید شوراي مركزي انجمن اسلامي جامعه پزشكي خوزستان
جمعه ٦ اسفندماه ١٣٩٥ همزمان با سي و سومين سالگرد شهادت دكتر محمدعلي رهنمون، انتخابات انجمن اسلامي جامعه پزشكي استان خوزستان برگزار و اعضاء جديد شوراي مركزي اين انجمن انتخاب شدند.
اسامي اعضاء منتخب به ترتيب كسب بيشترين آراء به شرح زير مي باشد:
١- دكتر ايرج نظري؛ فوق تخصص جراحي عروق
٢-دكتر سيد جلال هاشمي؛ فوق تخصص گوارش
٣-دكتر علي خدادادي؛ دكتراي تخصصي ايمونولوژي باليني
٤-دكتر اميرهوشنگ باورصاد؛ متخصص داخلي
٥-دكتر علي خسروي؛ پزشك عمومي
٦-دكتر محمد بدوي؛ دكتراي تخصصي فيزيولوژي باليني
٧-دكتر فرهاد ابول نژاديان؛ فوق تخصص آسم و آلر


خاک خوردیم ولی خاک ندادیم
"پرویز دوید خسروی" فعال رسانه ای و کنشگر اجتماعی با ارسال یاداشتی با عنوان"خاک خوردیم خاک ندادیم" اینگونه نوشت: ✍️✍️✍️✍️✍️✍️✍️
دلاور مردانی ما دیروز خاک خوردند و در خاک افتادند ولی خاک اشغال شده وطن را پس ستاندند تا تاریخ شرم اور ماضی بر تارک ایران تکرار و مجددا نقش نبندد آنان درجان پناه های خاکی مبارزه ای با دشمن داشتند و بسیاری در خاک و خون غوطه ور شدند که سوز آنان بالاخص داغ 175شهید غواص دسته بسته هنوز جان ما را می سوزاند. اما باید در یک کلام گفت: "ما دیروز خاک خوردیم ولی خاک ندادیم"
اما خاک امروزی چیست که باید بخوریم؟چرا اوضاع اینگونه شد؟
وقتی مردم به حقوق شهروندی اشنا نباشند وقتی مردم مطالبه گر نباشند وقتی اصحاب رسانه و کارشناسان فرهنگ مطالبه گری را ترویج و اشاعه نمی دهند و بعضا به جای مطالبه گری روابط عمومی ادارات می شوند و وقتی دولت مردان را بحال خود رها می کنیم هر آنچه برای بقا و تثبیت قدرت از گرده مردم لازم دارند ابتیاع می کنند باید اوضاع اینگونه شود
در گفتگو با کارآفرین برتر سال ۸۶ خوزستان عنوان شد؛
دعای خیر زنان بد سرپرست و خودسرپرست گنجینه و ‌توشه راه است
اوریانا عالی پور: به ۳۶۰ بانوی شهرم آموزش رایگان دادم و سپس با جذب ۳۰ نفر از این بانوان علاقمند و آموزش دیده به تولید انواع منسوجات چرمی پرداختیم و با خرید منسوجات حاصل دست آنها و فروش محصولات آنها به بازارهای هدف برایشان منبع درآمد پایدار کسب کردیم.


🔻از بانک‌های خوزستان شکایت می‌کنم/ خوزستان باید از وضعیت بحرانی موجود خارج شود
آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرستان با اشاره به برگزاری کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین و بیان اینکه دشمنان در تلاش برای خارج کردن این مسأله از الویت‌های مسلمانان هستند، اظهار کرد: توسط داعش حمایت‌های عربستان به کشورهای منطقه از جمله سوریه و عراق تحمیل شده است.
وی در ادامه با اشاره به غیرقابل مقایسه بودن تسهیلات در خوزستان نسبت به استان‌های دیگر تصریح کرد: خوزستان با توجه به جمعیت و حجم اقتصادی خود قابل مقایسه با برخی از استان‌های کشور که بیشتر از خوزستان مورد توجه بودند نیست و رئیس بانک مرکزی باید به این تذکر و سخن توجه داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اضافه کرد: همه قوا باید تا آخر سال نشان دهند که برای اقدام و عمل در سال اقتصاد مقاومتی چه کردند.
وی عنوان کرد: دولت باید کارنامه خود را در رفتار منتشر کند، در برخی از استان‌ها کارهای خوبی انجام شده ولی در استان خوزستان تصمیمات خوزستان در یک کارنامه خلاصه شد هر چند کارهای خوبی نیز در این راستا صورت گرفت و امیدواریم اجرایی شود.
آیت‌الله جزایری با اشاره به حمایت‌های دولت از کارخانه‌های از کار افتاده و نیمه‌کاره گفت: یک‌سری مکان‌های اقتصادی وجود دارد که باید بازسازی شود و یکسری شرکت‌ها و واحدهای تولیدی نیز تعطیل شده است و حرکت دولت برای رفع این مشکلات موثر بود تا این واحدها تکمیل شود.
وی با بیان اینکه در این رابط موانعی وجود داشت خاطرنشان کرد: کسانی برای ساخت یک کارخانه وام گرفتند دیگر مجاز به گرفتن وام نبودند ولی دولت مصوبه را به اجرا در آورد تا این افراد وام بگیرند و کارخانه کامل به تولید برسد.
آیت‌الله جزایری با اشاره به اینکه جرائم کمرشکن و سخت بخشیده شد، گفت: قوانین سخت و عدم قبول کردن مجموعه تولیدی برای ضمانت وام‌ها توسط دولت منتفی شد که جای تشکر دارد، ولی متاسفانه مسؤولان بانکی خوزستان زیر بار نمی‌رود که مصوبه شرعی و قانونی دولت را تمکین کنند و ما نیز در این رابطه از آنها شکایت خواهیم کرد.
وی اظهار کرد: خوزستان باید از وضعیت موجود خارج شود، همچنین در رابطه با بحران موجود در خوزستان تیم‌هایی از برخی نقاط کشور به استان آمدند که متأسفانه یک نفر بر اثر حادثه آسیب جدی دید و یک دیگر نفر نیز به شهادت رسید.منبع/فارس
تجمع آب‌خواهی شهروندان ایذه‌ای در محل سد کارون۳


🔻 2 کشته براثربرخورد کامیون و سواری پژو درجاده سربندر
دو نفر در حادثه برخورد یک کامیون با یک سواری پژو در 5 کیلومتری بعد از پلیس راه سربندر در ساعت 18 و30 دقیقه شامگاه پنج شنبه کشته شدند
این حادثه موجب ترافیک چند کیلومتری در این محور (ماهشهر-اهواز)شد .


🔻فرو نشست زمین در بافت قدیم دزفول
به گزارش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول این حادثه حوالی ساعت 13:30 دقیقه ظهر جمعه در کوچه لب خندق در بافت قدیم دزفول اتفاق افتاد.
به گفته مهدی ملائکه زاده از سازمان آتش نشانی دزفول فرو نشست زمین این خانه قدیمی را در معرض تخریب قرار داده است.
وی افزود:این حادثه در خیابان امام خمینی شمالی و کوچه لب خندق اتفاق افتاده و در پی آن یک گروه از ناجیان 125 به محل حادثه اعزام شد.
ملائکه زاده علت فرو نشست زمین را احتمالا وجود قنات و زیر زمینی های قدیمی عنوان کرد/ایرنا


محسن رضایی در پنجمین سالگرد شهادت شهید حاج احمد سوداگر و بزرگداشت شهدای مدافع حرم خوزستان:
ناله خوزستان از بی وفایی است، نه از گرد و غبار
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، جمعه‌شب در یادواره پنجمین سالگرد شهادت شهید حاج احمد سوداگر و بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان خوزستان گفت: اگر خوزستانی‌ها از غبار می‌نالند به اين دليل است كه غبار را نشانه بی‌وفایی وعدم صداقت می‌دانند و می‌خواهند از دولتمردان خود، صداقت و وفاي به عهد ببینند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر محسن رضایی، فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس ضمن تجلیل از سرلشکر شهید دکتر حاج احمد سوداگر بنیان‌گذار پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس گفت: با احمد سوداگر سال‌ها در یک سنگر و یک جبهه کنار هم بودیم. سوداگر تابلو خنده بر مرگ بود. هشت بار به‌شدت مجروح شد اما جراحات سنگین در اراده او تأثیری نداشت و به مرگ می‌خندید.
فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: اگر خوزستانی‌ها از غبار می‌نالند، به اين دليل است كه غبار را علامت بی‌وفایی وبی صداقتی دولتمردان می‌دانند و می‌خواهند از دولتمردان خود، وفاي به عهد و صداقت ببینند كه اگر چنين می‌بود ده برابر این غبار را هم تحمل می‌کردند.مردم خوزستان بحران‌هایی سخت‌تر و سهمگین‌تر از غبار دیده‌اند. ما در فاو تنها در یک‌شب پنج هزار نفر شیمیایی دادیم. رزمندگان ما عاشقانه از اروند عبور می‌کردند، شیمایی را به جان می‌خریدند، چون دروغ و فریب و وعده‌های پوچ نمی‌دیدند. دو سال پیش در اسفند سال ۱۳۹۳ گزارشی از سفر خود به خوزستان درباره ریز گردها و کارون و سد گتوند ، به مقام معظم رهبری دادم، دفتر ايشان نامه‌ای به آقای روحانی نوشتند و به گزارش من اشاره کردند و از قول رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اجرای هر سه پیشنهادهای آن گزارش تأکید کردند. شخص مقام معظم رهبری هم بارها اهمیت حل مسأله گردوغبار خوزستان را مورد تأکید قرار داده‌اند.
🌪🌪🌪🌪🌪🌪🌪🌪🌪🌪🌪🌪


نفسم تنگ شده بس که هوا سنگین است
آب گِل گشته، هوا خاک و زمین چرکین است
🌘🌪🌪🌘
اگر این چهره ی ما تیره و خاک آلوده است
رخ شادابِ مدیران که بسی رنگین است
🌘🌪🌪🌘
قطع برق است، شب این شهر اگر تاریک است
در عوض چهره ی تهران که چراغ آذین است
🌘🌪🌪🌘
حالِ ما خوب، تو اما مکن این را باور
سخنِ تلخ به هم گفتنِ ما شیرین است
🌘🌪🌪🌘
آی تهران بشنو ناله ی خوزستان را
حیف ! هرچند کمی گوش شما سنگین است
🌘🌪🌪🌘
زخم، تنها گُلِ سرخِ تنِ خوزستان است
در همه جای تنش، ترکش بمب و مین است
🌘🌪🌪🌘
ریز گردِ ادبی با غزلی درد آلود _
شعرِ خاکی، سخنی تیره و آهنگین  است
🌘🌪🌪🌘
قصه گفتم بپرد خواب ز سرها، زیرا
همه ی مشکلِ ما خفتنِ مسئولین است
🌘🌪🌪🌘
سروده ی سارا پارساخو


⭕️بازدید جمعی از دانش آموزان دبستان پسرانه شهید منوچهر حاجیپور شهرستان لالی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان.
بازدید از :
۱_ آزمایشگاه های نانو و بیولوژیک( دکتر مرادی _ مولایی ).
۲_ آزمایشگاه زیست گیاهی و جانوری
۳_ آزمایشگاه بررسی سیستم های برق
۴_ سویئت کامپیوتری دانشگاه
پس از پذیرایی و صرف ناهار در سالن سلف سرویس، به آماده شدن جهت برگزاری مسابقات فوتبال در سالن ورزشی دانشگاه پرداختند.
گزارش : ناهید رضایی


⭕️گروه کوهنوردی نور بانوان شهرستان لالی ، صبح امروز در دامان و نیزارتفاعات کوه بنه میر لالی حضوریافتند.گفتنیست گروه مذکور پس از طی مسافت و همچنین کوهپیمایی ، باحضور در زیارتگاه سید محمد در جوار بنه میر ، نماز طهر و زیارت خود را در این مکان مقدس اقامه نمودند.
گزارش / عکس : ناهید رضایی


در گفتگو با کارآفرین برتر سال ۸۶ خوزستان عنوان شد؛
⭕️دعای خیر زنان بد سرپرست و خودسرپرست گنجینه و ‌توشه راه است
اوریانا عالی پور: به ۳۶۰ بانوی شهرم آموزش رایگان دادم و سپس با جذب ۳۰ نفر از این بانوان علاقمند و آموزش دیده به تولید انواع منسوجات چرمی پرداختیم و با خرید منسوجات حاصل دست آنها و فروش محصولات آنها به بازارهای هدف برایشان منبع درآمد پایدار کسب کردیم.
گفتگو از پریسا طاهری
==================================================================
نتایج هفته 22 لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس)
جمعه 6 اسفند 1395
تراکتورسازی 2 - 1 سیاه جامگان
ﺳﻪشنبه 26 بهمن 1395
استقلال خوزستان 3 - 4پیکان
 پنجشنبه 28 بهمن 1395
استقلال 2 - 0ذوب آهن
 گسترش فولاد 2 - 2فولاد
سپاهان 1 – 2پرسپولیس
جمعه 29 بهمن 1395
پدیده   3 - 0 صنعت نفت آبادان
صبای قم  0 - 0سایپا
شنبه 30 بهمن 1395
نفت تهران  2 - 0ماشین‌سازی‌تبریز


🔥 داغ های ورزشی
🔸 به علت محدودیت های رئیس جمهور جدید آمریکا، وزنه برداران این کشور در دومین دوره جام فجر كه از 19 اسفند به میزبانی اهواز برگزار می شود، شرکت نمی کنند.
🔸 تمجید بنتو سرمربی پرتغالی تیم المپیاکوس از انصاری فرد: او گل‌های مهمی برای المپیاکوس زد. خوشحالم که کریم جای خالی براون را پر کرد.
🔸 دیلی میل خبر داد: آنتوان گریزمان قطعا اتلتیکو مادرید را برای پیوستن به منچستریونایتد ترک خواهد کرد.
🔸 سردار باران چشمه: ادامه خدمت سربازی نوراللهی و عالیشاه در تراکتورسازی منع قانونی ندارد و پس از گذراندن خدمت سربازی می‌توانند از این تیم جدا شوند.
🔸 باشگاه المپیاکوس یونان به طور رسمی از دریافت پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی برای انتقال انصاری‌فرد مهاجم ایرانی‌اش به سوپر لیگ چین خبر داد.
🔸 افتخاری که اردوی استقلال را ترک کرده و به تهران بازگشته، تاکید کرد که ظرف روزهای آینده پول بازیکنان خارجی پرداخت می‌شود تا دیگر هیچ شکایتی باشگاهش را تهدید نکند.

 


⭕️باشگاه ترکیه‌ای مدرک ندهد پرونده مختومه است
ریزه‌ اسپور تا 9 اسفند فرصت دارد علیه طارمی مدارک بدهد/ فیفا دفاعیات طرف ایرانی را وارد دانست
باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه که در ابتدای فصل مهدی طارمی و رامین رضاییان را در اختیار داشت به دلیل جدایی طارمی از این باشگاه و بازگشتش به تیم پرسپولیس از این بازیکن به فیفا شکایت کرده است اما به نظر می‌رسد شکایت این باشگاه ترکیه‌ای مشکلی برای طارمی و باشگاه پرسپولیس به وجود نیاورد. هر چند که موضع باشگاه پرسپولیس در قبال این پرونده کاملاً سکوت بوده است.
باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه طی نامه شماره gbo/01586-16 مورخ 17 ژانویه به فیفا اعلام کرده که از مهدی طارمی شکایت خواهد کرد و برای جدایی او از این باشگاه خواستار غرامت شده است.
مهدی طارمی قرارداد لازم الاجرا نداشته زیرا قراردادش فقط در صورتی معتبر بوده که آی تی سی صادر شود که حتی درخواست آی تی سی هم در تی ام اس وارد نشده و باشگاه ترکیه ای اقدامی نکرده است.حتی پرداخت اقساط قرارداد هم منوط به صدور آی تی سی بوده و این شرط ضمن عقد به عنوان بند اول قرارداد قید شده  است. به عبارت کلیدی shall be only توجه شود. ضمنا آغاز دوره حفاظت شده قرارداد او اگر آی تی سی هم صادر می شد از تاریخ ٩٥/٤/٢٩ بوده و طارمی دو روز قبل از آن تاریخ ، نامه قطع همکاری را به باشگاه ریزه اسپور و کمیته وضعیت بازیکنان فیفا فکس و دی اچ ال کرده و یک روز قبل از آن تاریخ، با پرسپولیس قراردادش را ثبت رسمی کرده است.
این در حالی است که طبق بند بالا و توضیحاتی که نوشته شده از سوی پرسپولیسی‌ها این پاسخ داده شده که مهدی طارمی با این باشگاه قرارداد نداشته و زمانی قرارداد او با باشگاه ریزه‌اسپور اعتبار پیدا می‌کرد که ATC این بازیکن برای این باشگاه صادر شود.
در این خصوص از سوی فیفا به سه وکیل باشگاه ریزه‌اسپور در تاریخ 16 فوریه نامه‌ای زده شده که این باشگاه فرصت دارد تا 27 فوریه یعنی روز دوشنبه 9 اسفند مستنداتی دال بر اینکه طارمی با باشگاه ریزه‌اسپور قرارداد داشته و این قرارداد لازم‌الاجرا بوده به فیفا ارائه شود چرا که از سوی فیفا به باشگاه ریزه‌اسپور عنوان شده قراردادی که طارمی با آنها بسته لازم‌الاجرا نبوده و اگر مستنداتی در اختیار دارند باید تا 9 اسفند آن را ارائه دهند و این در حالی است که این باشگاه ترکیه‌ای مستنداتی در این خصوص ندارد. همچنین نکته جالب اینجاست که این شکایت فقط از مهدی طارمی صورت گرفته و پای رامین رضاییان در میان نیست. همچنین فیفا دفاعیات طرف ایرانی را وارد دانسته و به همین دلیل از باشگاه ریزه‌اسپور خواستار مدارک شده است و به همین دلیل به نظر می‌رسد این شکایت به سود مهدی طارمی به پایان برسد.
فیفا در نامه آخری که به باشگاه ریزه اسپور ترکیه داده عنوان کرده بود که این باشگاه تا ٢٩ بهمن فرصت دارد که مدارکی برای اثبات ادعای خود ارائه دهد که این اتفاق نیفتاد. بعد از این موضوع طی یک اخطار نهایی به باشگاه ریزه اسپور گفته شد اگر تا تا نهم اسفند مدرکی ارائه ندهید پرونده مختومه خواهد شد/منبع-فارس


⭕️قرار است پیراهن شماره ٢٤ بایرن مونیخ با امضا علی دایی درجشنواره بنیاد خیریه روشنایى امید به نفع امور خیریه به حراج گذاشته شود.


💁 بانوان حتما بخوانند 👇👇
🔸اگر لاک ناخن در حال خشک شدن است، به دلیل گرما است. لاک را داخل یخچال بگذارید که خیلی دیرتر خشک می شود.
🔸اگر ریزش موی سرتان زیاد شده است، روزی 14 عدد بادام کوهی بخورید تا خیلی راحت و طی چند روز ریزش مویتان کمتر بشود.
🔸مصرف چای نعناع به کنترل رشد غیرطبیعی مو در زنان کمک می‌کند.
🔸برای نگهداری بهتر از انگورها، آنها را نشسته داخل کیسه در یخچال بگذارید و فقط قبل از مصرف آنها را بشویید. اگر انگورها را از قبل بشویید و در یخچال بگذارید، دانه‌هایش ترک می‌خورند!
🔸سشوار کشیدن، حالت دهنده های مو، شامپوهای ناملایم و در معرض نور خورشید بودن همگی باعث خشک شدن موها و تخریب آمینواسیدهای مو خواهد شد.
💥 حوادث
🔺یک کامیون بمب‌گذاری شده در شهر الباب در ریف شرقی حلب منفجر شد که در پی آن بیش از 45 نفر کشته شدند.
🔺سارقانی که به زور اموال اتباع بیگانه در محلات جنوبی شهر بوشهر را به سرقت می‌بردند با تلاش ماموران انتظامی بوشهر دستگیر شدند.
🔺بر اثر بر خورد دو دستگاه وانت تویوتا در محور سرباز به مهرستان 20 نفر مجروح و دو نفر کشته شدند.
🔺استواردوم فرهاد شیری افسر پلیس امنیت تهران بامداد امروز در درگیری با اراذل و اوباش به شهادت رسید.
🔺سارقان صرافی میدان فردوسی تهران، شب گذشته با تلاش کارآگاهان پلیس در عملیات تعقیب و گریز در شهرستان شهریار دستگیر شدند.


⭕️ افراد مسلح معلم سراوانی را به رگبار بستند
🔹آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:
افراد مسلح ناشناس شب گذشته با ورورد به خانه ایوب حسین‌زهی معلم سراوانی، وی را در مقابل چشمان همسر و فرزندانش، به رگبار بستند.
افراد مسلح در ادامه اقدام به بستن دست و پاهای این زن و شوهر کرده و لپ تاپ، طلاها، پول‌ها و خودروی پژوی آنها را به سرقت می‌برند.
همسر این معلم سراوانی نیز بر اثر شلیکی که به پای وی اصابت‌ کرده‌ حال مساعدی ندارد.
این قتل در پی اختلافات طایفه‌ای رخ داده است.


🔸 نتايج آرا انتخابات شورای مركزی جبهه مردمی نيروهای انقلاب اسلامی به شرح زير اعلام می‌شود:
🔹 آرای اخذ شده: ۲۶۹۱
🔹 آرای صحیح: ۲۵۲۱
۱-مرضيه وحید دستجردی ۲۲۷۰
۲- غلامعلي حداد عادل ۱۹۷۶
۳- مهدي چمران ۱۹۵۳
۴-محمد حسن رحیمیان  ۱۹۴۹
۵-مهدي محمدی  ۱۷۳۳
۶- محمدباقر ذولقدر ۱۵۹۹
۷- رضا روستا آزاد ۱۵۶۷
۸- نادر طالب زاده ۱۵۴۸
۹- حسين فدایی ۱۴۴۳
۱۰- فاطمه رهبر ۱۳۰۴
۱۱- لطف الله فروزنده ۱۳۰۳
۱۲- عليرضا مرندي  ۱۲۷۶
۱۳- لاله افتخاری ۱۲۳۱
۱۴- زهره الهیان  ۱۲۲۴
۱۵- سید محمد حسینی ۱۰۰۱
۱۶- محمدصالح جوکار ۹۳۲
۱۷- محمود خسروی وفا ۹۳۱
۱۸- يحيي آل اسحاق ۸۸۷
۱۹- پرويز سروری  ۸۰۷
۲۰- علي همتی ۷۸۰
۲۱- رضا نجابت ۷۶۶
۲۲- محمدرضا آشتیانی ۷۵۸
۲۳- فرشته حشمتیان ۷۳۸
۲۴- منيره نوبخت ۷۳۶
۲۵- حجت الله عبدالملکی ۷۰۳
۲۶- مجتبي ابراهیمی ۶۵۳
۲۷- الهه راستگو ۶۴۴
۲۸- محمدرضا کاشفی ۶۳۴
۲۹- محمد نبي حبیبی ۵۹۵
۳۰- ابوالقاسم جراره ۵۵۴


🔻چند پرسش در خصوصِ نشستِ سراسری جمنا!
شوراهایِ استانی جبهه مردمی نيروهای انقلاب اسلامی چگونه و طیِ چه فرایندی و توسطِ چه کسانی انتخاب شدند ؟!
سوال این است که شوراهایِ استانی و شورای مرکزی که این نشست را تدارک دید چگونه و طیِ چه فرایندی انتخاب شدند؟! نظرِ مردم و یا نیروهایِ انقلابی برای شوراهایِ استانی جمنا (جبهه مردمی نيروهای انقلاب اسلامی)چگونه اخذ شد؟!آیا اینکه عده ی خاصی دوست رفیق زد وبند مدیریتی گذشته باشند دلیل بر انقلابی بودندهست؟؟
http://asrjahan.ir/more/news/106490/view


⭕️در پانزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری؛کاندیداتوری مصطفی کواکبیان در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصویب شد


🔻 ترامپ رئیس جمهور آمریکا:
🔹ترامپ از رسانه‌های مخالف خود، با عنوان «شبکه رسانه‌ای کلینتون» نام برد.
🔹رئیس جمهور آمریکا در نشست محافظه‌کاران این کشور: ما داریم با رسانه‌های جعلی مبارزه می‌کنیم. آنها دشمن مردم هستند. آنها هیچ منبعی ندارند. آنها منبع‌سازی می‌کنند.
ترامپ: در خاورمیانه بیش از ۶ تریلیون دلار هزینه کردیم اما اکنون در وضعیت بسیار بدتری نسبت به ۱۵ سال پیش به‌سر می‌برند.
🔹ما بدهی ملی به ارث بردیم که پس از ۸ سال ۲ برابر شده است و همچنین سیاست خارجی که شکست پشت شکست داشت را به ارث بردیم.
🔹آیا ما در هیچ جنگی در این سال‌ها پیروز شده‌ایم؟ من به دنبال سیاست خارجی موفق هستم.
🔹ما ملتی هستیم که شهروندان خودش را در اولویت قرار می‌دهد...ما در حال بیرون کردن آدم‌های بد از کشور هستیم.
🔹اگر کسی می‌خواهد در آمریکا خط لوله بکشد، باید از لوله‌هایی استفاده کند که در آمریکا «تولید» شده‌اند.
🔹وقت آن است که تمام آمریکایی‌ها رفاه و آسوده‌گرایی را کنار بگذارند و به کار و فعالیت برگردند.
🔹ما داعش را از روی زمین ریشه‌کن می‌کنیم... ما تروریسم افراطی اسلام‌گرا را از کشورمان بیرون می‌کنیم...امنیت مردم ما در جایگاه اول است.
🔹در حال اجرا کردن یک به یک وعده‌هایی هستیم که به مردم دادیم.
🔹ما ارتش خود را بازسازی خواهیم کرد و دیگر کسی نمی‌تواند سربه‌سر ما بگذارد.
🔹هیچ کس جرأت نخواهد کرد قوای نظامی ما را زیر سوال ببرد. ما بهترین تشکیلات نظامی در طول تاریخ را ایجاد خواهیم کرد.


🔸انفجار خودروی بمب‌گذاری شده داعش در روستای سوسیان سوریه در نزدیکی شهر الباب که تحت کنترل معارضان مسلح سوری است، بیش از ۵۰ کشته بر جا گذاشت.


🔸انصاری‌فرد با ۶۵ درصد آرا بهترین بازیکن دور برگشت لیگ اروپا شد.


۴۸ کشته حاصل انفجار انتحاری و درگیریها در یمن
منابع امنیتی و مسئولان محلی در یمن اعلام کردند که حمله انتحاری، درگیری ها و بمباران مناطق مختلف این کشور باعث کشته شدن ۴۸ نفر شد.

===========================================================



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*