اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106496
تاریخ انتشار: 1395/12/07 02:16
گازرسانی به شهرهای دیشموک و چاروسا و ۱۰۸ روستا/معارفه بخشدار مرکزی شهرستان بهمئی

اخبار کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی "عصر جهان" در استان کهگیلویه و بویراحمد
📡https://telegram.me/asrjahan2

🔻اهدای عضو در گچساران به پنج بیمار زندگی دوباره بخشید

مسئول هماهنگی تیم پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد روز جمعه اظهار داشت که 2 کلیه، قرنیه ها و کبد این بیمار برای پیوند به بیماران نیازمند به بیمارستان نمازی شیراز انتقال داده شد.

ساسان عباسی تصریح کرد که اهدای اعضای حیاتی مرحوم غلام حسن خلیلی با رضایت خانواده وی و با تلاش تیم پزشکی دانشگاههای علوم پزشکی شیراز و یاسوج در بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچسارن صورت گرفت.

به گفته وی، غلام حسن خلیلی 27 ساله از اهالی شهرستان چرام و ساکن شهرستان گچساران بر اثر خون ریزی، دچار مرگ مغزی شده بود.

عباسی اظهار داشت: این بیست و چهارمین بیمار مرگ مغزی استان در سال جاری است که اعضای بدنش اهدا می شود.


🔻کلنگ بزرگترین کارخانه لاستیک‌سازی سبز جنوب کشور زمین زده شد

🔸آیین کلنگ‌زنی کارخانه بزرگ لاستیک‌سازی سبز و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم آبرسانی به خان‌احمد باشت با حضور معاون وزیر نیرو در حفاظت بهره برداری شرکت مدیریت منابع آب، دادستان کل دیوان محاسبات کشور، معاون وزیر جهاد کشاورزی،عضو هیات عامل صندوق توسعه ملی، مدیرعامل شرکت صنایع کوچک کشور، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت، استاندار، معاونان و مدیران استانی، شهرستانی و اقشار مختلف مردم گچساران و باشت در شهرک صنعتی خان احمد برگزار شد.

نصرالله خادمی در حاشیه آئین کلنگ‌زنی این کارخانه گفت: کارخانه لاستیک‌سبز جنوب کشور در زمینی به وسعت ۳۵ هکتار راه‌اندازی و تولید سالانه این کارخانه حدود ۵۰ هزار تن و یک‌هزار نفر به‌طور مستقیم و حدود سه هزار نفر نیز به‌طور غیرمستقیم با احداث این کارخانه دارای شغل خواهند شد. بهره برداری نهایی از کارخانه در بازده زمانی سه ساله صورت می‌گیرد.


🔻یاداشت دریافتی از حسین جعفری نیکو شورای بخش مرکزی بهمئی؛

🔸معمای حل نشده مردم ممبی

🔴مسئولین شهرستانی؛ استانی و کشوری با این مردم شهید پرور چگونه بازی میکنند و نکته جالب تر در سامانه و تقسیمات کشوری  ممبی دهستانی زیر مجموعه بخش سرآسیاب می باشد.حالا مسئولین پاسخ دهند."ممبی جزء بخش مرکزی است ؟یا جزء بخش سرآسیاب است؟یا خودش بخش مستقلی است؟

http://asrjahan.ir/more/news/106493/view


🔻گازرسانی به شهرهای دیشموک و چاروسا و ۱۰۸ روستا
با حضور معاون وزیر نفت، نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس و جمعی از مسوولان استانی کلنگ گازرسانی به ۲ شهر و ۱۰۸ روستا بعد از ۲۴ سال در روستای انجیره زمین زده شد.
مراسم کلنگ‌زنی گازرسانی دیشموک و چاروسا در روستای انجیره از توابع دیشموک با حضور عراقی معاون وزیر نفت، عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس، مومنی مدیر شرکت گازرسانی کشور و جمعی از مردم و مسوولان استانی و شهرستانی در روستای انجیره از روستاهای تابعه بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه زمین زده شد تا وعده ۲۴ ساله گازرسانی به این شهرها محقق شده باشد.
گفتنی است اجرای ۳۷۹۰۰۰متر خط تغذیه و شبکه توزیع گازرسانی به دو شهر و ۱۰۸  روستای تابعه بخش های دیشموک و چاروسا با تعداد خانوار تحت پوشش۷۶۲۷ و جمعیت ۳۲۲۰۰ نفر  با هزینه ای بالغ بر اجرای فاز سوم حدود ۴۵ میلیارد تومان خواهد بود.


🔻تاجگردون: کلنگ زنی ها انتخاباتی نیستند
غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی عصر جمعه در آئین کلنگ‌زنی دو پروژه لاستیک‌سازی سبز و آب‌رسانی به اراضی کشاورزی خان احمد باشت اظهار داشت: هدف از اجرای این پروژه‌ها ایجاد امید در مردم و رفع محرومیت از چهره دو شهرستان گچساران و باشت بوده و ربطی به انتخابات ندارد.


🔻معارفه بخشدار مرکزی شهرستان بهمئی
با حضور مسئولان استانی، علی کرم صدیقی فر به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان بهمئی منصوب شد.


🔻آنفلوانزای فوق حاد پرندگان به دهدشت رسید

کرم الله کیانی رئیس دامپزشکی کهگیلویه روز چهارشنبه اظهار داشت: با انجام آزمایش مرغ‌های محلی یکی از شهروندان ساکن دهدشت آنفلوانزای حاد پرندگان تشخیص داده شد.

وی اظهار کرد: این شهروند تعدادی مرغ محلی در خانه خود پرورش داده بود.

کیانی عنوان کرد: کار معدوم سازی ایمن مرغ‌ها در کمترین زمان ممکن با همکاری نهادهای ذی‌ربط انجام خواهد شد.

آنفلوانزای فوق حاد پرندگان از بیماری‌های خطرناک و مشترک بین انسان و حیوان است و آگاهی مردم از علائم و خطرات آن ضروری است.

بیماری آنفلوانزا قابلیت انتقال به انسان را دارد، و باید با شناخت علائم این بیماری، از تماس مستقیم با پرندگان آلوده و مدفوع آنها خودداری شود.



🔻25 درصد اززندانیان کهگیلویه وبویراحمدزندانیان مربوط به سرقت هستند

رئیس سازمان زندانهای کشور گفت: ۲۵درصد از زندانیان کهگیلویه و بویراحمد را زندانیان مربوط به سرقت تشکیل می دهند.


🔻دستور العمل بخشودگی سود و جرائم بانک کشاورزی

بانک کشاورزی استان اعلام کرد:بدهکاران تا مبلغ یک میلیارد ریال کهدستور العمل بخشودگی سود و جرائم بانک کشاورزی تاریخ سر رسید وام آنها تا پایان سال 95 باشد در صورت واریز نقدی اصل بدهی در شعب بانک کشاورزی استان، سود و جرائم تاخیر بدهی آنها بخشیده می شود.

مهلت استفاده از این دستور العمل تا 28 اسفند امسال است.


ممنوع بودن خرید و نگهداری مرغ در پاتاوه

بخشدار پاتاوه در جلسه ستاد بحران و شورای تامین پاتاوه گفت: ممنوع بودن خرید و نگهداری مرغ در پاتاوهنتایج وجود آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در این منطقه توسط آزمایشگاه دامپزشکی استان مثبت اعلام شد.

آقای بزرگمهر افزود: هم اکنون 6 گروه دامپزشکی در این منطقه فعال هستند که 3 گروه کار سم زدایی را انجام می دهند و بقیه گروه ها کار آموزش و تزریقات واکسن آنفلوآنزا را بر عهده دارند.

وی به مردم توصیه کرد از خرید مرغ زنده و نگهداری مرغ محلی خود داری کنند همچنین در صورت رویت خودرو های مرغ فروش سیار به شماره 110 اطلاع دهند.


صبح امروز با حضور مسئولان ملی،استانی و محلی؛

🔹 کلنگ عملیات اجرائی اتصال شهرستان بهمئی به استان خوزستان به زمین زده شد

🔸 با بهربرداری از این پروژه ساکنان شهرستان بهمئی با فاصله زمانی 40 دقیقیه ای به امیدیه و با فاصله زمانی 2 ساعته به اهواز مرکز استان خوزستان دسترسی پیدا می کنند- رونق گردشگري،  افزايش مبادلات تجاری و تعامل فرهنگی بين دو استان، ارتباط سریع و به صرفه با بنادر جنوبي  از مزایای اجرای این پروژه است

http://asrjahan.ir/more/news/106478/view


اعلام رضایت کارشناسان سنجش وزارت آموزش و پرورش در بازدید و سنجش مدارس شهرستان بهمئی

کارشناسان سنجش وزارت آموزش و پرورش در بازدید از مدارس بهمئی، وضعیت برگزاری امتحانات در سالهای گذشته را مورد بررسی و ارزیابی خود قرار دادند

http://asrjahan.ir/more/news/106487/view


🔸انتشار مقاله پژوهشگر بهمئی در پانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک

مقاله پژوهشگر بهمئی با موضوع"تحلیل و سطح بندی شاخص های حمل و نقل و ارتباطات استانهای ایران"در پانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک منتشر شد.

http://asrjahan.ir/more/news/106488/view

==================================================================
نتایج هفته 22 لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس)
جمعه 6 اسفند 1395
تراکتورسازی 2 - 1 سیاه جامگان
ﺳﻪشنبه 26 بهمن 1395
استقلال خوزستان 3 - 4پیکان
 پنجشنبه 28 بهمن 1395
استقلال 2 - 0ذوب آهن
 گسترش فولاد 2 - 2فولاد
سپاهان 1 – 2پرسپولیس
جمعه 29 بهمن 1395
پدیده   3 - 0 صنعت نفت آبادان
صبای قم  0 - 0سایپا
شنبه 30 بهمن 1395
نفت تهران  2 - 0ماشین‌سازی‌تبریز


🔥 داغ های ورزشی
🔸 به علت محدودیت های رئیس جمهور جدید آمریکا، وزنه برداران این کشور در دومین دوره جام فجر كه از 19 اسفند به میزبانی اهواز برگزار می شود، شرکت نمی کنند.
🔸 تمجید بنتو سرمربی پرتغالی تیم المپیاکوس از انصاری فرد: او گل‌های مهمی برای المپیاکوس زد. خوشحالم که کریم جای خالی براون را پر کرد.
🔸 دیلی میل خبر داد: آنتوان گریزمان قطعا اتلتیکو مادرید را برای پیوستن به منچستریونایتد ترک خواهد کرد.
🔸 سردار باران چشمه: ادامه خدمت سربازی نوراللهی و عالیشاه در تراکتورسازی منع قانونی ندارد و پس از گذراندن خدمت سربازی می‌توانند از این تیم جدا شوند.
🔸 باشگاه المپیاکوس یونان به طور رسمی از دریافت پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی برای انتقال انصاری‌فرد مهاجم ایرانی‌اش به سوپر لیگ چین خبر داد.
🔸 افتخاری که اردوی استقلال را ترک کرده و به تهران بازگشته، تاکید کرد که ظرف روزهای آینده پول بازیکنان خارجی پرداخت می‌شود تا دیگر هیچ شکایتی باشگاهش را تهدید نکند.


⭕️باشگاه ترکیه‌ای مدرک ندهد پرونده مختومه است
ریزه‌ اسپور تا 9 اسفند فرصت دارد علیه طارمی مدارک بدهد/ فیفا دفاعیات طرف ایرانی را وارد دانست
باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه که در ابتدای فصل مهدی طارمی و رامین رضاییان را در اختیار داشت به دلیل جدایی طارمی از این باشگاه و بازگشتش به تیم پرسپولیس از این بازیکن به فیفا شکایت کرده است اما به نظر می‌رسد شکایت این باشگاه ترکیه‌ای مشکلی برای طارمی و باشگاه پرسپولیس به وجود نیاورد. هر چند که موضع باشگاه پرسپولیس در قبال این پرونده کاملاً سکوت بوده است.
باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه طی نامه شماره gbo/01586-16 مورخ 17 ژانویه به فیفا اعلام کرده که از مهدی طارمی شکایت خواهد کرد و برای جدایی او از این باشگاه خواستار غرامت شده است.
مهدی طارمی قرارداد لازم الاجرا نداشته زیرا قراردادش فقط در صورتی معتبر بوده که آی تی سی صادر شود که حتی درخواست آی تی سی هم در تی ام اس وارد نشده و باشگاه ترکیه ای اقدامی نکرده است.حتی پرداخت اقساط قرارداد هم منوط به صدور آی تی سی بوده و این شرط ضمن عقد به عنوان بند اول قرارداد قید شده  است. به عبارت کلیدی shall be only توجه شود. ضمنا آغاز دوره حفاظت شده قرارداد او اگر آی تی سی هم صادر می شد از تاریخ ٩٥/٤/٢٩ بوده و طارمی دو روز قبل از آن تاریخ ، نامه قطع همکاری را به باشگاه ریزه اسپور و کمیته وضعیت بازیکنان فیفا فکس و دی اچ ال کرده و یک روز قبل از آن تاریخ، با پرسپولیس قراردادش را ثبت رسمی کرده است.
این در حالی است که طبق بند بالا و توضیحاتی که نوشته شده از سوی پرسپولیسی‌ها این پاسخ داده شده که مهدی طارمی با این باشگاه قرارداد نداشته و زمانی قرارداد او با باشگاه ریزه‌اسپور اعتبار پیدا می‌کرد که ATC این بازیکن برای این باشگاه صادر شود.
در این خصوص از سوی فیفا به سه وکیل باشگاه ریزه‌اسپور در تاریخ 16 فوریه نامه‌ای زده شده که این باشگاه فرصت دارد تا 27 فوریه یعنی روز دوشنبه 9 اسفند مستنداتی دال بر اینکه طارمی با باشگاه ریزه‌اسپور قرارداد داشته و این قرارداد لازم‌الاجرا بوده به فیفا ارائه شود چرا که از سوی فیفا به باشگاه ریزه‌اسپور عنوان شده قراردادی که طارمی با آنها بسته لازم‌الاجرا نبوده و اگر مستنداتی در اختیار دارند باید تا 9 اسفند آن را ارائه دهند و این در حالی است که این باشگاه ترکیه‌ای مستنداتی در این خصوص ندارد. همچنین نکته جالب اینجاست که این شکایت فقط از مهدی طارمی صورت گرفته و پای رامین رضاییان در میان نیست. همچنین فیفا دفاعیات طرف ایرانی را وارد دانسته و به همین دلیل از باشگاه ریزه‌اسپور خواستار مدارک شده است و به همین دلیل به نظر می‌رسد این شکایت به سود مهدی طارمی به پایان برسد.
فیفا در نامه آخری که به باشگاه ریزه اسپور ترکیه داده عنوان کرده بود که این باشگاه تا ٢٩ بهمن فرصت دارد که مدارکی برای اثبات ادعای خود ارائه دهد که این اتفاق نیفتاد. بعد از این موضوع طی یک اخطار نهایی به باشگاه ریزه اسپور گفته شد اگر تا تا نهم اسفند مدرکی ارائه ندهید پرونده مختومه خواهد شد/منبع-فارس


⭕️قرار است پیراهن شماره ٢٤ بایرن مونیخ با امضا علی دایی درجشنواره بنیاد خیریه روشنایى امید به نفع امور خیریه به حراج گذاشته شود.


💁 بانوان حتما بخوانند 👇👇
🔸اگر لاک ناخن در حال خشک شدن است، به دلیل گرما است. لاک را داخل یخچال بگذارید که خیلی دیرتر خشک می شود.
🔸اگر ریزش موی سرتان زیاد شده است، روزی 14 عدد بادام کوهی بخورید تا خیلی راحت و طی چند روز ریزش مویتان کمتر بشود.
🔸مصرف چای نعناع به کنترل رشد غیرطبیعی مو در زنان کمک می‌کند.
🔸برای نگهداری بهتر از انگورها، آنها را نشسته داخل کیسه در یخچال بگذارید و فقط قبل از مصرف آنها را بشویید. اگر انگورها را از قبل بشویید و در یخچال بگذارید، دانه‌هایش ترک می‌خورند!
🔸سشوار کشیدن، حالت دهنده های مو، شامپوهای ناملایم و در معرض نور خورشید بودن همگی باعث خشک شدن موها و تخریب آمینواسیدهای مو خواهد شد.
💥 حوادث
🔺یک کامیون بمب‌گذاری شده در شهر الباب در ریف شرقی حلب منفجر شد که در پی آن بیش از 45 نفر کشته شدند.
🔺سارقانی که به زور اموال اتباع بیگانه در محلات جنوبی شهر بوشهر را به سرقت می‌بردند با تلاش ماموران انتظامی بوشهر دستگیر شدند.
🔺بر اثر بر خورد دو دستگاه وانت تویوتا در محور سرباز به مهرستان 20 نفر مجروح و دو نفر کشته شدند.
🔺استواردوم فرهاد شیری افسر پلیس امنیت تهران بامداد امروز در درگیری با اراذل و اوباش به شهادت رسید.
🔺سارقان صرافی میدان فردوسی تهران، شب گذشته با تلاش کارآگاهان پلیس در عملیات تعقیب و گریز در شهرستان شهریار دستگیر شدند.


⭕️ افراد مسلح معلم سراوانی را به رگبار بستند
🔹آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:
افراد مسلح ناشناس شب گذشته با ورورد به خانه ایوب حسین‌زهی معلم سراوانی، وی را در مقابل چشمان همسر و فرزندانش، به رگبار بستند.
افراد مسلح در ادامه اقدام به بستن دست و پاهای این زن و شوهر کرده و لپ تاپ، طلاها، پول‌ها و خودروی پژوی آنها را به سرقت می‌برند.
همسر این معلم سراوانی نیز بر اثر شلیکی که به پای وی اصابت‌ کرده‌ حال مساعدی ندارد.
این قتل در پی اختلافات طایفه‌ای رخ داده است.


🔸 نتايج آرا انتخابات شورای مركزی جبهه مردمی نيروهای انقلاب اسلامی به شرح زير اعلام می‌شود:
🔹 آرای اخذ شده: ۲۶۹۱
🔹 آرای صحیح: ۲۵۲۱
۱-مرضيه وحید دستجردی ۲۲۷۰
۲- غلامعلي حداد عادل ۱۹۷۶
۳- مهدي چمران ۱۹۵۳
۴-محمد حسن رحیمیان  ۱۹۴۹
۵-مهدي محمدی  ۱۷۳۳
۶- محمدباقر ذولقدر ۱۵۹۹
۷- رضا روستا آزاد ۱۵۶۷
۸- نادر طالب زاده ۱۵۴۸
۹- حسين فدایی ۱۴۴۳
۱۰- فاطمه رهبر ۱۳۰۴
۱۱- لطف الله فروزنده ۱۳۰۳
۱۲- عليرضا مرندي  ۱۲۷۶
۱۳- لاله افتخاری ۱۲۳۱
۱۴- زهره الهیان  ۱۲۲۴
۱۵- سید محمد حسینی ۱۰۰۱
۱۶- محمدصالح جوکار ۹۳۲
۱۷- محمود خسروی وفا ۹۳۱
۱۸- يحيي آل اسحاق ۸۸۷
۱۹- پرويز سروری  ۸۰۷
۲۰- علي همتی ۷۸۰
۲۱- رضا نجابت ۷۶۶
۲۲- محمدرضا آشتیانی ۷۵۸
۲۳- فرشته حشمتیان ۷۳۸
۲۴- منيره نوبخت ۷۳۶
۲۵- حجت الله عبدالملکی ۷۰۳
۲۶- مجتبي ابراهیمی ۶۵۳
۲۷- الهه راستگو ۶۴۴
۲۸- محمدرضا کاشفی ۶۳۴
۲۹- محمد نبي حبیبی ۵۹۵
۳۰- ابوالقاسم جراره ۵۵۴


🔻چند پرسش در خصوصِ نشستِ سراسری جمنا!
شوراهایِ استانی جبهه مردمی نيروهای انقلاب اسلامی چگونه و طیِ چه فرایندی و توسطِ چه کسانی انتخاب شدند ؟!
سوال این است که شوراهایِ استانی و شورای مرکزی که این نشست را تدارک دید چگونه و طیِ چه فرایندی انتخاب شدند؟! نظرِ مردم و یا نیروهایِ انقلابی برای شوراهایِ استانی جمنا (جبهه مردمی نيروهای انقلاب اسلامی)چگونه اخذ شد؟!آیا اینکه عده ی خاصی دوست رفیق زد وبند مدیریتی گذشته باشند دلیل بر انقلابی بودندهست؟؟
http://asrjahan.ir/more/news/106490/view


⭕️در پانزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری؛کاندیداتوری مصطفی کواکبیان در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصویب شد


🔻 ترامپ رئیس جمهور آمریکا:
🔹ترامپ از رسانه‌های مخالف خود، با عنوان «شبکه رسانه‌ای کلینتون» نام برد.
🔹رئیس جمهور آمریکا در نشست محافظه‌کاران این کشور: ما داریم با رسانه‌های جعلی مبارزه می‌کنیم. آنها دشمن مردم هستند. آنها هیچ منبعی ندارند. آنها منبع‌سازی می‌کنند.
ترامپ: در خاورمیانه بیش از ۶ تریلیون دلار هزینه کردیم اما اکنون در وضعیت بسیار بدتری نسبت به ۱۵ سال پیش به‌سر می‌برند.
🔹ما بدهی ملی به ارث بردیم که پس از ۸ سال ۲ برابر شده است و همچنین سیاست خارجی که شکست پشت شکست داشت را به ارث بردیم.
🔹آیا ما در هیچ جنگی در این سال‌ها پیروز شده‌ایم؟ من به دنبال سیاست خارجی موفق هستم.
🔹ما ملتی هستیم که شهروندان خودش را در اولویت قرار می‌دهد...ما در حال بیرون کردن آدم‌های بد از کشور هستیم.
🔹اگر کسی می‌خواهد در آمریکا خط لوله بکشد، باید از لوله‌هایی استفاده کند که در آمریکا «تولید» شده‌اند.
🔹وقت آن است که تمام آمریکایی‌ها رفاه و آسوده‌گرایی را کنار بگذارند و به کار و فعالیت برگردند.
🔹ما داعش را از روی زمین ریشه‌کن می‌کنیم... ما تروریسم افراطی اسلام‌گرا را از کشورمان بیرون می‌کنیم...امنیت مردم ما در جایگاه اول است.
🔹در حال اجرا کردن یک به یک وعده‌هایی هستیم که به مردم دادیم.
🔹ما ارتش خود را بازسازی خواهیم کرد و دیگر کسی نمی‌تواند سربه‌سر ما بگذارد.
🔹هیچ کس جرأت نخواهد کرد قوای نظامی ما را زیر سوال ببرد. ما بهترین تشکیلات نظامی در طول تاریخ را ایجاد خواهیم کرد.


🔸انفجار خودروی بمب‌گذاری شده داعش در روستای سوسیان سوریه در نزدیکی شهر الباب که تحت کنترل معارضان مسلح سوری است، بیش از ۵۰ کشته بر جا گذاشت.


🔸انصاری‌فرد با ۶۵ درصد آرا بهترین بازیکن دور برگشت لیگ اروپا شد.


۴۸ کشته حاصل انفجار انتحاری و درگیریها در یمن
منابع امنیتی و مسئولان محلی در یمن اعلام کردند که حمله انتحاری، درگیری ها و بمباران مناطق مختلف این کشور باعث کشته شدن ۴۸ نفر شد.

===========================================================



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*