اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106498
تاریخ انتشار: 1395/12/07 02:39
یادداشت/
جناب تاجگردون بخوبی واقفند که مدت هاست دامنه بحث رجل سیاسی به حوزه زنان نیز کشیده شده است و از اینرو نمایندگان محترم به جای سیاسی کاری وظیفه دارند که بر مبنای معیارهای انقلاب اسلامی در اندیشه وضع قانون و مصادیق باشند که دیگر اشخاصی امثال غربزدگان با موجه جلوه دادن خود بر این کرسی ننشینند.

عصرجهان/زریر حجتی
اظهارنظر نماینده مردم شریف شهرستان های گچساران و باشت آن گونه که سایت‌های خبری محلی [کلیک کنید] منتشر کرده بر خلاف باور غالب مردم حاکی از جهل یک نماینده نسبت به قوانین موضوعه نظام سیاسی ایران اسلامی است که در شان وی نبوده و نیست.
هر چند به یمن ماهیت نظام اسلامی، اظهار نظر برای عموم مردم آزاد است و به ویژه آقای تاجگردون در کسوت نمایندگی مجاز به دخالت در امور داخلی کشور است ولی نظریه پردازی توام با واهمه و سراسیمگی عده ای پیرامون «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» با هیمنه ای که در بدو اعلام موجودیت به جان لیبرال مسلکان انداخته است ما را به یاد «تز» مهاجرانی و تکنوکرات های لندن نشینی انداخت که در اتمام دوره ریاست جمهوری مرحوم رفسنجانی با فریاد وامصیبتای فقدان رجل سیاسی، ساز تغییر قانون اساسی را برای ابقاء آن مرحوم سر داده بودند.
جناب آقای تاجگردون!
اولا؛ ظاهرا جنابعالی وکیل ملت هستید نه دولت که فرموده اید:  «تاکتیک تعدد کاندیداهای اصولگرا برای شکستن روحانی است» و از این رو چنین نگرشی خلاف بدیهی ترین اصول نمایندگی است و انتظار داریم به جای این بازی های سیاسی به فکر رفع فقر ، فساد ، تبعیض و بی عدالتی باشید که مردم را به ستوه درآورده است.
چنین بنظر می رسد که موضع تشویش آمیز و تخریبی شما علیه جبهه مردمی، برای حفظ وضع موجود با آن همه ناکارآمدی در سیاست شکست خورده خارجی و نیز رکود و بیکاری و هزاران مشکل داخلی دیگری چون نحوه واگذاری مسئولیت ها است که البته فقط منافع عده ای در آن تامین است و بس!
اتفاقا اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب در واکنش به همین وضع موجود و مبارزه با تفکرات عناصر نفوذی و چهره های نفاقی است که قریب به سی سال تحت لوای برخی دولت های غیر انقلابی کنگر خورده و لنگر انداخته اند و به یقین،شبهه افکنی و قرائت شخصی از رجل سیاسی راه نجات این گروه از تکنوکرات ها  و غربزدگان غوغاسالار نبوده و نیست.
ثانیا؛ تشخیص مصداق رجل سیاسی به عهده شورای محترم نگهبان است که نظارت استصوابی و عالیه دارد. بنظر می رسد شبهه سازی در تعیین مصداق رجل سیاسی و حمل کردن بر عدم صلاحیت چهره های انقلابی، با تشدید فعالیت این جبهه در آتیه بیشتر خواهد شد و البته تداخل در حیطه نهادی است که مقررات و ساختار مستقلی دارد. هر چند که عده ای همواره، دست به عصا و با حدس و گمان،سپری در اظهار نظر ساخته تا با پاتک سیاسی، جبهه ای را در افکار عمومی از کارایی بیندازد ولی انقلابیون واقفند که این نوع اظهار نظرها طبیعی و شروع جوسازی و هجمه علیه شورای محترم نگهبان است که در صورت تایید نامزد نهایی جبهه مردمی، ان قلت های معنادار، رمز هجمه لیبرال مسلک های داخلی و جاخوش کرده بر سفره انقلاب  علیه این نهاد حافظ اسلام  خواهد شد.
ثالثا؛ جناب تاجگردون بخوبی واقفند که مدت هاست دامنه بحث رجل سیاسی به حوزه زنان نیز کشیده شده است و از اینرو نمایندگان محترم به جای سیاسی کاری وظیفه دارند که بر مبنای معیارهای انقلاب اسلامی در اندیشه وضع قانون و مصادیق باشند که دیگر اشخاصی امثال غربزدگان با موجه جلوه دادن خود بر این کرسی ننشینند.
رابعا؛ در این انقلاب افرادی خطرناک تر از بنی صدر بوده و هستند که با رافت نظام و شورای نگهبان در جایگاه هایی قرار گرفتند که به اعتقاد مردم فاقد صلاحیت بوده ولی مملکت را ملک طلق خود پنداشته و جولان داده اند .بنابر این می طلبد همت کنند به عنوان وکیل مردم و میراث خوار شهداء زمینه جوسازی علیه شورای محترم نگهبان و تخریب چهره های انقلابی فراهم نشود. هر چند شورای محترم نگهبان چنانچه اهمیتی برای چنین سخنانی قائل باشد خود سخنگو دارد و قادر به پاسخگویی است.



کانال تلگرام عصر جهان


جلالی زاده قم
|
Iran
|
1395/12/07 08:23
  +1

  -0
پاسخ
جناب آقای حجتی؛ فکر نکنید با پراکنده گویی و چوب تخریب می توان زره ای از محبوبیت ملی و استانی جناب اقای دکتر تاجگردون را کاهش داد؛ این را بدان که جناب دکتر تاجگردون خود یک انقلابی؛ رزمند ؛ جانباز و خانواده شهید هستند اگر چه هیچ وقت از این امتیازات بهره ای نبرد اما هیچ وقت از مسیر انقلاب و ارزشهای انقلابی هم فاصله نگرفت؛ تاجگردون محبوبترین نماینده فعلی در نظام جمهوری اسلامی است؛ با بیش از 74 درصد از رای دهندگان حوزه انتخابیه اش؛ حال نمی دانیم مردمی که شما از انها سخن به میان می اوریدچه کسانی هستند؟ این جبهه مردمی متشکل از کدام مردم هستند که از ان چماقی ساختید تا بر فرق دیگران بکوبید؟؟؟ آیا همان مردمی را میگویید که در اسفند 94 به تاجگردون در گچساران و به تاجگردونها در تهران رای دادند؟؟ آیا منظور شما از مردم همان مردم تهران هستند که بیش از 4 میلیون نفر از آنان روز تشیع پیکر زنده یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی به خیابان امدند و آن شعارها را میدادند؟؟؟ این جبهه مردمی متشکل از کدام مردم هست؟ جبهه ای که بعضی از اعضای ان بدون سابقه انقلابی هستند و بعضی از رهبران معنوی انان حتی سابقه یک روز زندان جبهه و یا خوردن یک سیلی را برای انقلاب و نظام و مهین در پرونده خود ندارند بلکه مخالف امام ره و مبارزات امام را در صدر انقلاب حرام میدانستند و کوزه ای که فرزند امام در ان اب میخورد نجس می دانستند و ان را اب میکشیدند؛ بعضی هم از انان چندبن بار با رای منفی مردم از دید مردم مردود شدند؛ ایا حجتی کدام انقلاب و کدامین انقلابیون مورد نظر شما هستند؟؟؟ اقایان بهشتی هاشمی نژاد رجایی تندگویان هاشمی رفسنجانی قدوسی طالقانی صدوقی باکری همت بابایی مفتح طاهری اردبیلی صانعی کدام انقلابی؟؟؟ شاید انقلابی مورد نظر شما امثال حضرت علامه مصباح یزدی و شیخ حمید رسایی و مرتضی اقاطهرانی و محمود احمدی نژادو امثالهم باشند که اگر منظور شما اینها باشند این عزیزان نه انقلابی هستند و نه هم سابقه انقلابی و جبهه دارند و نه هم پایگاه مردمی دارند و نه هم محبوب ملت هستند؟؟؟ اقای حجتی! توجه جنابعالی را به قانون اساسی از جمله اصول 71 و 84 و86 ؛ ایا اظهار نظر محبوبترین نماینده مجلس شورای اسلامی در باب انتخابات ریاست جمهوری و کاندیدای ان خلاف قانون است که شما اقای تاجگردون را وکیل الدوله میخوانید؟؟؟؟ ایا تاکتیک خواندن حرکت رقیب سیاسی مخالف با شورای محترم نگهبان و تضعیف این نهاد انقلابی است؟ ایا میتوانیم دست نوشته جنابعالی را در راستای تضعیف و تخریب اقای تاجگردون و جهت تشویش اذهان مردم بدانیم ؟ مردمی که بهترین کارامدترین متخصص ترین و دلسوزترین نماینده را انتخاب کردند؛ جناب حجتی ایا اگر مردم مجددا به کاندیدای جبهه به اصطلاح مردمی مورد نظر شما رای ندادند حاظرید از منتخب ملت حمایت و از انتخاب مردم تشکر وتجلیل کنید؟؟
نان
|
Iran
|
1395/12/08 11:49
  +0

  -1
پاسخ
جناب جلالی زاده
باسلام
نقد زیادی به نوشته شما دارم و صرف نظر از یادداشت جناب حجتی/
اما به یک نکته خوب توجه کنید که اصلاح طلبان هاشمی 84 به بعد را قدیس و آیت الله می نامند که تا قبل از آن عالیجناب سرخ پوش بوده/
مردم هم هاشمی انقلابی را تشییع کردند. با این عشقی که به آن مرحوم بروز میدید حتما در تشییع حضور داشتید که اگر حضور انقلابی ها نبود در آن مراسم و تدیبر نظام، از جنازه مرحوم هم عده ای ضد نظام و انقلاب و کشور، علمی می ساختند برا توطئه
خدمت جناب نان
|
Iran
|
1395/12/08 14:42
  +0

  -0
پاسخ
جناب نان سلام.این از بزرگواری ایت الله بود که به نقدهای به حق اصلاح طلبان احترام گذاشت مطالعه کرد و از واژه عالیجناب هیچ نرنجید بلکه به مسیر و آغوش اصلاح طلبی و بازگشت به مردم لبیک گفت
همانگونه که اندیشه شهید مطهریها بهشتی ها و طالقانی ها با اندیشه انقلابیون پس از انقلاب و انقلابیون پس از 9 دی انسی ندارد اصلاح طلبان با هیچ شخصی عهد اخوت نبستند که هاشمی ره را قدیس بدانند یا دیگران را و هاشمی ره هم هیچگاه ادعای معصومیت ننمودند و خود را عاری از اشتباه ندانستند و یادتان باشد اصلاح طلبان مـثل دلواپسان و هیچگاه چشم بسته اندیشه هیچ فردی را نصب العین قرار نمیدهند ولو اشتباه هاشمی ره باشد .
و شما هم فکر نکنید تا به هاشمی ره اشاره نمودید الان ما ایشان را معصوم فریاد میزنیم هرگز هرگز
هر اندیشه ای را باید در ظرف زمان خود سنجید اما آیا دیگر طیفها شهامت و جرات می کنند سوابق انقلابی الگوهای دینی سیاسی خود را فقط یکبار فارغ از حب و بغض و منافع نقد و فریاد بزنند؟؟؟//
تا الان که همچنین جراتی را ندیده ایم و تنها چیزی که سراغ داریم معاش و راندن رقیب با هر حربه ای ......
برای حناب نان
|
Iran
|
1395/12/08 14:46
  +1

  -0
پاسخ
یادتان باشد نه خانواده هاشمی ره و نه اصلاح طلبان هیچوقت دوست نداشتیم حتی یک نفر از شما در تشییع ایت الله ره باشید مگه کم تهمت ناروا و دروغ و بهتان بهش بستین دیگه معنا نداشت بر او نماز بخوانید یا در تشییع ش بر زنان و ناموس ملت هل بدهید ولی شما مگه مجاب میشید خخخخخخخخخخخخخخ

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*