اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106506
تاریخ انتشار: 1395/12/07 03:16
فرمانده انتظامی ماهشهر خبر داد:
سرهنگ جلیل زبیدی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی محسوس و نامحسوس سه سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، سرهنگ جلیل زبیدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای ، موضوع در دستور کار پلیس انتظامی قرار گرفت.
این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی محسوس و نامحسوس سه سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سرهنگ زبیدی اظهار کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی ماموران پلیس به 16 فقره انواع سرقت از قبیل سیم برق، موتورسیکلت ، اماکن عمومی و خصوصی اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر در خاتمه از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام نمایند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*