اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106546
تاریخ انتشار: 1395/12/10 00:02
روزی که منصور شهید شد.حمام رفت لباس تمیز پوشید و عطر زد و راهی خط مقدم شدیم ایشان مرتب محاسن بلند خود را شانه میزد. سردار حمید شهبازی می گوید به او گفتم مگر میخواهی بروی عروسی؟شهید در جواب گفت نه.میخواهم بروم جایی بهتر از عروسی-بعد از استقرار در خط طولی نمیکشد که بر اثر ترکش به جایی بهتر از عروسی میرود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، جمعی از رزمندگان قدیمی گردان بلالی اهواز به دیدار خانواده شهیدان منصور و ناصر تقی پور رفتند.


ابوالقاسم صداقت یکی از رزمندگان قدیمی گردان بلالی به خبرنگارعصرجهان گفت: شهید منصور تقی پور پاسدار دوره 16 سپاه اهواز بود که بعد از اتمام دوره به گردان بلالی اهواز پیوست و پس از شرکت در چند عملیات به تاریخ 2/3/1360 براثر ترکش خمپاره در غرب سوسنگرد به شهادت رسید.
صداقت ادامه داد: شهید منصور تقی پور در خانواده ای کاملا مذهبی متولد و پیوسته به دنبال امورات عام المنفعه بود.از این خانواده برادر کوچکتر ایشان یعنی ناصر تقی پور در عملیات کربلای 4به شهادت رسید که پیکر او سال70به میهن بازگشت.
صداقت به نقل از سردار حمید شهبازی از همرزمان شهید افزود: روزی که منصور شهید شد.حمام رفت لباس تمیز پوشید و عطر زد و راهی خط مقدم شدیم ایشان مرتب محاسن بلند خود را شانه میزد. سردار حمید شهبازی می گوید به او گفتم مگر میخواهی بروی عروسی؟شهید در جواب گفت نه.میخواهم بروم جایی بهتر از عروسی.
سردار حمید شهبازی افزود:بعد از استقرار در خط طولی نمیکشد که بر اثر ترکش به جایی بهتر از عروسی میرود.
ابوالقاسم صداقت در پایان عنوان داشتند روز یکشنبه صبح خبر دار شدیم که پدر شهید دارفانی را وداع گفته و به فرزندان شهیدش پیوست.



بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*