اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106549
تاریخ انتشار: 1395/12/09 20:55
ابوالفضل جاوریان رئیس مجمع فرهنگیان استان: در نشست عصر یک شنبه شورای استانی مجمع فرهنگیان ایران اسلامی کهگیلویه و بویراحمد،اعضای هیات رئیسه و روسای کمیته ها انتخاب شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، در اولین نشست شورای استانی مجمع فرهنگیان ایران اسلامی کهگیلویه و بویراحمد،اعضای هیات رئیسه جدید این استان انتخاب شدند.
بنا به گزارش دریافتی در نشست عصر یک شنبه  با حضور اعضای منتخب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی  برگزار و پس از رای گیری ، ترکیب هیات رئیسه و روسای کمیته ها  به شرح زیر مشخص شد.
۱-ابوالفضل جاوریان    رئیس مجمع فرهنگیان کهگیلویه  بویراحمد
۲-دکتر محمدرضا شریعتی    نائب رئیس
۳-رجبعلی حقانی     رئیس کمیته سیاسی
۴ـ علی یاری زاده     رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی
۵ـمحمدتقی هادی زاده    رئیس کمیته انتخابات
۶- روح الله پناهنده       منشی
IMG-20170226-WA0036ابوالفضل جاوریان رئیس مجمع فرهنگیان استان در خصوص مجمع فرهنگیان ایران اسلامی گفت: آموزش و پرورش یکی از با اهمیت ترین نهاد های کشور است و کلید سعادت جامعه در گرو رشد و توسعه ی آن می باشد و در فرایند تعلیم و تربیت نه تنها معلم، مهمترین و مؤثرترین رکن محسوب می گردد،بلکه در بین گروه های مرجع اجتماعی نیز با وجود همه ی جفاها، معلمان از جایگاه ویژه و ممتازی برخوردارند. لذا توجه ویژه به خواسته های منزلتی، معیشتی و صنفی این قشر نجیب و شریف را گره گشای بسیاری از کاستی ها و مشکلات جامعه و آموزش و پرورش می دانیم.
با آگاهی کامل از برنامه های وزیر محترم آموزش و پرورش بر این باور هستیم که تحقق وعده های دولت تدبیر وامید در وزارت آموزش و پرورش با قرار گرفتن این وزارتخانه در صدر اولویت های دولت و همراهی و همدلی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی میسر بوده است.
وی بیان کرد:دانش آموزان یک امانت الهی و بزرگترین سرمایه ملی هستند  و ما معلمان تمام توان  خود را بکار گیریم تا دانش آموزانی خلاق، پرسش‌گر، پویا و علاقه‌مند به منافع ملی تربیت کنبم.
رئیس مجمع فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:از آقای وزیر و مسئولان استانی  انتظار داریم با توجه به جمعیت قابل توجه بانوان در وزارت آموزش و پرورش نگاه وا هتمام ویژه ای به مسائل زنان خصوصا زنان سرپرست خانوار این وزارتخانه داشته باشد و همچنین با برنامه ریزی های منطقی موجبات تربیت مدیران ارشد زن و سپردن مسوولیت های مدیریتی به بانوان را  در کهگیلویه و بویراحمد فراهم آورند.
رئیس مجمع فرهنگیان ایران اسلامی شاخه کهگیلویه و بویراحمد خواستار حمایت و توجه مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان و روسای ادارات شهرستانی به این مجمع در جهت پویایی تشکل های فرهنگیان شد.

IMG-20170226-WA0037

IMG-20170226-WA0034

IMG-20170226-WA0035



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*