اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106602
تاریخ انتشار: 1395/12/14 02:24
تیم پتروشیمی بندر امام که با کسب 5 امتیاز صدرنشین جدول گروه فرد مسابقات لیگ برتر بسکتبال است در هفته چهارم از دور سوم این رقابت‌ها روز دوشنبه 16 اسفندماه میهمان شیمیدر تهران خواهد بود.

به گزارش محمد ابولیان (نوروزی) خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، در بازی‌های نخست هفته سوم از دور سوم لیگ برتر بسکتبال، تیم‌های نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام در خانه به مصاف حریفان خود رفتند و هر دو حریفان خود را باشکست بدرقه کردند.
تیم نیروی زمینی در سالن بسکتبال آزادی در حالی که تا ثانیه‌های پایانی با شهرداری اراک مساوی بود در نهایت با اختلاف 3 امتیاز و با نتیجه 60بر57 به پیروزی رسید. نوید فراهانی 16 امتیاز برای نیروی زمینی و دانیل ویلیامز 19 امتیاز و 3 ریباند برای شهرداری اراک داشتند. حامد سهراب‌نژاد 17 و اصغر کاردوست نیز 15 ریباند برای شهرداری اراک ثبت کردند.
 همچنین در كاشان تیمهای شهرداری این شهر و دانشگاه آزاد اسلامی تهران رویاروی هم قرار گرفتند كه در پایان این شاگردان مجید صالحی بودند كه با حساب نزدیك  66بر64 پیروزی با ارزشی  را از آن خود نمودند.
بازی سوم بین تیمهای پتروشیمی بندر امام و شهرداری گرگان در سالن اندیشه شهرك بعثت برگزار  شد كه تیم میزبان یعنی پتروشیمی بندر امام با حساب قاطع 98بر68 به پیروزی رسید.
شاگردان مهران شاهین‌طبع کوارتر اول بازی را طوفانی آغاز کردند و در پایان با نتیجه 25 بر 15 پیروز میدان شدند اما در کوارتر دوم بازی این تیم شهرداری گرگان بود که تیم برتر میدان بود و توانست خود را به حریف مقتدر خود نزدیک کند. کوارتر دوم بازی با نتیجه 21 بر 21 به پایان رسید.
کوارتر سوم بازی بازیکنان پتروشیمی توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در نهایت با نتیجه 25 بر 18 پیروز این کوارتر شدند همچنین کوارتر چهارم بازی تیم پتروشیمی بندر امام با نتیجه 27 بر 14 پیروز میدان شد و در نهایت پتروشیمی بندر امام با حساب 98 بر 68 پیروز بازی شد.
در این بازی، جرالد رابینسون 33 امتیاز و 3 پاس گل برای تیم پتروشیمی و ساسون آبرامیان 16 امتیاز و 4 ریباند برای شهرداری گرگان کسب کردند.
تیم پتروشیمی بندر امام که با کسب 5 امتیاز صدرنشین جدول گروه فرد مسابقات لیگ برتر بسکتبال است در هفته چهارم از دور سوم این رقابت‌ها روز دوشنبه 16 اسفندماه میهمان شیمیدر تهران خواهد بود.
آخرین بازی هفته هم بین تیمهای پالایش نفت آبادان و لوله آ اس شیراز در سالن 17 شهریور آبادان  انجام شد كه شاگردان سامری و پالایش نفت موفق شدند 100بر80   به برتری برسند.نتایج كامل بازیهای این هفته به شرح زیر است :
پالایش نفت آبادان             100              لوله آ اس شیراز                80
پتروشیمی بندر امام          98                 شهرداری گرگان                68
شهرداری كاشان              66                دانشگاه آزاد اسلامی            64
نیروی زمینی تهران           60               شهرداری اراك                  57  
دو تیم شیمیدر تهران و شهرداری تبریز این هفته استراحت داشتند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*