اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106713
تاریخ انتشار: 1395/12/18 21:25
شهید غلامحسین اسدپور از شهدای لشکر77خراسان بود و به سال 1360 در عملیات حصر آبادان به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، مراسم فرهنگی محفل انس هیئت رزمندگان گردان جعفرطیار ساعت ۱۹:۳۰سه شنبه مورخه 17/12/95  در منزل شهید غلامحسین اسدپور بمناسبت درگذشت مادر شهید واقع در منطقه آخر آسفالت اهواز برگزار شد.


بنا به گزارش ارسالی مسعود مطیری در ابتدای این مجلس "حسن اسدپور" برادر شهید که خود از رزمندگان و جانبازان قدیمی گردان جعفرطیار(س) بود ضمن تقدیر از حضور همرزمان قدیمی شمه ای از سجای اخلاقی مادر شهید و نحوه ی شهادت برادرش بیان داشت.
مسعود مطیری از رزمندگان قدیمی گردان جعفرطیار(س) اهواز به خبرنگار ما گفت: شهید غلامحسین اسدپور از شهدای لشکر77خراسان بود و به سال 1360 در درگیری های عملیات حصرآبادان به شهادت رسید.
مطیری ادامه داد: در ادامه پس از قرائت دعای توسل حاج اکبرعطار رزمنده قدیمی و مداح اهل بیت ضمن عرض تسلیت درگذشت مادر شهید مرثیه خوانی نمودند.
مسعود مطیری افزود: گردان جعفرطیار(س)اهواز افتخاردارد در طول هشت سال دفاع مقدس حدود4000هزار رزمنده بصورت ادواری و300شهید و 25 آزاده و همچنین جانبازان متعددی در ماموریت های آفندی و پدافندی تقدیم این انقلاب و جنگ بدهد
این رزمنده 8 سال دفاع مقدس ادامه داد: گردان جعفر الطیار(س) اهواز در بیش از 31 عملیات آفندی و پدافندی در طول جنگ شرکت نمود
وی عنوان داشتند: هیات رزمندگان قدیمی گردان جعفرطیار(س)اهواز از سال 68برنامه های فرهنگی مستمری مانند:

  • هرسه شنبه محفل انس شهدا دیدار با خانواده شهدا
  • محفل یاد یاران دیدار با جانبازان، آزادگان و رزمندگان
  • محفل منتظران جمعه ها دعای ندبه
  • گردهمائی بزرگ سالیانه رزمندگان گردان
  • یادواره ی شهدای گردان
  • بازدید از مناطق عملیاتی برای خانواده ها وهمچنین سفرهای زیارتی و دیگرمراسمات معنوی


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*