اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106730
تاریخ انتشار: 1395/12/19 19:03
در آستانه سال نو صورت پذیرفت؛
به همت موسسه خیریه زنده یاد احمد رضایی شهرستان مسجدسلیمان در آستانه سال جدید جشن مهرورزی با هدف تامین البسه و موادغذایی برای خانوارهای محروم و نیازمند تحت پوشش برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، به همت موسسه خیریه زنده یاد احمد رضایی شهرستان مسجدسلیمان در آستانه سال جدید جشن مهرورزی با هدف تامین البسه و موادغذایی برای خانوارهای محروم و نیازمند تحت پوشش برگزار شد. در این برنامه که تمهیدات آن از مدت ها پیش پیگیری شد. سبد مواد غذایی شامل اقلام متنوع غذایی از قبیل برنج؛ ماکارانی؛ روغن؛ سیب درختی و پرتقال؛ رب؛ سویا؛ کنسرو در بین خانواده های یتیم دار و محروم توزیع شد که ارزش هر سبد مواد غذایی بالغ بر۱۲۰هزارتومان بوده است.همچنین در بین صدها نفراز کودکان و نوجوانان بی سرپرست؛ البسه و پوشاک از سوی این نهاد خیریه توزیع شد.
مکوندی مدیرعامل این موسسه یا تقدیر از همکاری عزیزان نیک اندیش و خیر در همکاری با این موسسه مردم نهاد خیریه گفت: جشن مهرورزی تا پایان سال جاری با هدف تامین مواد غذایی و پوشاک خانواده های یتیم دار و محروم همچنان ادامه خواهد داشت.

گفتنی است در مجموع هر خانواده تحت پوشش این موسسه به تناسب تعداد عائله دویست تا چهارصد هزار تومان از این موسسه هدایای عیدانه بصورت سبد موادغذایی؛ پوشاک و کمک نقدی دریافت نمودند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*