اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106777
تاریخ انتشار: 1395/12/21 20:23
صدای مردم/
در حالی که نوروز از راه میرسد و زمین لباس سبز و زیبایش را به تن میکند فرزندان کارگران فاز های جدید بیدبلند به لباس های کهنه شان قناعت کرده اند، فرزندانی که پدرانشان از پیر و جوان گرفته ماه هاست در سرمای زمستانی کار میکنند تا حاصل دسترنجشان را سر سفره هایشان ببینند اما افسوس ... مدت سه ماه است که کارگران حقوق معوق خود را دریافت نکرده اند

متن زیر رنجنامه یکی از کارگران فاز های جدید بیدبلند است که به پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان ارسال گردید
در حالی که نوروز از راه میرسد و زمین لباس سبز و زیبایش را به تن میکند فرزندان کارگران فاز های جدید بیدبلند به لباس های کهنه شان قناعت کرده اند، فرزندانی که پدرانشان از پیر و جوان گرفته ماه هاست در سرمای زمستانی کار میکنند تا حاصل دسترنجشان را سر سفره هایشان ببینند اما افسوس ... مدت سه ماه است که کارگران حقوق معوق خود را دریافت نکرده اند تا همه چیز دست به دست هم دهد تا در این بی رحمی بازار عید شرمنده زن و بچه خود شوند و با تنی خسته و چشمانی پر از حسرت باز وعده امروز و فردا را به کودکان خردسالشان دهند.
جای بسی تاسف است برای مسئولینی که از مسئولیت تنها اسم آن را به یدک میکشند و گوش سنگینشان که این روز ها پر از هیاهوی انتخابات شده است صدای اعتراض پر از زجر کارگران را نمی شنوند و در برهوت مادیات انسانیت را فراموش کرده اند.
متاسفانه کم کم باید باورمان شود که در این آشفته بازار ظلم و بی عدالتی حق دادنی نیست بلکه گرفتنیست ودر همین راستا کارگاران فاز های جدید بیدبلند امروز بیست و یکم اسفند ماه سال یک هزار و سی صد و نود و پنج دست به اعتصاب زده اند تا بیش از این شرمنده خانواده هایشان نشوند و آنان نیز چند صباحی هرچند کوتاه طمع رفاه هرچند نسبی و شکننده را بچشند امید است که به حداقل حقوق اولیه کارگاران،حق زندگی، احترام بگذارند.
در پایان جمله ای از پیامبر اسلام حق این مطلب را بهتر ادا میکند: پیامبر صلی الله علیه می فرماید:مزد کارگر را قبل از خشک شدن عرقش بپردارید ودر همان حال کار مزد او را مشخص کنید   کنزالعمال ح 9126



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*