اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106795
تاریخ انتشار: 1395/12/22 21:08
صادق جريده مدير آموزش و پرورش بهمئی: در این مسابقات بیش از 650 دانش آموز دختر از 13منطقه و شهرستان استان در رشته های حفظ، تفسیر،قرائت قرآن کریم،نهج البلاغه،صحیفه سجادیه،احکام،اذان،مداحی، انشاءنماز،نماز و مفاهیم قرآنی به مدت 3 روز به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن-عترت ونماز دانش آموزان دختر  استان کهگیلویه وبویراحمد با شرکت در بهمئي با استقبال گرم مردم اين شهرستان برگزار شد.
غبار روبي گلزار شهدا ، راهپيمايي دختران قرآني به طول 3 كيلومتر ، اجراي ويژه برنامه هاي متنوع قرآني و فرهنگي و هنري از جمله مهمترين برنامه هاي افتتاحيه مسابقات قرآني دختران سراسر استان در شهرستان بهمئي بود.
مدير  اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئي در مراسم افتتاحیه و در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه گفت: ریشه های تفکر هم دلی و هم زبانی را باید در قرآن جستجو کرد .
صادق جريده با بیان این که شرکت کنندگان در این مسابقات ، سفیران قرآنی هستند ، گفت : قرآن آموزان می توانند ریشه های وحدت و هم زبانی را در جامعه تقویت کنند.
صادق جريده مدير آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با اشاره به برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن ،عترت و نماز در شهر  ليكك مركز شهرستان بهمئي گفت: در این دوره از مسابقات  دانش آموزان دختر مقاطع مختلف تحصيلي با هم رقابت  خواهند کرد.
صادق جريده  گفت: در این مسابقات بیش از 650 دانش آموز دختر  از 13منطقه و شهرستان استان در رشته های حفظ، تفسیر،قرائت قرآن کریم،نهج البلاغه،صحیفه سجادیه،احکام،اذان،مداحی، انشاءنماز،نماز و مفاهیم قرآنی به مدت 3 روز به رقابت خواهند پرداخت.
مدير آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با بیان اینکه در هر رشته 240 نفر رتبه های اول تا سوم را کسب خواهند كرد  و 84 دانش آموز  برگزیده پس از شرکت در کلاسهای تقویتی در 12 رشته انتخاب و به مرحله کشوری اعزام می شوند گفت: دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات در محافل انس با قرآن، برنامه های اردویی وزیارتی شرکت و با جاذبه های دیدنی شهرستان بهمئی آشنا شدند.
صادق جريده  گفت: این مسابقات با هدف ایجاد فضای قرآنی و ترویج فرهنگ قرآن-عترت و نماز هر سال در یک شهرستان برگزار می شود.
گفتني است مسابقات قراني ويژه دختران شهرستان بهمئي (شامل افتتاحيه ، رقابت ها و اختتاميه)  به مدت 4 روز در شهر ليكك مركز شهرستان بهمئي به طول خواهد انجاميد.
خبرنگار/مسلم مختاری
عکاس/مسلم مختاری

 

 

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


شرکت کننده صحیفه سجادیه
|
Iran
|
1395/12/25 15:13
  +0

  -1
پاسخ
خخخخخ یکی از بهترین مسابقات!!!ایناهمش حرف چرته اگه راست میگن چندتا عکس هم از اختتامیه بزارن پارتی بازهای دروغگو ماها فتنه ی نودوپنج قرآنی رو راه انداختیم عوضیا داور ها کارگر ونیک جو دوتااز بدترین داورها وبهترین های داور پارتی ازچرام بودند معلومه که چرامی ها رتبه خوب میارند پانزده تا داور چرامی دراین مسابقات شرکت کردند فردای قیامت حق ماهاتوگردنشون چیکار میخوان بکنند؟؟؟؟ ان شاالله که به حق صحیفه سجادیه جواب این کارشون رومیگیرند واقعا من نمیدونم اینها ازخدا نمیترسند آقای زارع پور اگه راست میگید بیاید این پارتی بازی ها رو جمع کنید خدالعنت کنه دروغ گو هارو همه ی رتبه هاشون حرومه......
تاتسیانا
|
Iran
|
1396/02/21 14:22
  +0

  -0
پاسخ
اگه راس میگین از افتتاحیه عکس بزارین!!!!!!!
محمد
|
Iran
|
1396/11/14 19:07
  +0

  -0
پاسخ
نتایج دزفول رو لطف کنید بزارین

 با سلام. متاسفانه اطلاعات درخواست شده را ندارم. لطفا بفرستید تا افزوده شود


ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*