اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106798
تاریخ انتشار: 1395/12/22 23:17
معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به هنگام بازدید از یادمان شهدای گمنام بهبهان اظهار داشت:
دکتر رضا خلیلی: باید این یادمان درخور نام 1100 شهید سرافراز این شهرستان و عزت و بزرگی شهدا را برای نسل کنونی و نسل های بعد معرفی کند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، دکتر رضا خلیلی در بازدید از یادمان شهدای شهرستان بهبهان اظهار کرد: شهید گمنام مظلومیت خاصی دارد، امیدوارم خداوند توفیق دهد تا بتوانیم یاد شهدا و امام شهدا را زنده نگه داریم، اعتقادم بر این است که گلزار شهدا نماد عزت هر منطقه است.
وی افزود: امنیت این زمان کشور به خاطر جانفشانی شهدای جنگ تحمیلی همچنین شهدای مدافع حرم است، اگر شهدای حرم نبودند شاید جنگ های سوریه و عراق در کشور ما نیز اتفاق می افتاد.
معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، گفت: مردمی که برای حفظ نظام اسلامی جان خود را دادند باید مورد تکریم قرار گیرند و وظیفه ما در قبال این خانواده ها بسیار سنگین است، از خداوند متعال می خواهم به ما توفیق دهد تا یاد شهدا را فراموش نکنیم.
وی با تاکید بر ساخت بارگاهی در شان شهدای گمنام بهبهان گفت: باید بارگاهی ساخته شود که دارای شاخصه های مشخص باشد و طراحی آن باتوجه به ابعاد در نظر گرفته شده مناسب باشد، از مهمترین شاخصه ها این است که برای تمام زائرین و مسافران در هر لحظه امکان زیارت وجود داشته باشد.
خلیلی بیان کرد: باید این یادمان درخور نام 1100 شهید سرافراز این شهرستان و عزت و بزرگی شهدا را برای نسل کنونی و نسل های بعد معرفی کند .
وی تصریح کرد : هر کاری که از دستمان بر آید برای شهدا و خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران انجام خواهم داد. ادامه دادن راه شهدا کمتر از شهادت نیست و ما باید با تأسی از وصایای شهدا ولایت‌فقیه را در این راه دشوار و توطئه‌های بسیار تنها نگذاریم، زیرا مهم‌ترین وصیت شهدا حمایت از ولایت‌فقیه است.
معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران  خاطر نشان کرد: اگر می خواهیم که فرمایشات مقام معظم رهبری  را بر زمین نگذاریم، باید تمام توان خود را در راستای پشتوانه های مالی و تکمیل این پروژه بسیج کنیم که در این زمان اعلام می کنم برای ساخت پروژه یادمان شهدای بهبهان آن قسمتی که اعتبارندارد را برعهده خواهیم گرفت.
منبع/ آرانیوز





کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*