اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106801
تاریخ انتشار: 1395/12/23 00:14
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: علت اصلی مرگ بیمار مسجدسلیمانی که روز 18 اسفندماه در اهواز فوت کرد بعد از کالبدشکافی مشخص می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، دکتر مهران ورناصری یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: روز 16 اسفند ماه یک خانم 37 ساله با علائم سرماخوردگی به بیمارستان 22 بهمن مسجدسلیمان مراجعه کرد و بعد از بهبودی نسبی مرخص شد.
وی افزود: روز بعد با همان علائم، بدن درد، بی حالی و ضعف، مجدد به بیمارستان مراجعه کرد و سرم درمانی، عکس و رادیوگرافی انجام شد اما بعد از ساعاتی دچار ایست قلبی و تنفسی شد و بعد از انجام عملیات احیا به کما رفت.
ورناصری ادامه داد: بعد از آن برای دریافت خدمات تخصصی بیشتر به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شد و صبح روز 18 اسفندماه فوت کرد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: خانواده بیمار فکر می کنند که بیمار به علت تزریق اشتباهی پنی سیلین فوت کرده اما بررسی‌ها مشخص کرد پنی سیلین در داروهای تزریقی بیمار نبوده است.
وی افزود: حدس ما این است که بیمار دچار میو کاردیت قلب شده یعنی قلب ناگهان به علت اثرات ویروسی دچار التهاب می‌شود و ناگهان از کار می افتد اما در هر حال نتیجه قطعی مرگ بیمار به کالبد شکافی برمی‌گردد و پرونده همچنان باز است.
در چند ماه گذشته مواردی از فوت بیماران با احتمال تزریق آمپول اشتباه گزارش شده که نتیجه قطعی را بررسی های بیشتر و نتیجه پزشکی قانونی مشخص می کند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*