اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106803
تاریخ انتشار: 1395/12/23 00:45
در اولین جلسه پیشگیری از جرایم انتخاباتی از سوی دستگاه قضا استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد؛
حجت الاسلام و المسلمین مزارعی : هیچکس حق ندارد با دستکاری اخبار و اطلاعات فضای جامعه را بر هم بزند و با انتشار اخبار تحریک کننده، نظم اجتماعی و سیاسی جامعه را مسموم کند، همه بدانند با اشراف اطلاعاتی که دستگاه قضایی استان در فضای مجازی دارد برخورد پیشگیرانه قاطع و قانونی با این افراد خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، حجت الاسلام و المسلمین مزارعی  در اولین جلسه پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی اظهار کرد: امنیت ریشه قرآنی دارد و زمانی که جامعه در آرامش است، خداوند نعمت هایش را بر مردم ارزانی می دارد و هرگاه به آشوب و نا امنی کشیده شود رحمت ها از مردم برداشته می شود.
رییس شورای قضایی استان بیان کرد: نامزدها تبلیغات زود هنگام و یارگیری طایفه ای و قبیله ای را در دستور کار خود قرار ندهند زیرا دستگاه قضایی با رصد آنها فرصت سوءاستفاده و برهم زدن نظم را از آنها خواهد گرفت و با برخورد سخت قانونی روبه رو می شوند.
وی با اشاره به پرهیز از حاشیه سازی در فضای انتخابات گفت: اگر نامزدها گروه ها و طرفداران خود را مدیریت نکنند، در صورت بروز تخلف خودشان بایستی به دستگاه قضایی جوابگو باشند و این موضوع را از همین الان تأکید می کنم و رسانه ها نیز به گوش آنها برسانند زیرا مماشاتی در کار نخواهد بود.
حجت الاسلام مزارعی یادآوری کرد: ایجاد تشنج، بسیج کردن مردم برای بی نظمی و آشوب، تخریب چهره جمهوری اسلامی جرم است و این را هم نامزدها و هم مردم به عنوان خط قرمز دستگاه قضا به یکدیگر یادآوری کنند.
رییس شورای قضایی استان با هشدار به همه مسئولان استان عنوان کرد: استفاده از شخصیت حقوقی در جهت تبلیغات سیاسی و به کار گیری خودروهای اداری در جهت امورات شخصی و انتخاباتی جرم است و در صورت مشاهده برخورد قضایی می کنیم.
 وی در پایان با تقدیر از تلاشهای روشنگرانه و نقدهای سازنده فعالان شبکه های اجتماعی، با هشدار به گردانندگان کانالهای تلگرامی و دیگر شبکه های فضای مجازی گفت: هیچکس حق ندارد با دستکاری اخبار و اطلاعات فضای جامعه را بر هم بزند و با انتشار اخبار تحریک کننده، نظم اجتماعی و سیاسی جامعه را مسموم کند، همه بدانند با  اشراف اطلاعاتی که دستگاه قضایی استان در فضای مجازی دارد برخورد پیشگیرانه قاطع و قانونی با این افراد خواهیم داشت.منبع/سایت دادگستری استان



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*