اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106812
تاریخ انتشار: 1395/12/23 15:07
دهراب‌پور رئیس ستاد انتخابات احمدی نژاد در کهگیلویه و بویراحمد:
وی ریشه تمامی اختلافات و انتقادات خود و هم طیفان احمدی نژاد در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به دولت دهم را عملکرد بقایی و نزدیکان احمدی نژاد عنوان کرد.

عصرجهان-رئیس ستاد انتخابات احمدی نژاد در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد به هیچ عنوان از نامزدی «حمید بقایی» نامزد احتمالی طیف رئیس جمهور سابق در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری حمایت نمی کند.
ایلنا نوشت؛ محمدرحیم دهرابپور گفت: در دور دوم دولت احمدی نژاد انتقاداتی بر عملکرد ایشان داشتیم و همواره آنها را با رئیس جمهور وقت در میان می گذاشتیم.
وی ریشه تمامی اختلافات و انتقادات خود و هم طیفان احمدی نژاد در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به دولت دهم را عملکرد بقایی و نزدیکان احمدی نژاد عنوان کرد.
این فعال سیاسی اصولگرای کهگیلویه و بویراحمد افزود: اکنون که بحث نامزدی “بقایی” برای انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری مطرح شده اعلام می کنیم که به هیچ عنوان از نامزدی ایشان در انتخابات پیش رو حمایت نمی کنیم.
دهرابپور با تشریح برخی عملکردهای دوران دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد، اظهارداشت: عملکرد امثال آقای بقایی سبب بروز اختلافات و انشقاق در اردوگاه احمدی نژاد در دور دوم ریاست جمهوری ایشان شد.
وی گفت: اکنون نیز نمی توانیم از نامزدی آقای بقایی در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری حمایت کنیم.
این فعال سیاسی گفت: هنوز زود است که بگوئیم که نامزد موردنظرمان در این انتخابات کدام گزینه خواهد بود.
رئیس ستاد انتخابات احمدی نژاد در کهگیلویه و بویراحمد افزود: کاش آقای احمدی نژاد در دور دوم ریاست جمهوری شان همانند دور اول عمل می کردند و اطرافیانی چون آقای بقایی سبب اختلافات و نگرانی ها در دور دوم نمی شدند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*