اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106818
تاریخ انتشار: 1395/12/23 17:13
در نشست خبری سرمربیان تیمهای فوتبال استقلال خوزستان و لخویای قطر عنوان شد؛
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به اینکه بازی مقابل تیم لخویا قطر بسیار سخت خواهد بود،گفت:این تیم از نفرات بسیار خوبی تشکیل شده است و کار آسانی مقابل این تیم درپیش نخواهیم داشت.

به گزارش عصرجهان،سیدعلی اکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی تیمهای استقلال خوزستان و لخویا قطر در هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی گفت:لخویا یکی از بهترین تیم‌های گروه ما است که بیست بازیکن ملی و بین‌المللی در اختیار دارد. قدرت تیم حریف در خط حمله است.
وی با اشاره به اینکه شناخت خوبی از تیم لخویا داریم،گفت:2 بازی پایانی این تیم را مورد ارزیابی قراردادیم و به نقاط ضعف و قوت این آشنایی پیدا کردیم.
سرمربی استقلال خوزستان با بیان اینکه بدنبال این هستیم تا با استفاده از نقاط ضعف لخویا به نتیجه دست پیدا کنیم،گفت:فردا یکی از حساس‌ترین بازی‌ها در گروه دوم  برگزار می شود که با استفاده از توانایی بازیکن وحمایت هواداران پیروز از میدان خارج شویم.
پورموسوی با اشاره به اینکه هم اکنون با 6 امتیاز صدرنشین گروه دوم هستیم،گفت:این امتیازات تضمینی برای صعود نیست و باید در بازی فردا و دیدارهای آینده حداقل امتیاز را بگیریم تا صعود کنیم.
سرمربی تیم فوتبال لخویای قطر گفت:برای پیروزی مقابل تیم استقلال خوزستان فردا در ورزشگاه غدیر اهواز گام خواهیم گذاشت.
جمال بلماضی در نشست خبری پیش از بازی تیمهای استقلال خوزستان و لخویا قطر در هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی با بیان اینکه فردا بازی سختی مقابل استقلال خوزستان داریم، گفت:چون باید در خارج از خانه بازی کنیم و چنین بازی‌هایی در لیگ قهرمانان آسیا سخت است.
وی با اشاره به اینکه تیم استقلال خوزستان از دو بازی قبلی خود شش امتیاز کسب کرده است،گفت:این تیم از دفاع بسیار خوبی برخوردار است و این مسئله کار ما سخت می کند.
سرمربی تیم فوتبال لخویای قطر افزود:ما هم تیم با کیفیتی داریم و بازیکنان ما این جا هستند تا سه امتیاز این بازی را بگیرند.
بن ماضی درخصوص حمایت پر شور هواداران خوزستانی در بازی فردا، عنوان کرد:تجربه بازی خارج از خانه در ایران مقابل ذوب آهن و سپاهان را داریم و  می دانیم تماشاگران ایرانی به خوبی از تیم‌های کشورشان حمایت می کنند و به بازیکنان حریف فشار می آورند.
وی گفت:بازیکنان ما با تجربه هستند و به خوبی برای بازی فردا آماده شدند.
بازی تیمهای استقلال خوزستان و لخویا قطر در هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا از گروه دوم این رقابتها فردا ساعت 17  در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
هم اکنون تیمهای استقلال خوزستان و لخویا قطر به ترتیب با 6 و 4 امتیاز در مکانهای اول و دوم جدول رده بندی گروه دوم مسابقات لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا قراردارند.
تیمهای استقلال خوزستان و لخویا قطر در گروه دوم مسابقات لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا با تیمهای   الفتح عربستان و الجزیره امارات همگروه هستند.منبع- خبرگزاری صداوسیما



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*