اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106830
تاریخ انتشار: 1395/12/24 00:53
خانواده روحانی شهید باقر جاکیان(باقریان) از حضور مردم در مراسم تشییع و تدفین مادر شهید تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، خانواده روحانی شهید باقر جاکیان(باقریان) از حضور مردم در مراسم تشییع و تدفین مادر شهید تقدیر و تشکر کردند.
متن پیام خانواده روحانی شهید باقر جاکیان(باقریان) به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
مادرم اقیانوس بیکران صبر و نیکی  بود.  مادرم آنقدر بزرگ بود که عظمت مقام مادر در وجود نازنینش متبلور بود. و خدا را در راز و نیاز های عارفانه مادرم یافتم. او در برابر رنجهای زمانه،  مردانه ، چونان   کوهی استوار بود.
دنیای با او بودن به ما نیاموخت که بی حضور نگاه مادرانه اش چگونه روزگار بگذرانیم. اما وفایش به ما آموخت که محبت های بی منت و بی صدای اورا که جاودانه در جان زندگیمان سبز است، فراموش نکنیم.
مادرم، عاشق خدای خوبیها و اهل بیت عصمت و طهارت بود و در شب شهادت بانوی بزرگ صبر و استقامت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ،  با کوله باری از ایمان و صبر، روح بلندش آسمانی شد و در جوار فرزند شهیدش  آرام گرفت.
کاش چند صباحی دیگر از فیض وجود نازنین مادر بهره میبردیم اما افسوس که خداوند فرصت خدمتگزاری بیشتر به آن یگانه مادر را از ما گرفت و هزاران افسوس که دیگر مجالی برای بوسیدن دستان زحمت کشیده مادرم را نداریم.
 اینجانب به نیابت از خانواده روحانی شهید باقر جاکیان(باقریان) و کلیه فامیل، از مردم شریف استانهای کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان، دوستان عزیز در استانهای تهران، فارس و قم، معاونت محترم اجرایی رییس جمهور، نماینده محترم ولی فقیه در استان حضرت ایت الله ملک حسینی، استاندار محترم جناب اقای دکتر خادمی، معاون محترم فرهنگی وزیر علوم ، معاون سیاسی و امنیتی ، مدیرکل  محترم حراست سازمان محیط زیست کشور ،مدیر کل محترم فرهنگی بنیاد شهید کشور، فرماندهی محترم سپاه فتح استان و نماینده محترم ولی فقیه در سپاه، مجموعه معاونین و واحدهای استانی و شهرستانی سپاه پاسداران، سردار واهبی فرمانده شهید در جنگ که بیشترین حمایت معنوی را در مراحل مختلف داشته اند .معاونین محترم استاندار و مجموعه مدیران استانداری، فرمانداران، بخشداران و مجموعه همکاران وزارت کشور در استان، مدیران کل، مجموعه معاونین و کارکنان دستگاههای اجرایی استان، مدیران، معاونین و کارکنان محترم ادارات شهرستانهای کهگیلویه، چرام، لنده، قلعه رئیسی، دیشموک و بهمئی، رؤسای محترم دانشگاهها، مراکز فرهنگی، اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان عزیز، همکاران عزیزم در دانشگاه یاسوج،  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و شهرستانها بویژه اداره کل و شهرستان بهمئی که نهایت لطف را داشته اند، ستاد نماز جمعه و ائمه محترم جمعه و جماعت، ستاد اقامه نماز استان، شورای محترم نگهبان و همکاران،  روحانیت جلیل القدر، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ادوار مجلس، جامعه قرآنی استان و دارالقران استان، شخصیت های گرانقدر سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان، اهالی رسانه، اهالی فرهنگ، نخبگان سیاسی و فرهنگی، احزاب سیاسی و دبیران کل احزاب کشوری و استانی، مجموعه اصلاح طلبان استان ، مجموعه اصولگرایان استان ،چهره های سیاسی، ریش سفیدان محلی و منطقه‌ای، بویژه عموم مردم شریف و قدر شناس بهمئی و بستگان    عزیز صمیمانه سپاسگزاری نموده و دست همه سروران گرامی را که با حضور خود ، ارسال پیام و یا برقراری تماس تلفنی در دوران بیماری، تشییع، تدفین، مراسمات سوم و هفتم و مجالس ترحیم مادرم  در یاسوج و بهمئی اظهار همدردی نمودند به گرمی میفشاریم. امید آنکه بتوانیم در مجالس و محافل شادی شما عزیزان جبران زحمت نماییم.
در پایان مجددا از یکایک بزرگوارانی که به طرق مختلف اظهار همدردی و لطف داشته و موجبات تسلی خاطر خانواده را  فراهم نمودند تشکر میکنیم. از این که به دلیل کثرت شخصیت ها از بردن نام عزیزان اجتناب ورزیده،  پوزش میطلبیم .
ارادتمند شما مجید باقریان



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*