اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106833
تاریخ انتشار: 1395/12/24 08:57
صبح روز یکشنبه مورخ 22 اسفند ماه 95 بمناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و گرامیداشت شهدا مراسم تجلیل و تکریم مادران و همسران مکرم شهدا در مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از مسجدسلیمان، مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدای مسجدسلیمان با حضور حجت الاسلام حاج اقا امینی نماینده ولی فقیه در مسجدسلیمان،علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان،علیرضا ویسی شیخ رباط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان،مسئولان شهرستان،روحانیون معزز، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در سالن اجتماعات اداره آموزش مسجدسلیمان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین «حاج محمد صادق امینی» نماینده ولی فقیه درمسجدسلیمان ضمن تسلیت به مناسبت وفات حضرت ام البنین(س) در باب تکریم و تجلیل مقام والای مادران و همسران شهدا اظهار کرد: مادران و همسران شهدا در طول 8 سال دفاع مقدس حماسه های جاویدی ساختند که زبان قادر به گفتن آن نیست و تاریخ همیشه از آن یاد خواهد کرد.

حاج آقا امینی خطیب جمعه مسجدسلیمان ادامه داد: مادران شهدا با خدا معامله کردند و قطعا اجر شهیدپروری کمتر از شهادت نیست.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان ضمن گرامیداشت22 اسفند روز شهید و تجلیل از مقام والای مادران و همسران شهدا در این محفل معنوی تصریح کرد: مادران گرانقدر شهدا این فرشتگان و گوهرهای ارزشمند زمینی با تاسی از مادر شهدای کربلا در دامان پاک خود نوجوانان و جوانانی را تربیت نمودند که با فداکاری و جان فشانی استقلال،امنیت و تمامیت اراضی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

ویسی شیخ رباط با بیان اینکه تجلیل از مادران و همسران شهدا یک افتخار است افزود: بی شک اگر مادران و همسران شهدا نبودند که با تشویق و ترغیب ، فرزندان و همسران خود را برای جبهه های حق علیه باطل آماده نمیکردند معلوم نبود چه بر سر نهال نوپای انقلاب می آمد.

به گزارش خبرنگار عصر جهان،  در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از 35 نفراز مادران و همسران گرانقدر شهدای مسجدسلیمان تجلیل شد واز دیگر برنامه های آن قرائت دکلمه و اجرای گروه تئاتر دبیرستان دخترانه شهدای اطهر درباره شهید  و مداحی بود .

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر و سپاس از 10 ارگان و دستگاه اجرایی مسجدسلیمان بابت مشارکت فعال و موثر درعرصه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مسجدسلیمان تقدیرو قدردانی گردید.

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*