اخبار عمومی
اعلام وصول 2
116861
تاریخ انتشار: 1395/12/26 11:03
نماینده مردم ماهشهر،امیدیه و هندیجان در مجلس؛
گلمرادی افزود: مدیر کل شیلات استان خوزستان باید به دنبال حل سریع مشکل صیادان هندیجانی باشد و اگر مجددا صیادان در این خصوص اظهار گلایه و شکایت نمایند با مسئولان کاهل از طریق مراج قانونی برخورد خواهم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر،امیدیه و هندیجان در مجلس در گفتگوی تلفنی  با ناصر حکیمی خبرنگار ما در خصوص مشکلات صیادان هندیجانی اظهار داشتند: صیادان هندیجانی طی تماس هائی که با بنده داشتند در خصوص صید بی رویه صیادان استان بوشهر در صیدگاه های شهرستان هندیجان اظهار گلایه و شکایت نمودند لذا با توجه به اتفاقات اخیر مسئولین ذیر ربط باید مراقب باشند و اگر توانایی حل مشکلات مردم را ندارند نباید در سمت خود باقی بمانند.
 گلمرادی نماینده مردم در مجلس افزود: اگر مسئولان ذی ربط مشکل صیادان را حل نکنند من از طریق مجلس و شیلات کشور موضوع را به جد پیگیر خواهم کرد.
گلمرادی ادامه داد: مدیر کل شیلات استان خوزستان باید به دنبال حل سریع مشکل صیادان باشد و اگر مجددا صیادان در این خصوص اظهار گلایه و شکایت نمایند با مسئولان کاهل از طریق مراج قانونی برخورد خواهم کرد.
شایان ذکر است پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان قبلا در خبری با عنوان"ورود بی رویه شناورهای صیادی بوشهری، صیادان هندیجانی را حسابی شاکی کرد" به بررسی مشکلات صیادان هندیجانی پرداخت.
غلام شعبانی آرام نماینده صیادان هندیجانی در این خبر با اشاره به ورود شناورهای و لنج های از استان بوشهرعنوان کرد: بیش از۷۲شناور به صیدگاهای آمده و از ورود قایق های صیادان هندیجانی جلوگیری می کنند درحالیکه بندر بحرکان در حوزه آبهای بندر هندیجان است.ولی اگر یک قایق صیادی از هندیجان به حوزه استحفاظی بوشهر ورود کند قایق را توقیف می کنند و جریمه های سختی برای آن در نظر می گیرند.
 ناصر حکیمی خبرنگار هندیجان




کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*