اخبار عمومی
اعلام وصول 2
116873
تاریخ انتشار: 1395/12/27 13:01
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بهمئی در پی ارتحال حجت الاسلام آمیر عبدالعزیز تقوی با صدور پیام تسلیتی اظهار داشتند: صادق بودن و برخورداری روحیه انقلابی، تلاش و مجاهدت برای رفع مشکلات مردم و همواره در کنار مردم بودن فقدان این روحانی عظیم الشأن را برای مردم شریف و متدین بهمئی سنگین تر می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، امین درخشان رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی به مناسبت درگذشت حضرت حجت الاسلام والمسلمین میر عبدالعزیز تقوی پیام تسلیتی به شرح زیر صادر نمودند:
انا لله و انا الیه راجعون
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْ ءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ
خبر ارتحال ملکوتی عالم مجاهد ،روحانی وارسته حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالعزیز تقوی  موجب تاسف و تألم  همه گردید؛  آن روحانی مبارز در طول عمر با برکت و سراسر جهادی خود سالیان متمادی در را ترویج  فرهنگ دینی  و اسلامی  خدمات ارزنده‌ای به مردم خود داشته است.
 صادق بودن و برخورداری روحیه انقلابی، تلاش و مجاهدت برای رفع مشکلات مردم  و همواره در کنار مردم بودن  فقدان این روحانی عظیم الشأن را برای مردم شریف و متدین بهمئی سنگین تر می کند.   
بدینوسیله بر خود لازم میدانم  این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم ایشان، روحانیت معظم و سادات بزرگوار منطقه و  مردم فهیم شهرستان بهمئی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان  طلب رحمت و مغفرت و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می نمائیم.
امین درخشان
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بهمئی


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*