اخبار عمومی
اعلام وصول 2
116876
تاریخ انتشار: 1395/12/27 22:54
دکتر سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی ارتحال حجت الاسلام آمیر عبدالعزیز تقوی ضمن صدور پیام تسلیتی اظهار داشتند: آن روحانی وارسته از معتمدین و متنفذین شهرستان بهمئی بوده و همواره مرجعی قابل اعتماد برای امور دینی،اجتماعی و حقوقی محسوب می شد و عمر پر برکت خود را درخدمت به دین و دنیای مردم سپری کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، دکتر سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت حضرت حجت الاسلام والمسلمین میر عبدالعزیز تقوی پیام تسلیتی به شرح زیر صادر نمودند:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت روحانی برجسته و موثر منطقه بهمئی مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالعزیز تقوی باعث تاثر و تالم اینجانب و مجموعه دولت در استان شد.
آن روحانی وارسته از معتمدین و متنفذین شهرستان بهمئی بوده و همواره مرجعی قابل اعتماد برای امور دینی،اجتماعی و حقوقی محسوب می شد و عمر پر برکت خود را درخدمت به دین و دنیای مردم سپری کردند.
اینجانب درگذشت آن عالم فقید را محضر روحانیت معظم و معزز،علمای استان و به ویژه بیت مکرم ایشان و مردم غیور و انقلابی شهرستان بهمیی  تسلیت عرض نموده و ازخداوند قادر متعال علو درجات و غفران الهی برای آن فقید سعید و صبر و اجر جزیل برای خاندان و بازماندگان مکرم آن مرحوم مسئلت دارم.
سید موسی خادمی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*