اخبار عمومی
اعلام وصول 2
116880
تاریخ انتشار: 1395/12/28 00:18
به همت هییت کونگ فو اداره ورزش و جوانان انجام شد؛
جشنواره فرهنگی ورزشی فاطمیه به مناسبت میلاد خجسته بانوی دو عالم حضرت فاطمه (ع) و روز زن به همت هییت کونگ فو اداره ورزش و جوانان و در سالن شهید بهزادی نیا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،جشنواره فرهنگی ورزشی فاطمیه به مناسبت میلاد خجسته بانوی دو عالم حضرت فاطمه (ع)و روز زن به همت اداره ورزش و جوانان و هییت کونگ فو و هنرهای رزمی و با حضور انبوه ورزشکاران و ورزش دوستان مسجدسلیمان  برگزار شد.


این جشنواره باحضور مهندس عبدالرضا صالحی سرپرست اداره ورزش و جوانان، مهندس ارش مرادی ریاست هییت کونگ فو شهرستان و جانمراد داودی ریاست اداره اموزش و پرورش مهندس قنبری بخشدار گلگیر و مهندس مهدی خدادادی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد لالی و خانواده ورزشکاران برگزار گردید.


در ابتدای این مراسم مهندس عبدالرضا صالحی در سخنانی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه عنوان کردند که ورزش مسجدسلیمان رشد خود را اغاز کرده که نمونه ان هییت کونگ فو است که باداشتن جوانانی مانند ارش مرادی چندین قهرمان جهان را تربیت نمودند.ایشان ضمن اشاره به شهدای محله چهاربیشه از جمله: محمدرضا موسوی،اسفندیار و مهران صالحپورعبدالرضا توکل فر   اله داد داودی و شهید بهزادی نیا و نحوه شهادت مهران صالحپور را توضیح دادند و عنوان کردند قهرمانان واقعی شهدا. هستند و همه باید به شهداو امام شهدا تاسی کرده و انها را الگو قرار داد ایشان صراط مستقیم را الگو قرار دادن شهدا بهره گیری از اندیشه های امام خمینی و پیروی از امام خامنه ای رهبر انقلاب دانستند.
در این آیین از محسن اکبری قهرمان جهان تجلیل به عمل امد و  برنامه های شاد و مفرحی اجرا شد و همچنیاجرای حرکات نمایشی
ورزشی و مسابقاتی برای شرکت کننده گان برگزار شد و از طرف هیت کونگ فو به 30نفر از  شرکت کنندگان به رسم یادبود جوایزی اهدا گردید.



کانال تلگرام عصر جهان


سورنا
|
Iran
|
1396/09/02 23:23
  +0

  -0
پاسخ

با تشکر ویژه از مهندس سید محمد غفارنژاد مسُول روابط عمومی هیات کونگ فو وهنرهای رزمی شهرستان مسجدسلیمان

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*