اخبار عمومی
اعلام وصول 2
116889
تاریخ انتشار: 1395/12/28 10:34
منطقه حصیرآباد اهواز قریب به 240 شهید از جمله سردار هور شهید بزرگوار علی هاشمی در دوران دفاع مقدس تقدیم آرمان های انقلاب نمود. بگونه ای در بعضی از خیابانها بصورت ردیفی هر منزلی یک شهید را تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، جمعی از رزمندگان، خانواده شهداء و اهالی منطقه حصیرآباد در آخرین جمعه سال به تاریخ 27 اسفندماه 1395 و در آستانه عید سعید نوروز، عید خود را طبق سنوات گذشته برای سی و یکمین سال متوالی همراه با 31 شهید مسجد حضرت ابوالفضل(ع) حصیرآباد اهواز با اجرای برنامه های شاد جشن گرفتند.


مجید شریفی یکی از رزمندگان دفاع مقدس و حاضران در این مراسم به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان گفت: منطقه حصیرآباد اهواز قریب به 240 شهید از جمله سردار هور شهید بزرگوار علی هاشمی در دوران دفاع مقدس تقدیم آرمان های انقلاب نمود. بگونه ای در بعضی از خیابانها بصورت ردیفی هر منزلی یک شهید را تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرده است.
وی ادامه دادند: هماهنگی بسیاری از اعزام ها به جبهه ها از محل مسجد حضرت ابوالفضل(ع) حصیرآباد انجام می گرفت به نحویکه این مسجد ۳۱ شهید را به نام خود به ثبت رساند.
شریفی افزود: در پایان مراسم عید شهیدان به 34 خانواده شهید دوران دفاع مقدس هدایائی تقدیم شد
شایان ذکر است در سالهای گذشته شهید مدافع حرم حاج کریم اصل غوابش هم در این مراسم شرکت می کرد
عصرجهان: یاد و خاطره شهیدان بالاخص شهیدان مسجد حضرت ابوالفضل(ع) حصیرآباد اهواز تا همیشه جاویدان باد و راه‌شان پر رهرو


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*