اخبار عمومی
اعلام وصول 2
116912
تاریخ انتشار: 1395/12/29 00:19
یاداشت دریافتی به قلم محسن بابادی/
تراکتور که در جام حذفی فوتبال کشور به فینال راه یافته است در صورت قهرمانی در این جام و کسب عنوان دومی در لیگ برتر، خواهد توانست عنوان بهترین تیم ایران در سال 95 و اوایل 96 را به خود اختصاص دهد.

عصرجهان-محسن بابادی-مفسر و تحلیلگر فوتبال ایران
صحبت از تیم قرمز پوش ، مطرح و محبوب آذربایجان شرقی است. تراکتورسازی تیم قدرتمند فوتبال تبریز که امسال و تا به اینجای لیگ شانزدهم توانسته خود را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بنامد ، عملکردی در خور تحسین داشته است. بدون شک جایگاه دومی در جدول ، بیش از آنکه نشان از عملکرد ضعیف این تیم داشته باشد ، نشانگر توان پرسپولیس و بازی های درخشان این تیم بوده است . لذا تا به امروز که در آستانه ورود به سال 96 قرار داریم ، تیم ((امیر قلعه نویی )) کولاک کرده و پشت اکثر حریفان را به خاک مالانده و خیلی از تیم های پر مهره و پر مدعا را اصطلاحا ضربه فنی نموده است .
همگی شما بازی های زیبای تراکتورسازی در تقابل با تیم های مطرح کشور از جمله استقلال و پرسپولیس را بخوبی  در خاطر دارید. دلیل اینکه اخیرا استقلال کمی در جدول به تراکتور نزدیک تر شده ، پیشرفت قابل ملاحظه تیم منصوریان در زمستان 95 بوده است. البته اگر تراکتور نجُنبد یا لحظه ای غفلت نماید ، استقلال متحول شده خواهد توانست جایگاه دوم جدول را از آن خود کند.
در راستای درخشش تراکتورسازان در چهل و ششمین سال فعالیت فوتبالی این باشگاه ، نقش مصطفی آجرلو مدیر عامل کاربلد این تیم ، حمایت های بی شائبه تماشاگران پرشور تبریزی و تلاش های مسولین استان آذربایجان شرقی پر رنگ تر از سایر عوامل موجود بوده است .
تراکتور که در جام حذفی فوتبال کشور نیز به فینال راه یافته، در صورت قهرمانی در این جام و کسب عنوان دومی در لیگ برتر، خواهد توانست بهترین تیم ایران در سال 95 و اوایل 96 لقب بگیرد.
از برترین بازیکنان این تیم در فصل جاری میتوان از: محمد رضا اخباری ، محمد ایرانپوریان ، مهدی کیانی ، محسن بنگر ، کرار جاسم ، ادینهو و مهدی شریفی نام برد .
پس همگی منتظر مانده تا شاهد تداوم هنرنمایی این تیم خوب تبریزی بر بام افتخار فوتبال کشور در سال 96 باشید .
پس با توجه به تفاسیر فوق ، بی خود نیست که تمامی مردم ایران همیشه گفته اند ((یاشاسین آذربایجان))
نویسنده:محسن بابادی-مفسر و تحلیلگر فوتبال ایران



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*