اخبار عمومی
اعلام وصول 2
116922
تاریخ انتشار: 1395/12/30 12:24
در واپسین روز سال 1395 سال تحویل نمادین هنرمندان بر سفره ی هفت سین با حضور حسین محمدی ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، رئیس بسیج هنرمندان و هنرمندان شهرستان ایذه در کافی شاپ بلوط برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،در واپسین روز سال 1395 از ساعت 14 سال تحویل نمادین هنرمندان بر سفره ی هفت سین با حضور حسین محمدی ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، رئیس بسیج هنرمندان و هنرمندان شهرستان ایذه  در کافی شاپ بلوط برگزار گردید.
رحیم آورچه خبرنگار ما از ایذه گزارش داد: در این دورهمی صمیمی که به منظور گرامیداشت هنرمندان فقید ایذه برگزار گردید، علاوه بر برنامه های متنوع از جمله اجرای موسیقی و شاهنامه خوانی و غزلخوانی به رسم احترام لوح سپاسی به پیشکسوتان عرصه ی هنر استاد حسین کی منصور اهدا شد.
گفتنی است در این نشست هنری که در آخرین روز سال 95 برگزار گردید رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آقای محمدی دقایقی را در خصوص هنر متعهد و ایجاد فضای امن هنری و روشهای جذب مخاطب در هنر سخنرانی کرد.
ادامه ی این برنامه هنرمندان با اهدای شاخه گل به مزار شهدای گم نام  در مکان تپه ی نورالشهدا جمع شدند و با آرمانهای امام و شهدا تجدید بیعت کردند.
خبرنگار/رحیم آورچه



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*