اخبار عمومی
اعلام وصول 2
116923
تاریخ انتشار: 1395/12/30 12:26
باید هر کسی که نگاه اصلاحاتی دارد دعوت می شد و از 6 ماه پیش مناظراتی برگزار می کردند و از درون خود کسی را انتخاب می کردند.اگر تشکیلاتی وجود دارد باید منسجم و با استدلال عمل کند

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، عبدالحسین مقتدایی استاندار سابق خوزستان که طی چندماه گذشته رسما به جرگه مدعیان ریاست جمهوری پیوست.
اعلام کاندیداتور مهندس مقتدایی استاندار مستعفی دولت تدبیر و امید در محافل سیاسی واکنش های متفاوتی در محافل سیاسی  و رسانه ای به دنبال داشت.اما پس از مدتی از تب و تاب رسانه ای آن کاسته شد به نحویکه گفته می شد شاید مقتدائی با وساطت سیاسیون دولت تدبیر و امید از کاندیدارتوری منصرف شد.
اما این سیاستمدار کهنه کار زاگرس نشین طی یک گفتگوی رسانه ای اظهار داشت عزم خود را جهت کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری جزم کردم" به توصیه کسی نیامده ام که  توصیه وساطت کسی را برای انصراف  بپذیرم"
رحیم آورچه خبرنگار ما اهم سخنان عبدالحسین مقتدایی استاندار سابق خوزستان و  کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 96 را به شرح زیر جمع بندی نمودند:
مقتدایی: صریح و روشن می گویم برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا میشوم/وساطت برای انصراف را نمی پذیرم/نامزد اصلاحات باید با منطق انتخاب شود
🔻باید هر کسی که نگاه اصلاحاتی دارد دعوت می شد و از 6 ماه پیش مناظراتی برگزار می کردند و از درون خود کسی را انتخاب می کردند.اگر تشکیلاتی وجود دارد باید منسجم و با استدلال عمل کند
🔻مانند مناظراتی که زمان انتخابات میان جریانات مخالف می شود در ابتدا درون گروه های سیاسی بحث بشود و ببیند نفراتی که خودشان یا دیگران مطرح می کنند چه حرف جدیدی برای زدن دارند و می توانند این حرفها را در قالب نفر فعلی پیگیری کنند؟ که این زبان منطق است.
🔻صریح و روشن می گویم برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا خواهم شد. به توصیه کسی نیامده ام که  توصیه وساطت کسی را برای انصراف  بپذیرم.
🔻 وقتی احساس کردم که می توانم کاری را انجام دهم در این راه مصمم خواهم بود خصوصا برای قبول چنین مسئولیتی بزرگ و خطیر
🔻 از روزی که شروع بکار کردم  خیلی ها به من تذکر دادند که شما نماینده دولت هستید نماینده مردم نیستید، گفتم اگر من نماینده مردم نباشم و از حقوق مردم دفاع نکنم یک روز هم بر روی این صندلی نخواهم نشست. به شرطی خواهم ماند که نماینده مردم باشم.
خبرنگار/رحیم آورچه
شایان ذکر است قبلا پرویز دیوید خسروی خبرنگار و گزارشگر ما از ایذه در مطلبی با عنوان "مقتدایی سنگی بزرگ تر برداشت؛جلگه خوزستان دوباره می خروشد" به تحلیل کاندیداتوری عبدالحسین مقتدایی استاندار سابق خوزستان در انتخابات ریاست جمهوری 96 پرداخت



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*