اخبار عمومی
اعلام وصول 2
116937
تاریخ انتشار: 1396/01/01 14:11
محمد ویسی نژاد عضو فعلی شورای شهر لیکک در بخشی از بیانیه خود آورده است: "در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر حقیر و یا هیچکدام از خانواده ما کاندیدا نخواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، محمد ویسی نژاد عضو فعلی شورای اسلامی شهر لیکک با صدور بیانیه ای به شرح زیر از کاندیداتوری انتخابات پنجمین دوره شورای شهر لیکک انصراف دادند
به نام خدا
(من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق)
مردم شریف شهرستان بهمیی ،شهروندان نجیب وفهیم شهر لیکک
اکنون که به حول وقوه الهی بار دیگر آزمونی در راه است تا با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی به ندای رهبر و مقتدای خود لبیک گفته و برگ زرین دیگری بر افتخارات کشور عزیزمان بیفزاییم خداوند را شاکر وسپاسگزاریم .
از اسفند ماه 1377که انتخابات اولین دوره شوراها به عنوان پارلمان محلی برگزار شد تا کنون چهار دوره را پشت سر گذاشته ایم .در این سالها شاهد تحولات عظیمی در شهرستان مان بودیم .دو سال پس از تشکیل اولین دوره شورا ،زحمات وپیگیری های مردم و منتخبین  آنها نتیجه داد وبا تاسیس شهرداری خدمت رسانی به شهروندان آغاز وبرنامه ریزی برای رشد وتوسعه شهر شکل رسمی به خود گرفت .
مردم غیرتمند  شریف  صدیق  بهمیی در هر دوره با خلق حماسه ای همراه با شور وشعور از میان فرزندان خود  5 نفر را برای خدمت در شورا انتخاب نموده اند . در دوره های اول ودوم خانواده ما مورد لطف مردم شریف قرار گرفت وبرادر بزرگم حاج حسین ویسی نژاد  در هر دو دوره متوالی  با همت وتلاش واعتماد این عزیزان در میان منتخبین قرار گرفت ودر کنار سایر اعضا به خدمتگزاری به مردم پرداخت .
در رفراندوم دوره های سوم وچهارم شورای اسلامی شهر حقیر نامزد انتخابات شده و شهروندان شایسته شهرم همچون دو دوره قبل بر ما منت نهاده ومن در کنار سایر دوستان برای خدمت در شورا اعتماد نمودند واین انتخاب های متوالی والطاف بیکران مردم وظیفه ما را بس سنگین ودشوار تر می ساخت .
با ارتقا بهمیی به شهرستان و همچنین کمبود وبیکاری وحتی خشکسالی در روستاها موج مهاجرتی کم سابقه ای به لیکک آغاز اما نبود زیر ساخت ها وامکانات اولیه وظیفه مدیران دولتی شهرستان وشورا وشهرداری با وجود مشکلات وافر واعتبارات بسیار پایین را سنگین تر ساخته وچند سالی طول کشید تا حدودی این مشکلات برطرف اما تا رسیدن به نقطه مطلوب وآنچه شایسته زندگی در شهر وشان چنین انسانهای وارسته ای باشد زمان و اعتبار کافی می خواهد .
امروزه اگر شهرمان را 16 سال قبل مقایسه کنیم و همچنین نگاهی به شهرهای با قدمت بالای صد سال اطراف بیندازیم .خدمات نظام وتوجه به مناطق محروم ودر کنار آن تلاش فرزندان خود در ادوار مختلف شورا ،شهرداران ،پرسنل و زحمتکشان بی ادعای شهرداری و مدیران محترم شهرستان وهمکاری همه جانبه ادارات  سازمانها ونهادهای شهرستان برای رسیدن به هدفی واحد وآن خدمتی در شان مردم و رفع مشکلات در بخش های مختلف شهربوده اما با وجود بسیج امکانات به دلایل متعدد که در مرقومه نمی گنجد عزمی ملی برای توسعه همه جانبه میطلبد.
نا گفته نماند علاوه بر شهرستان دوستان،مدیران و صاحب منصب های در استان و تهران قدمهای بسیار مثبتی برای رسیدن مردم ما به حقوق قانونی خود مانند درصد نفت یا آلایندگی برداشته اند که جا دارد از تک تک آنان بر حسب وظیفه تشکر کنم ویاد آوری نمایم که این مردم قدر شناس هرگز کسانی که برای آبادانی شهرشان کاری انجام داده را فراموش نمیکنند .
بیان ونگارش خدمات نظام .وهمچنین مشکلات وموانع متعدد بر سر راه توسعه وپیشرفت شهرستان وتلاشهای انجام شده مدیران زحمتکش ،نمایندگان محترم مجلس در دوره های مختلف ،اقدامات وزحمات اعضای محترم شورا در هر دوره و تلاشهای شبانه روزی شهرداران محترم ،نیاز به نگارش تخصصی وگسترده در هر زمینه ونوشتن شاید دهها صفحه دارد که در این مرقومه نمی گنجد .
در پایان زبان وقلم وحتی کلمات را قاصراز ابراز سپاس وقدردانی وبیان ارادت قلبی خود از محضر یکایک سرورانی که در این 4 دوره ما را مورد لطف خود قرار داده میدانم .
اما برخود می بالم وافتخار میکنم که خود جز کوچک وعضوی از این مردم قدر شناس هستم وهمیشه خدمت به درگاه چنین انسانهای شریفی  منتهای آرزوی قلبیم بوده وهست .
ضمن احترام به ساحت سروران و ولی نعمتان خود مردم شریف بهمیی وکسب اجازه معروض میدارم "در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر حقیر خود ویا هیچکدام از خانواده ما  کاندیدا نخواهیم شد " وبا توجه به الطاف بی انتهای شما در ادوار گذشته مصلحت خود وشهرمان را در این دیدیم که به پاس حرمت به تلاش وزحمات  .دوستان ، بستگان .همشهریان شریفم از طوایف واقشار مختلف  عرصه برای دیگر برادران وفرزندان بهمیی فراهم شود .
انصراف از ثبت نام در این دوره باعث نخواهد شدکه فراموش کنیم مدیون این مردم هستیم  ودر عرصه انتخابات در کنار عزیزان همشهری برای هر خدمتی با تمام وجود آماده هستیم وبرای ما همه نامزدهای محترم از شایستگی برخوردارند وفرزند ودلسوز همین مردم اند که در خود توان خدمت با سلیقه های متفاوت وکمک به رشد بهتر شهر را دارند .
از درگاه ایزد منان استدعا دارم که این دوره هم با آرامش برگزار شود .نتیجه هرچه که باشد در این روند پیروز واقعی مردم  ونظام اسلامی  در صحنه جهانی خواهد بود.انشاالله
فرزند کوچک بهمیی
محمد ویسی نژاد



کانال تلگرام عصر جهان


از بهمیی
|
Iran
|
1396/01/03 13:46
  +0

  -0
پاسخ
باسلام.جناب ویسی نژاد بهترین کار ممکن را انجام دادی و کاملا عاقلانه ای بود.تصمیم بجا وشایسته ای بود.موفق باشید.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*