اخبار عمومی
اعلام وصول 2
116984
تاریخ انتشار: 1396/01/04 14:05
رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان خبر داد:
رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان گفت: تا پایان روز چهارم مهلت قانونی ثبت نام ، پنج هزار و 246داوطلب نمایندگی شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان خوزستان نام نویسی کردند.

عصرجهان-علی حسین حسین زاده جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود:از این تعداد یک هزار و 802داوطلب در مناطق شهری و سه هزار و 444نفر در مناطق روستایی استان کار ثبت نام و تحویل مدارک را تا سوم فروردین ماه انجام دادند.
وی با بیان اینکه کار ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا تا پایان روز ششم فروردین ماه 1396 به مدت هفت روز ادامه دارد از داوطلبان انتخابات شوراها خواست ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند.
رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان با بیان اینکه تا سوم فروردین ماه 350نفر برای شوراهای اسلامی شهر اهواز ثبت نام کرده اند افزود: از این تعداد 299نفر مرد و 51 نفر زن هستند.
حسین زاده افزود:روند نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فضایی آرام همچنان
ادامه دارد.
استاندار خوزستان در چند روز اخیر از بیشترستادهای انتخابات مستقر در فرمانداری های استان بازدید کرد و در جریان روند ثبت نام داوطلبان انتخابات شهر و روستا قرار گرفت.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران 29اردیبهشت ماه 1396 به صورت همزمان برگزار می شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*