اخبار عمومی
اعلام وصول 2
117003
تاریخ انتشار: 1396/01/05 21:18
مقاله مهندس روح اله فتحی با عنوان" Investigate the relationship between work life quality of employees and customer relationship management in Gas Company of Kohgiluyeh and Boyer-Ahmad Province" از بین مقالات ارسالی از سراسر جهان به کنفرانس پژوهشی اتحادیه بین المللی گاز( IGRC) پذیرفته و به چاپ رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، مقاله مهندس روح اله فتحی رئیس شرکت گاز شهرستان بهمئی در کنفرانس پژوهشی اتحادیه بین المللی گاز( IGRC) پذیرفته و چاپ شد.


مهندس روح اله فتحی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشتند: مقاله اینجانب با عنوان" Investigate the relationship between work life quality of employees and customer relationship management in Gas Company of Kohgiluyeh and Boyer-Ahmad Province" و ترجمه فارسی" بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری کارکنان و مدیریت  ارتباط با مشتری ( مورد کاوی: شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد)" و پذیرفته و چاپ گردید. و مبلغ نود میلیون ریال به آن پادش تعلق گرفت و قرار است خرداد ماه آینده برای دفاع از مقاله خود  که از بین مقالات ارسالی از سراسر جهان مورد پذیرش،قرار گرفت به شهر ریودوژانیرو برزیل مسافرت نمایم.
وی در خصوص موضوع مقاله عنوان نمودند: کاربرد  این مقاله آسیب شناسی در حوزه   منابع انسانی می باشد  و وضعیت موجود کیفیت زندگی کاری کارکنان و ارتباط با مشتری(CRM) را در جهت افزایش بهره وری کارکنان در شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد را مورد سنجش قرار می دهد.
کنفرانس پژوهشی اتحادیه بین المللی گاز( IGRC)خردادماه امسال به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار میگردد
شایان ذکر است مهندس روح اله فتحی بیش از بیست مقاله پژوهشی    ISI و  ISC   در رزومه کاری خود دارد و مدرس دانشگاههای آزاد و پیام نور نیز می باشد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*