اخبار عمومی
اعلام وصول 2
117031
تاریخ انتشار: 1396/01/07 22:07
پس از اینکه مقابل کره با 1 گل به پیروزی رسید ، زنگ خطر را برای سایر تیم های گروه از جمله ایران و ازبکستان به صدا در آورد. ایران اگر می خواهد چین را همچون بلور در هم بشکند ، میبایست سیستم 4141 مقابل قطر را به 4231 تغییر داده و در پی ارائه 1 بازی هجومی از دقایق ابتدایی، با به ثمر رساندن گلی زود هنگام در 20 دقیقه ابتدایی کلک چین را بکند

عصرجهان/محسن بابادی-تحلیلگر و آنالیزور فوتبال ایران
3 شنبه 8 فروردین ماه 96 و راس ساعت 16:30 به وقت تهران، در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی فوتبال و در گروه A آسیا ، تیم ملی کشورمان در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی چین می رود . چین که از سرمربی با تجربه و طراز اولی همچون مارچلو لیپی سود می برد ، پس از اینکه مقابل کره با 1 گل به پیروزی رسید ، زنگ خطر را برای سایر تیم های گروه از جمله ایران و ازبکستان به صدا در آورد. ایران اگر می خواهد چین را همچون بلور در هم بشکند ، میبایست سیستم 4141 مقابل قطر را به 4231 تغییر داده و در پی ارائه 1 بازی هجومی از دقایق ابتدایی، با به ثمر رساندن گلی زود هنگام در 20 دقیقه ابتدایی کلک چین را بکند . آنچه از جانب حریف ممکن است در تمام طول این بازی ایران را آزار دهد ، سخت کوشی در پرس شدید ، دوندگی های بی امان ، جابجایی های فراوان، هماهنگی تیمی ، ضد حملات بسیار خطرناک و استفاده از چاشنیی سرعت ضمن کارهای ترکیبی است. البته ایران این توانایی را دارد که با پشتوانه تماشاگران پرشور ، بازیکنان خلاق ، بازی ترکیبی ، پاس های عمقی و فرار مهاجمان ، ضربات کرنر و کاشته پشت محوطه جریمه ، سانترهای بلند از کناره ها بروی دفاع کوتاه قامت چین ، استفاده از توپ های سوم و شوتزنی بسمت دروازه حریف ، قفل دروازه این تیم تازه پا گرفته را گسسته ، پای این تیم را در غل و زنجیر فرو برده و آنها را دست خالی و با سوغاتی ((دسته گل)) بدرقه نماید.
مهمترین نکته ای که در این مسابقه مشاهده خواهیم نمود ، تقابل تفکرات نیمکت ها و در حقیقت دو سبک متفاوت فوتبال روز جهان توسط دو مربی کار کشته و زیرک یعنی کارلوس کیروش و مارچلو لیپی است . ناگفته نماند ایتالیایی ها استاد ساختار های دفاعی پیشرفته و عجیب و غریب بوده و در این خصوص حرف های زیادی برای گفتن دارند . لذا اگر لیپی اراده کند که گل نخورد ، قطعا می تواند چنین کند . بنابراین ایران میبایست هوشیار بوده و بداند که گل اول شاه کلید قفل چینی هاست و اگر بتواند در دقایق ابتدایی دروازه حریف را باز نماید ، گل های بعدی نیز در راه خواهد بود .
در این مسابقه رامین رضائیان ، سید جلال حسینی ، سعید عزت الهی ، احسان حاج صفی و علیرضا جهانبخش از تیم ایران و یو های ، ژانگ لینپنگ و دو وی از تیم چین میتوانند نقشی تعیین کننده در نتیجه مسابقه داشته باشند .
پس باید چشم انتظار نشست تا شاهد تقابل یوزپلنگ ها با چشم بادامی ها باشیم .
نویسنده: محسن بابادی-تحلیلگر و آنالیزور فوتبال ایران



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*