اخبار عمومی
اعلام وصول 2
117036
تاریخ انتشار: 1396/01/08 01:12
بیت مرحوم حضرت حجت الاسلام سید "عبد العزیزتقوی" با صدور پیامی از حضور مردم در مراسم تشییع،خاکسپاری و ختم آن مرحوم تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، بیت مرحوم حضرت حجت الاسلام سید "عبد العزیزتقوی" از حضور مردم در مراسم تشییع،خاکسپاری و ختم آن مرحوم تقدیر و تشکر کردند.
متن پیام بیت مرحوم حضرت حجت الاسلام سید "عبد العزیزتقوی" به شرح زیر می باشد.
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
"آن چه که خداوند بزرگ مقدر می‌فرماید، هیچ بنده ای را توان تفسیر آن نیست، و بر آن چه که حکمت متعالی‌اش تعلق می‌گیرد، هیچ کس را جرات تعبیر و تعدیل نمی‌باشد"
سخت و طاقت فرساست باور از دست دادن عالم مردمي و محبوب منطقه بهمئي بزرگ حضرت حجه الاسلام والمسلمين آميرعبدالعزيز تقوي را.
«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»
بدينوسيله كمال احترام و قدرداني خود را از بذل محبت ها و الطاف خالصانه تمامي افرادي كه در طول مدت بیماری پدر بزرگوارمان اظهار لطف کردند و همچنین درمراسم تشييع و اقامه فريضه الهيه شركت نمودند و یا با ارسال پیام اظهارهمدردی نموده اند خاضعانه سپاسگذار هستيم و اذعان داريم كه زبان قدرداني تمام و كمال در برابر محبت ها و عنايات شما مردم شریف در فقدان آن عزیز فقیدامکان ناپذیر است.و از خداوند بزرگ مددمی طلبیم که بتوانیم قدردان لطف بیکران شما باشیم.
از طرف بیت مرحوم حضرت حجت الاسلام سید "عبد العزیزتقوی"

تصاویر زیر مربوط به مجلس بزرگداشت آن مرحوم است که از طرف علما و فضلا در مسجدالزمان شهرستان بهمیی برگزار گردید

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*