اخبار عمومی
اعلام وصول 2
117064
تاریخ انتشار: 1396/01/10 01:33
ما با ورود به هندیجان متوجه بوی بد فاضلاب های روباز شدیم خصوصا بوی تعفن بازارچه ماهی فروشی من‌ وخانواده م را از حضور در آن مکان پشمان کرده است که به این شهر بندری آمده ایم و نمره مسئولین در این خصوص زیر صفر است.و دلم به حال این مردم بندر هندیجان میسوزد که چگونه هر روز با این مشکلات دست پنجه نرم می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،امروز(چهارشنبه) تعداد زیادی از مسافران نوروزی با انتقاد از بوی بد فاضلاب های روباز حسابی شاکی بودند.
علی اکبر شادروان مهمان نوروزی از گیلان در این باره با تاسف گفت: چرا مسئولین شهرستان در خصوص بهداشت عمومی شهرستان بی توجه و بی تفاوت هستند.
وی ادامه داد:ما با ورود به هندیجان متوجه بوی بد فاضلاب های روباز شدیم خصوصا بوی تعفن بازارچه ماهی فروشی من‌ وخانواده م را از حضور در آن مکان پشمان کرده است که به این شهر بندری آمده ایم و نمره مسئولین در این خصوص زیر صفر است.آیا نباید مسئولین به فکر بهداشت عمومی شهروندان و مسافران باشند.
این مهمان نوروزی افزود: بارها ما از طریق رسانه های ملی بحران آزار دهنده گرد و خاک را دیدیم و شنیدیم اما ما اکنون با چشم خود شاهد بی عدالتی در شهرهای محروم این استان که روی نفت خوابیده اند هستیم.
یکی دیگر ازهموطنان که از استان اصفهان آمده بود اینگونه گفت: من حیدر خدادی از اصفهان بهمراه خانواده خود برای تعطیلات عید نوروز به استان خوزستان سفر کردم و امروز وارد این بندر شدم واقعا دلم به حال این مردم میسوزد که چگونه هر روز با این مشکلات دست پنجه نرم می کنند.بوی بد فاضلاب و نداشتن آب بهداشتی برای شرب، کفیت نامناسب پخت نان در این شهر بیداد می کند.و قیمت های میوه،تخم مرغ و سایر اجناس خوراکی به حو سرسام آوری افزایش یافته است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*