اخبار عمومی
اعلام وصول 2
117115
تاریخ انتشار: 1396/01/14 22:19
رئیس دادگاه عمومی چاروسا خبر داد:
رئیس دادگاه عمومی چاروسا از دستگیری عاملان قتل یک جوان در روستای درغک در تعطیلان نوروز خبر داد.

به گزارش عصرجهان و به نقل از فارس، سید سعید سعادت‌فر عصر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک سال جدید عنوان کرد: امیدواریم در سال جدید شاهد افتخارات عزت آفرینی در کشور باشیم.
رئیس دادگستری چاروسا با بیان اینکه امنیت بزرگترین نعمتی است که در نظام جمهوری اسلامی است افزود: با نگاهی به زندگی کشورهای همسایه باید قدر امنیت و اقتدار کشورمان را بدانیم.
وی به حادثه قتل جوان در روستای درغک اشاره و بیان کرد: متاسفانه در ایام نوروز شاهد اتفاقی ناگوار در ورودی روستای درغک بودیم که عید امسال را برای حوزه قضائی چاروسا دگرگون کرد.
سعادت‌فر خاطرنشان کرد: در روزهای ابتدایی ایام نوروز در مسیر روستای درغک به روستای شوتاور شاهد جسد جوانی به نام روح الله اندیک فرزند مجید ساکن روستای درغک شدیم که در تحقیقات اولیه نشان می‌داد که این جوان بر اثر ضرباتی که بر روی جسم وارد شده به قتل رسیده باشد.
رئیس دادگاه عمومی چاروسا اظهار داشت: پس از انتقال جسد به شهرستان کهگیلویه و کارهای قانونی جسد به محل سکونت در روستای درغک به خاک سپرده شد ولی با توجه به حساسیت منطقه بیش از 150 نیرو از یگان‌های ویژه در شهر قلعه رئیسی و منطقه درغک توانستند در ایام نوروز امنیت قابل توجه‌ای را به وجود آورند.
وی تصریح کرد: پس از تمام مراحل تحقیقات خوشبختانه پس از ده روز کار شبانه‌روزی در ایام نوروز نتیجه زحمات به ثمر رسیده و مسببان این حادثه مشخص و در چند روز آینده اسامی آنها اعلام خواهد شد.
سعادت‌فر با تقدیر از مردم منطقه چاروسا و دیشموک در همکاری با دادگستری و نیروی‌های انتظامی یادآور شد: جا دارد از زحمات و تلاش‌های رئیس کل دادگستری استان، دادستان استان، فرمانده انتظامی استان و شهرستان کهگیلویه و رئیس حوزه قضائی و دادرس چاروسا به دلیل زحمات شبانه‌روزی در ایام نوروز تقدیر و تشکر کنم.
رئیس دادگاه عمومی چاروسا با بیان اینکه امنیت بسیار بالایی در سطح منطقه حکمفرماست ادامه داد: با تلاش و حضور بیش از 150 نفر از مؤموران نیروی انتظامی یگان ویژه در منطقه تلاش شد تا اگر کسی قصد بر هم زدن امنیت مردم باشد با آنها برخورد جدی شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*