اخبار عمومی
اعلام وصول 2
117136
تاریخ انتشار: 1396/01/16 01:51
افشین حیدری مدیركل ورزش و جوانان استان خوزستان با اشاره به اینکه بخش مهمی از تاریخچه زرین کُشتی فرنگی کشور در دنیا متعلق به کُشتی خوزستان و شهر اندیمشک است افزود: با حمایت‌ها و مساعدت‌های استاندار خوزستان مطمئنا سال 96 می تواند سال خوبی برای ورزش خوزستان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، افشین حیدری مدیركل ورزش و جوانان استان خوزستان به اتفاق فریدون حسنوند نماینده مردم شریف شهرستان اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان  ازسالن های چند منظوره ، استخر سرپوشیده و مجموعه ورزشی شهید سروندیان بازدید ، و وضیعت اماكن ورزشی شهرستان را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.


پیمان جهانگیری فرمانداراندیمشک درحاشیه این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از مدیر كل ورزش و جوانان به خاطر حضور و بررسی میدانی مشكلات و محرومیت های ورزشی پیش روی جوانان با استعداد و ورزش دوست شهرستان وارائه گزارشی از روند و نحوه عملیات إجرائی پروژه های ورزشی ، توسعه فضاهای ورزشی در شهرستان را با توجه به استعداد و ظرفیت‌ بالای جوانان ضروری دانست و عنوان کرد:نیاز جوانان به تفریحات سالم خصوصا فعالیت‌های ورزشی باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد و در این خصوص با توسعه متوازن اماکن و فضاهای ورزشی در شهر و مناطق تابعه می‌توان از شیوع ناهنجاری‌های اجتماعی نظیر اعتیاد و فساد جلوگیری کرد.


فرماندار شهرستان اندیمشک ادامه داد: با برنامه ریزی و تآمین اعتبارات لازم تلاش خواهیم کرد با یاری مسئولین وحمایت مردم فضاهای ورزشی را توسعه دهیم و تحقق این امر بدون حمایت مسئولین استان بویژه اداره كل ورزش و جوانان میسر نخواهد بود.وی در ادامه با اشاره به شگفتی آفرینی های جوانان شهرستان در عرصه های مختلف ورزشی در سطوح استانی ، كشوری وبین المللی و كسب مقامهای قهرمانی على رغم كمبود امكانات، عرصه ورزش را یكی از استعدادهای شهرستان برای حماسه آفرینی عنوان كرد.
درادامه این بازدید مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز گفت :در سال 96 تلاش‌مان برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت‌مان علی الخصوص در شهرستان ها بوده است.
افشین حیدری اظهارداشت : با حمایت‌ها و مساعدت‌های استاندار خوزستان مطمئنا سال 96 می تواند سال خوبی برای ورزش خوزستان باشد.
وی تاکید کرد:  در سال جاری نیز تلاش‌مان برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت‌مان بوده است. حیدری خاطرنشان ساخت : استاندار خوزستان نیز تلاش کرده است و مطمئنا با حمایت ها و مساعدت های او، سال 96 می تواند سال خوبی برای ورزش خوزستان باشد. ما نیز هدف‌مان را بر مبنای کار کردن گذاشته ایم.
وی به دیگر برنامه‌های خود از جمله تقویت ورزش قهرمانی در شهرستانهابه خصوص شهرستان اندیمشک اشاره کرد و گفت: هدف ما تقویت ورزش قهرمانی از طریق استعدادیابی است تا حضوری قدرتمندانه در میادین بین‌المللی در رشته‌های مختلف به ویژه پایه و پرمدال داشته باشیم.حیدری ادامه داد :اندیمشک همواره از جمله شهرهایی است که قهرمان زیادی را به جامعه معرفی کرده و این شهر درصورت توجه ویژه می تواند این مسیر موفقیت آمیز را در معرفی استعدادهای خدادای طی طریق کند.همچنین استفاده از ظرفیت پیشکسوتان که خالق صحنه‌ای فراموش نشدنی بودند جدی گرفته شود..
 وی اظهار کرد: اندیمشک یکی از شهرستان های پیشرو در کشتی فرنگی است و همیشه از برگزاری مسابقات این رشته در این شهرقهرمان پرور استقبال می کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان با بیان این که ورزش کشتی فرنگی کشور دارای تاریخچه زرینی در دنیا می باشد افزود: بخش مهمی از این تاریخچه درخشان متعلق به کشتی خوزستان و شهر اندیمشک است.وی عنوان کرد: ورزش اندیمشک و خصوصا کشتی فرنگی از استعدادهای بسیار درخشانی برخوردار است که قطعا با برنامه ریزی مسولین ورزش وشهرستان  می توان بهترین استفاده را از آن ها برد.

برچسب ها:
اندیمشک ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*