اخبار عمومی
اعلام وصول 2
117164
تاریخ انتشار: 1396/01/17 14:52
در هفته چهارم لیگ دسته دوم رخ داد؛
رقابت‌های مرحله نخست فصل ٩٦ - 95 فوتبال دسته دوم کشور با حضور ٣٦ تیم در سه گروه ١٢تیمی آغاز شده بود تا اردیبهشت سال ٩٦ ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، اروند خرمشهر در هفته چهارم مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور نفت و گاز گچساران را مغلوب کرد
نتیجه: اروند خرمشهر 2 - نفت و گاز گچساران 1
ورزشگاه: تختی آبادان
زمان: ساعت 16:20چهارشنبه
هفته چهارم لیگ دسته دوم
تعداد تماشاگر: حدود 1000 نفر
اخراج: نیکبخت سرمربی اروند خرمشهر
گل های اروندخرمشهر:علی محمد چراغی در دقایق 19 و 90
گل نفت و گاز گچساران: سهیل صالحی دقیقه 76
ترکیب نفت و گاز گچساران: صمد احمدی ،ساسان شیرمردی ،علی کرمی ، امین مزرعه ،محمد نوروزی ،مرتضی حیدری ،نبی الله اسدی ،فرشید پاداش ،سعید عنافچه و هادی خنیفر
تیم های هم گروه نفت و گاز گچساران: شهرداری همدان، شهرداری تبریز، اروند خرمشهر، شاهین شهرداری بوشهر و هف سمنان


نیمه اول:
در دقایق ابتدایی مسابقه تیم اروند خرمشهر بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت و در حالی که دقیقه 20 را سپری می کردیم عماد قاسمی مدافع نفت و گاز درون محوطه جریمه بازیکن اروند را سرنگون کرد که داور مسابقه نقطه پنالتی را نشانه گرفت و علی محمد چراغی مهاجم آماده این روزهای اروند گل اول تیمش را دقیقه 20 وارد دروازه نفت و گاز کرد .
در ادامه بازیکنان نفت وگاز به خود آمدند و حملات پردامنه ای بروی دروازه اروند ترتیب دادند که البته یکی پس از دیگری توسط بازیکنان این تیم از دست می رفتند .
در اواخر نیمه اول نفتی های گچساران اعتقاد داشتند که توپ نیم متر از خط دروازه اروند خرمشهر عبور کرده بود ولی توسط داور مسابقه گل اعلام نشد .نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود اروند به پایان رسید


نیمه دوم:
با شروع نیمه دوم داریوش یزدی همزمان سهیل صالحی و اسماعیل هاشمی را به ترتیب به جای سعید عنافچه و نبی الله اسدی وارد زمین کرد .
از دقایق ابتدایی نیمه دوم هافبک های نفت با پاسکاری های متعدد موقعیت هائی خلق نمودند تا اینکه باردیگر سهیل صالحی فرصت طلب دقیقه 76 پاس در عمق زیبای هادی خنیفر را وارد دروازه اروند کرد
بعد از اینکه نماینده اروند گل را دریافت کرد بازی بیشتر در نیمه میدان پیگیری می شد که تا اینکه در نزدیکی دروازه نفت اوت دستی نصیب بازیکنان اروند شد و با پرتاب بلند توپ را به سمت دروازه نفت وگاز هدایت کردند که البته توسط مدافعان نفت برگشت داده شد ولی سانتر برگشتی توسط بازیکنان اروند، در محوطه جریمه نصیب علی محمد چراغی مهاجم زهردار خرمشهر شد و او بی درنگ دقیقه 89 توپ را به تور دروازه نفت وگاز چسپاند .
بازی با نتیجه دو بر یک سود اروند به پایان رسید و تیم نفت و گاز گچساران با این نتیجه 6 امتیازی باقی ماند و به رده دوم جدول رده بندی سقوط کرد.
سایر نتایج گروه نخست:
شهرداری همدان 2 - هف سمنان 0
شهرداری تبریز 1 - شاهین شهرداری بوشهر 1



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*