اخبار عمومی
اعلام وصول 2
117188
تاریخ انتشار: 1396/01/18 23:18
لخویا قطر-استقلال خوزستان، دومین تقابل فوتبال ایران و قطر در سال 96
ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه دوشنبه 21 فروردین 1396 شاهد هنرنمائی آبی پوشان خوزستان است اگر آبی پوشان خوزستانی بتوانند در پایان این ماراتن با 1 یا 3 امتیاز از زمین خارج شوند ، افتخارات آسیایی خویش را تکمیل و به مردم خوزستان و ایران عیدی دیگری خواهند داد

عصرجهان/محسن بابادی-آنالیزور و تحلیلگر فوتبال ایران
دوشنبه21 فرودین ماه 96 ، راس ساعت 20 و از دور برگشت رقابت های جام باشگاه های آسیا ، تیم استقلال خوزستان در ورزشگاه 12000 نفری عبدالله بن خلیفه دوحه میهمان لخویا قطر خواهد بود .
تیم های ملی و باشگاهی ایران ، طی 1 سال اخیر بارها در مقابل قطری ها صف آرایی کرده که عمدتا پیروز بوده اند . از مهمترین ویژگی های لخویا می توان به امتیاز میزبانی ، دارا بودن 16 بازیکن چند ملیتی و تفاوت های سخت افزاری و نرم افزاری این باشگاه متمول با تیم استقلال خوزستان اشاره نمود . اما شاگردان پورموسوی همواره نشان داده اند که مرد روزهای سخت بوده ، هراسی از میزبانی حریفان داخلی و خارجی نداشته و هیچ گاه پول ، امکانات و بازیکنان چند ملیتی تیم های رقیب نتوانسته سدی در برابر سیل خروشان آنان باشد . همانند همیشه ، مهمترین فاکتور استقلالی ها اعتماد بنفس است که خود را از پیش باخته نمی دانند .


سید سیروس جوان با آن سبیل معروف و موهای مشکی که طی 1 سال اخیر کمی سفید تر نیز شده اند ، میبایست در قطر ریسک نکرده و با هدف کسب حداقل امتیاز ، در یک بازی هوشمندانه مبتنی بر تشکیل لایه های دفاعی ، پرسینگ لخویا از یک سوم دفاعی اش و سپری نمودن زمان به نفع تیم خویش ، حریف را خسته و عصبی نموده و با سپردن توپ به آنان ، راه های نفوذ از عمق و کناره های تیمش را با پوشش دادن فضاها بسته و بخوبی از هافبک های دفاعی خویش بازی بگیرد . مسلما خط حمله آتشین استقلال خوزستان ، این آمادگی را دارد که بمحض غفلت و لو دادن توپ توسط تیم حریف ، در ضدحملاتی مهلک زهر خود را ریخته و تیم قطری را فلج نماید .
شایان ذکر است که مسابقه رفت دو تیم ، اواخر اسفند ماه در اهواز با نتیجه 1 بر 1 به پایان رسید .
اگر آبی پوشان خوزستانی  بتوانند در پایان این ماراتن با 1 یا 3 امتیاز از زمین خارج شوند ، افتخارات آسیایی خویش را تکمیل و به مردم خوزستان و ایران عیدی دیگری خواهند داد .
از بازیکنان تاثیرگذار تیم ایرانی می توان به وحید شیخ ویسی ، دانیال ماهینی ، محمد طیبی ، حسن بیت سعید ، مهدی زبیدی ، آرش افشین و از بازیکنان مطرح تیم لخویا میبایست به قاسم برهان ، محمد موسی ، فلورس ، علی عفیف ، لوییز مارتین ، نام تای هی و کریم بوضیاف اشاره نمود.

جدول لیگ قهرمانان آسیا (2017) - گروه B

رده

تيم

بازيها

برد

مساوی

باخت

گل زده

گل خورده

تفاضل گل

امتياز

1

استقلال خوزستان

3

2

1

0

3

1

2

7

2

لخویا قطر

3

1

2

0

6

3

3

5

3

الفتح عربستان

3

1

1

1

5

4

1

4

4

الجزیره امارات

3

0

0

3

1

7

-6

0


نویسنده: محسن بابادی-آنالیزور و تحلیلگر فوتبال ایران

برچسب ها:
استقلال خوزستان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*