اخبار عمومی
اعلام وصول 2
117194
تاریخ انتشار: 1396/01/19 01:18
مهندس حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در تجمع مسالمت آميز هواداران استقلال اهواز حضور یافت و اطمینان خاطر داد که بزودی برای آینده این تیم قدیمی و به نوعی شناسنامه فوتبال خوزستان به حساب می آید، باحضور مالک باشگاه تصمیم گیری خواهدشد

عصرجهان-در حاشیه دیدار دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان از سری مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران در ورزشگاه غدیر اهواز، هواداران تیم ریشه دار و مردمی استقلال اهواز ضمن تشویق تیم قرمز پوش فولاد، از سقوط تیم محبوبشان به دسته دوم ابراز تاسف کردند.


هواداران استقلال برای دومین بار متوالی با دردست داشتن دست نوشته هايي خواستار حمایت همه جانبه مسوولان ارشد استان خوزستان شدند.
اما مهندس حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان که تماشاگر دیدار دو تیم لیگ برتری بود، بلافاصله بین تماشاگران استقلال اهواز حاضر شد و به برخی از سوال های نمایندگان هواداران تیم استقلال پاسخ داد.
مهندس حیدری در این تجمع مسالمت آميز به هواداران استقلال اطمینان خاطر داد که بزودی برای آینده این تیم قدیمی و به نوعی شناسنامه فوتبال خوزستان به حساب می آید، باحضور مالک باشگاه تصمیم گیری خواهدشد.

برچسب ها:
استقلال اهواز ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*