اخبار عمومی
اعلام وصول 2
117201
تاریخ انتشار: 1396/01/19 05:14
خطاب قانون در هزینه‌نشدن بیت المال در تبلیغات انتخاباتی فقط به دولت نیست

عصرجهان- عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: آن کسانی که خودشان برنامه ندارند و نمی‌توانند به مردم بگویند چگونه قصد دارند کشور را اداره کنند با تخریب رقیب می‌خواهند جا برای خود باز کنند.
محمود واعظی در گفتگو با خبرآنلاین در پاسخ به این سئوال که حزب اعتدال و توسعه برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران با اصلاح طلبان هماهنگ عمل خواهد کرد یا لیست مستقل می دهد؟ گفت: بنای ما بر این است که اختلافی پیش نیاید، مسئولینی که در حزب مشخص شدند تماس مرتب دارند سعی ما این است که هیچ اختلافی در این زمینه به وجود نیاید.
وی درباره رایزنی حزب اعتدال و توسعه با اصلاح طلبان برای تعیین مصادیق نامزدهای مورد حمایت در انتخابات شورای شهر تهران افزود: در حال مذاکره هستند اما در تهران خیلی افراد مطرح  مورد تأیید اسم نوشتند و معلوم نیست چه طور می شود 21 نفر را انتخاب کرد. حالا یک کمپینی را دارند راه می اندازند که خواهش کنند عده ای انصراف دهند ولی در مجموع مقداری که تعداد افراد کمتر شد روی مصادیق هم صحبت و انشاءالله تفاهم می کنیم.
عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه درباره شدت یافتن برخی ادعاها علیه دولت به اسم افشاگری در ماه های اخیر اظهار کرد: اینها افشاگری نیست بلکه تخریب است. اخیرا هم شروع نشده بلکه از 3 سال پیش انجام می شد و حالا دارد اوج می گیرد. آن کسانی که خودشان برنامه ندارند و نمی توانند به مردم بگویند چگونه قصد دارند کشور را اداره کنند با تخریب رقیب می خواهند جا برای خود باز کنند.
وی با بیان اینکه مردم ما فهیم هستند و می بینند برخی از طریق تریبون های رسمی برای تخریب دولت دارند استفاده می کنند ادامه داد: وقتی قانون صراحت دارد و مقام معظم رهبری نیز همواره تأکید کردند نباید هیچ گونه از بیت المال در تبلیغات انتخاباتی هزینه شود منظور فقط دولت نیست، منظور همه قوا و دستگاه های حاکمیتی است لذا این رعایت نمی شود متأسفانه از همه ابزارهای شان دارند علیه دولت استفاده می کنند.
عضو کابینه تدبیر و امید در پاسخ به این شبهه افکنی جریان رقیب آقای روحانی که مدعی است دولت مخالف برگزاری مناظرات انتخاباتی است؟ یادآور شد: دولت آقای روحانی شفاف و متکی بر مردم است و می خواهد مردم آگاهانه تصمیم بگیرند بنابراین مخالف مناظره نیست اگر صحبتی شده منظور برنامه های به ظاهر مناظره ای صدا وسیما است که اخیرا پخش می شود. صدا و سیما دو نفر را به تشخیص خود دعوت و بین آنها تقسیم کار می کند که یکی موافق و یکی مخالف دولت صحبت کند؛ در حالیکه نماینده دولت در این برنامه حضور ندارد.
واعظی یادآور شد: ما این مناظره های ساختگی را قبول نداریم ما درباره اینکه نمایندگان رسمی نامزدها مناظره کنند کسی مخالفت ندارد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*