اخبار عمومی
اعلام وصول 2
117208
تاریخ انتشار: 1396/01/19 12:47
مرد معلولي به طرز مرموزي از طبقه ششم آپارتمان دختر همسر صيغه‌اي‌‌اش به داخل كوچه سقوط كرد و جان باخت.

عصرجهان-  بامداد روز 13 فروردين ماه قاضي مرشد‌لو، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري نامجو از مرگ مشكوك مرد جواني با خبر و همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي راهي محل شد. تيم جنايي در محل حادثه كه كوچه‌اي حوالي خيابان نامجو بود با جسد مرد 35 ساله‌اي به نام بهرام زير خودرويي روبه‌رو شدند كه به طرز مرموزي جان باخته بود. نخستين بررسي‌ها حكايت از آن داشت كه بهرام كه از ناحيه دو پا معلول بود از پنجره آپارتمان طبقه ششم ساختماني كه متعلق به دختر زن صيغه‌اي‌اش است به داخل كوچه سقوط كرده و جان باخته است.
همسر صيغه‌اي بهرام كه موضوع را به پليس خبر داده بود، گفت: يك سال قبل با بهرام در خانه خواهرش آشنا شدم و همين آشنايي باعث شد تا هفت ماه قبل با هم به صورت صيغه پنج ساله ازدواج كنيم. بهرام اهل شهرستان بود و هر چند وقت يك بار به تهران مي‌آمد. شب حادثه من و او مهمان دخترم بوديم كه نيمه‌هاي شب من براي خواب به اتاق دخترم رفتم و بهرام هم به تنهايي در اتاقی خوابيد. ساعت 3 بامداد با صداي مهيبي از خواب بيدار شدم و وقتي به اتاقی خواب بهرام رفتم، متوجه شدم او خودش را ازپنجره اتاق به داخل كوچه پرتاب كرده است.
مأموران در تحقيقات بعدي دريافتند، بهرام مدتي است با همسر صيغه‌اي‌اش اختلاف دارد به طوري كه شب حادثه با هم مشاجره لفظي داشته‌اند، بنابراين تيم جنايي در گام بعدي از دختر همسر صيغه‌اي‌اش تحقيق كرد. وي گفت: مدتي است مادرم با شوهرش اختلاف دارد. مادرم مدعي است بهرام علاوه بر او با زن ديگري در ارتباط است و به همين دليل شب حادثه من او و مادرم را به خانه‌ام دعوت كردم تا مادرم با او حرف بزند و مشكلش را حل كند كه بهرام از خانه قهر كرد و من مجبور شدم، دوباره آنها را آشتي دهم، اما خبر ندارم بهرام چگونه سقوط كرد و فقط با صداي مادرم كه فرياد زد از خواب بيدار شدم.  همسر مرد فوت شده هم در تحقيقات بعدي در ادعايي گفت: من با بهرام اختلاف داشتم، اما در جريان سقوط مرگبار او به داخل كوچه دخالتي ندارم. بهرام اصرار داشت من در كار خلاف با او همكاري كنم، اما من قبول نكردم و همين موضوع باعث مشاجره لفظي ما در شب حادثه شد. نيمه‌هاي شب من به اتاق دخترم رفتم تا اينكه با صداي مهيبي از خواب بيدار شدم.
همزمان با ادامه تحقيقات، همسر مرد فوت شده به دستور قاضي مرشدلو بازداشت شد و براي تحقيقات فني در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.
منبع: روزنامه جوان



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*