اخبار عمومی
اعلام وصول 2
117231
تاریخ انتشار: 1396/01/20 02:39
معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان از آتش زدن مرد بدلیل اختلافات خانوادگی میان زوج اهوازی خبر داد.

آتش اختلاف خانوادگی زوج اهوازی را محاصره کردعصرجهان-سرهنگ علی قاسم پور، معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان در خصوص این خبر گفت: جمعه شب (18 فروردین) وقوع آتش سوزی در یک واحد مسکونی در یکی از مناطق اهواز به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش شد که به دنبال آن ماموران پلیس و یگان‌های امدادی سریعا به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: پس از حضور عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد به علت اختلافات خانوادگی، مرد پس از تهدید همسر خود، با ریختن بنزین بر وسایل خانه اقدام به آتش زدن واحد مسکونی کرد که منجر به مصدومیت آن‌ها شد.
قاسم پور تصریح کرد: در این حادثه مرد و زن مذکور به شدت از ناحیه بالاتنه دچار سوختگی شدند و برادر زن این فرد نیز که  قصد کمک و اطفا حریق داشت نیز متاسفانه دچار مصدومیت و سوختگی شد و مصدومان این حادثه توسط اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شدند.
این مقام انتظامی با دعوت از خانواده‌ها جهت مراجعه به مرکز مشاوره نیروی انتظامی، بیان داشت: خانواده ها و زوج‌های جوان می‌توانند با مراجعه به این مرکز و دریافت مشاوره به صورت رایگان مشکلات خانوادگی خود را حل کنند. این مرکز در ساختمان معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان در اتوبان گلستان جنب صدا وسیما قرار دارد/باشگاه خبرنگاران



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*