اخبار عمومی
اعلام وصول 2
117272
تاریخ انتشار: 1396/01/22 23:06
بهترین دروازه بان لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه های تهران که از باشگاه فولادخوزستان به تیم مقاومت پیوست ، با بیان اینکه هدفش شکستن رکورد نیست، گفت: می خواستم برای تیمم مثمرثمر باشم و بهترین اتفاق برای من ثبت11کلین شیت در 14بازی مقابل حریفان بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،در لیگ فوتبال تهران رکورد تازه‌ای ازسوی یک دروازه بان خوزستانی و اهل شهر محروم و مستعد اندیمشک ثبت شد. معراج اسماعیلی بازیکن خوش قدو قواره مقاومت و  تیم ملی نوجوانان با حضور در 14بازی تیمش ضمن مهارکردن 5ضربه پنالتی ، تنها 5 گل از حریفان دریافت کرد تا لقب برترین دروازه بان را در میان بازیکنان تیم های حاضردر مسابقات را به دست آورد.
این بازیکن جوان و آینده‌دار فوتبال ایران درباره ثبت این رکورد و اهدافی که برای فوتبالش در نظر گرفته، صحبت کرد و البته تاکید کرد که بدست آوردن چنین عناوینی  فقط به خاطر قابلیت‌های فردی خودش نبوده و اعتماد سرمربی مقاومت و همکاری هم تیمی هایش نقش بسزایی در این موفقیت داشته است.
بهترین دروازه بان لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه های تهران که از باشگاه فولادخوزستان به تیم مقاومت پیوست ، با بیان اینکه هدفش شکستن رکورد نیست، گفت: می خواستم برای تیمم مثمرثمر باشم و بهترین اتفاق برای من ثبت11کلین شیت در 14بازی مقابل حریفان بود.


وی اظهار داشت:موفقیت فعلی‌ام به خاطر خواست خدا بوده و به نظرم کاری نکردم. کارهای بزرگتری وجود دارد که باید انجام دهم. دوست ندارم فقط رکورد بزنم و دیگر رشد نکنم. اسماعیلی در خصوص هدف خود در فوتبال گفت:هدفم رسیدن به باشگاه‌های اروپایی است. همیشه این جمله را می‌گویم که اگر میلیون‌ها دیروز وجود داشته باشد باید به امروز امید داشته باشم. هدف من فراتر از لیگ ایران است و به اروپا فکر می‌کنم. می‌خواهم به بهترین تیم‌های اروپایی بروم.
دروازه بان سابق تیم های پایه ای فولاد خوزستان درمورد الگوی فوتبالی اش عنوان کرد: الگوی خاصی ندارم و بازی همه فوتبالیست‌ها را می‌بینم. می‌خواهم از بازی آنها درس بگیرم.این را هم بگویم من بازیکن مقاومت تهران هستم و قرارداد با این تیم دارم.  
سنگربان خوش اخلاق تیم مقاومت درباره سطح مسابقات تهران که قهرمان آن شده، گفت: سطح مسابقات بالا بود اما تیم ما همدلی و اتحاد بیشتری داشت.تیم ما در نیم فصل دوم با اضافه شدن چند بازیکن متحول شدو در کورس قهرمانی قرارگرفت و در نهایت به این مهم رسید. البته دلیل موفقیت تیم در این دوره از بازیها داشتن مربیان خوب و باتجربه و زحمتکش،  یکپارچگی و اتحاد بین بازیکن هابود.
اسماعیلی درپایان خاطرنشان کرد:قبل از هر حرفی باید از پدر و مادرم که زحمتهای زیادی برای من کشیدند و مشوق اصلی من در فوتبال هستند تشکر ویژه می کنم و همچنین از کلیه مربیانم از شهر اندیمشک گرفته تا تیم های فولاد، تیم های ملی و مقاومت تهران تشکر می کنم که در پیشرفتم کمکم کردند.

برچسب ها:
معراج اسماعیلی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*