اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127314
تاریخ انتشار: 1396/01/26 02:57
امام جمعه شهر لیکک:
مردم در هیاهوی تبلیغاتی خود را گم نکنند که باز جامعه ی ما دچار آشوب و فتنه شود. در مباحث رسانه ای ورود پیدا بکنید اما گوش به فرمان و کلام رهبری باشید.افروغی افزودند: چرا گمرک در شهرستان های کوچک قانون را خوب اجرا می‌کنند اما در جاهای دیگر کانتینرهای بزرگ که جنسی مشابه داخلی دارند جلوی آنها گرفته نمی‌شوند.

به گزارش "سیروس بزمی" خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی در مسجد صاحب الزمان شهر لیکک برگزار شد

حجت الاسلام افروغی در خطبه اول با اشاره به مباحثی همچون تفکر و تعقل فرمودند: انسان بی عقل بهشت ندارد ولو اینکه شبانه روز در حال عبادت انفاق و صدقه باشد. اگر عقل باشد دین و حیا هم هست، اینها محصولات عقل هستند.
وی افزودند: بزرگترین دزدی عصر حاضر دزدیدن عقل مردم است. هیچ دوره ای به اندازه ی دوره فعلی در سطح جهانی جاهلیت و خرافه پرستی حاکم نبوده است.


خطیب نماز جمعه شهرستان بهمئی در ابتدای خطبه دوم عنوان داشتند؛ به تعبیر من انسان می‌تواند در سه جا بهشت را تجربه کنند ۱-اربعین حسینی۲- اعتکاف۳- سحرخیز بودن
حجت الاسلام افروغی در ادامه به آمریکا و غرب اشاره کردند و افزودند: آمریکا همیشه به جهت رسیدن به اهدافش یک دشمن فرضی برای خود درست می کند. یکی از طراحی های آمریکا این است که منطقه و اطراف ایران ناامن باشد.
ایشان در بحث انتخابات افزودند: انتظار از تریبون‌های نماز جمعه نداشته باشیم که وارد جزئیات ‌بشویم اما کلیات آن و چیزی که مصلحت هست باید شفاف به مردم گفته شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهمئی در مبحث ریاست جمهوری اشاره داشتند: قدرت ایران به رئیس جمهور صِرف که نیست لکن اگر بَد باشد سُرعت نظام و انقلاب را کُند خواهد کرد اما مسیر انقلاب دست رئیس‌جمهور نیست و قطعا اگر رهبر معظم انقلاب دیدند اِنحراف، از خط انقلاب زیاد شود به کمک مردم هشدار خواهند داد.
افروغی افزودند: مردم در هیاهوی تبلیغاتی خود را گم نکنند که باز جامعه ی ما دچار آشوب و فتنه شود. در رسانه ها ورود پیدا بکنید اما گوش به فرمان و کلام رهبری باشید.
ایشان در ادامه خطبه ها شاخصه های انقلابی بودن را مطرح کردند -۱ دولت باید پرچمدار گفتمان انقلاب باشد۲-دولت باید یک دولت عزتمند باشد. عزت پاسپورت ایرانی بودن به سر جای خودش برگردد ۳- دولت باید نوآوری داشته باشد.
دولت پیرانی که قدرت نوآوری در آن نیست این دولت، دولت مناسبی نیست
۴ -دولت باید یک دولت جهادی باشد یعنی در زمان کم و با سرمایه های موجود نیازهای مردم را برطرف کند.مگر کم سرمایه در کشور عزیزمان ایران است.
۵-دولت باید تحول آفرین باشد.بعضی از دولت ها نه تنها نوآوری در درونشان نبود که هیچ،نوآوری های بقیه را هم از بین بردند.
۶- دولت باید مردمی و خدمتگذار باشد.
دولتی که وزیرش به مردم توهین می کند و مردم را نادان میداند و بر سر مردم غرور بورزد دولت خوبی نیست و یک دولت در تراز انقلاب اسلامی نیست.
۷-دولت باید قانون گرا باشد.دولتی که قانون گرا نباشد یا سر از فتنه در می‌آورد یا سر از انحراف که هر دو این های یکیست.
۸- دولت باید در برابر دشمنان شجاع باشد. امام راحل بهترین الگوی عصر فعلی برای دولتمردان ماست.
ایشان در ادامه اشاره ای به بانک ها کردند و فرمودند: یکی از موانع مهم تحقق اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید،قوانین موجود در بانک ها بودند. سیستم بانکی یک سیستم خائنانه است.
در بحث گمرگ افزودند:چرا گمرک در شهرستان های کوچک قانون را خوب اجرا می‌کنند اما در جاهای دیگر کانتینرهای بزرگ که جنسی مشابه داخلی دارند جلوی آنها گرفته نمی‌شوند.ما از دستگاه های قضایی، اطلاعاتی و انتظامی در سطح کلان خواهشمندیم که همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند گلوگاه های بزرگ گرفته شود(کنترل شود).
چرا همیشه خوب اجرا کردن قوانین در مورد محرومین اتفاق می افتد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*