اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127320
تاریخ انتشار: 1396/01/26 00:06
امین الله رشیدی خواننده و آهنگساز که به گفته خود با نیت اعتلای فرهنگ و هنر پا به عرصه انتخابات گذاشته بود بعد از گفت و شنود با برخی از خبرنگاران اهنگ "رسوای جهانم "را در گوشه ای از وزارت کشور اجرا کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،در روز چهارم نام نویسی از کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۰۴۵ داوطلب نامنویسی کردند و مجموع داوطلبان تا پایان روز چهارم به عدد ۴۰۵ نفر رسید.
بنا به همین گزارش در روز چهارم انتخابات ریاست جمهوری دکتر حسن روحانی، حجت الاسلام رئیسی، اعظم طالقانی نماینده دوره اول مجلس و دختر آیت الله طالقانی کاندیدای، علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس، مصطفي کواکبیان دبیرکل حزب مردمسالاری ، محمد فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات، محسن غرويان، امین الله رشیدی خواننده و آهنگساز، حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی، امر الله شیخیانی دبیر کل حزب اصلاح طلب مردم، سعید یاری دبیرکل سازمان دفاع منافع ملی ایران، بهمن لامعی معاون مدیرعامل بیمه ایران و مهدی کلهر مشاور رسانه ای رئیس جمهور سابق ثبت نام کردند.


دکتر حسن روحانی پس از ثبت نام سخنانی ایراد نمدند که اهم آنان به شرح زیر است:
🎤کار را نیمه کاره رها نمی کنیم
🎤در زمینه نجات اقتصاد ما از رکود تورم فاصله گرفتیم از رشد منهای 7 به رشد بالای 7 رسیدیم و از تورم 40 درصد به تورم 7 ردصد در اسفند سال گذشته رسیدیم و اشتغال خالصی که کمتر از 10 هزار نفر قبل از دولت یازدهم بود به اشتغال خالص بالا 630 هزار رسیدیم.
🎤در زمینه اقتصادی پیشرفت های زیادی داشتیم که در هفته آینده افتتاح بزرگترین سرمایه گذاری اقتصادی ایران را شاهد خواهیم بود در هفته آینده در عسلویه 20 میلیارد دلار طرح را افتتاح می کنیم.
🎤ما توانستیم در دولت یازدهم با قدرتهای جهان به توافق برسیم.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی هم پس از نامنویسی اظهار داشتند:
🎤از اعضای جمنا تشکر می کنم اما من کاندیدای همه مردم و دلسوزان انقلاب اسلامی هستم. ما خود را منحصر به یک مجموعه و عنوان و جریان سیاسی خاص نمی بینیم.
🎤كانديداها بايد بيش از مردم خود را به قانون پايبند بدانند
بهمن لامعی معاون مدیرعامل بیمه ایران پس از ثبت نام:
🎤چرا شبکه بانکی سود را به زیر10درصد کاهش نمی‌دهد تا بیکاری کاهش یابد؟
کلهر: مستقل آمده ام
🎤مهدی کلهر مشاور رسانه ای رئیس جمهور سابق، مستقل آمده ام و برای ثبت نام با احمدی نژاد مشورتی نکرده ام. ثبت نام 33 داوطلب در روز چهارم انتخابات ریاست جمهوری تا ساعت 9، 33 داوطلب در روز چهارم ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کردند.
امین الله رشیدی خواننده و آهنگساز پس از ثبت نام:
🎤امین الله رشیدی که به گفته خود با نیت اعتلای فرهنگ و هنر پا به عرصه انتخابات گذاشته بود بعد از گفت و شنود با برخی از خبرنگاران اهنگ "رسوای جهانم "را در گوشه ای از وزارت کشور اجرا کرد.

حاشیه ها
📣فرهاد رهبر و مسعود میرکاظمی دو چهره اصلی همراه رییسی بودند. گفته می شود یکی از این دو نفر ریاست ستاد او را بر عهده می‌گیرند.
📣انصراف از کاندیداتوری در اعتراض به ثبت نام احمدی نژاد
«وهاب عزیزی»، دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی در اعتراض به ثبت نام احمدی نژاد انصراف داد.
📣از تجمع جلوی منزل احمدی‌نژاد جلوگیری می‌کنیم
محسن همدانی معاون امنیتی استاندار تهران گفت: مجوز هر گونه تجمع توسط فرمانداری صادر می‌شود، تا این لحظه که من خبر دارم، فرمانداری تهران هیچ‌گونه مجوزی برای تجمع حامیان نامزدهای انتخاباتی نداده است، چون این تجمعات تبلیغات زودهنگام بوده و تخلف محسوب می‌شود.
تا این لحظه هیچ‌گونه تجمعی برگزار نشده، اما قرار است عده‌ای امشب جلوی منزل احمدی نژاد تجمع داشته باشند که دستور ما هم جلوگیری از برگزاری این تجمع است.
📣جلیلی در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام نمی‌کند
برخی اخبار غیررسمی حاکی از آن است که سعید جلیلی که پیش از این احتمال قوی می‌رفت برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کند، برای وحدت بیشتر در جبهه انقلاب از تصمیم خود منصرف شده است.

 

 

 

 

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*