اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127325
تاریخ انتشار: 1396/01/26 02:00
در حاشیه همایش پیاده‌روی خانوادگی اهواز از سوی استاندار و مدیرکل ورزش استان خوزستان عنوان شد؛
استاندار خوزستان افزود: ان‌شاءالله در سال 96 نسبت به سال 95 تغییراتی شگرف و عمیق در وضعیت ورزش خوزستان، هم در بخش زیرساخت‌ها و هم در ورزش همگانی و قهرمانی خواهیم داشت. از اکنون نیز آقای حیدری (مدیرکل ورزش و جوانان استان) را موظف کرده‌ام که برای ورزش استان جهت توسعه زیرساخت‌ها و توسعه ورزش همگانی و همچنین جهش در ورزش قهرمانی برنامه‌ریزی کند

به گزارش محمدابولیان (نوروزی) خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان از اهواز، استاندار خوزستان در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی که روز جمعه در اهواز برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشتند: در سال 96 نسبت به سال 95، تغییراتی شگرف و عمیق در وضعیت ورزش خوزستان، هم در بخش زیرساخت‌ها و هم در ورزش همگانی و قهرمانی خواهیم داشت.
دکتر غلامرضا شریعتی ادامه دادند: قطعا این برنامه‌ها به نشاط اجتماعی و جمعی کمک می‌کند و تاثیرگذار است و همچنین باعث تزریق روحیه امید به جامعه می‌شود.


وی افزود: به طور یقین هر چه برنامه جمعی در استان و کشور داشته باشیم، وابستگی مردم به هم بیشتر و بیشتر می‌شود. این همایش به اصرار استانداری خوزستان برگزار شد و من به مدیرکل ورزش و جوانان استان اصرار داشتم که این همایش حتما در اهواز انجام شود و در ادامه نیز به صورت مرتب در استان به انجام برسد. در تامین هزینه‌های آن هم مشکلی نیست، چراکه می‌خواهیم روحیه امید و نشاط به جامعه تزریق شود.


استاندار خوزستان گفت: ان‌شاءالله در سال 96 نسبت به سال 95 تغییراتی شگرف و عمیق در وضعیت ورزش خوزستان، هم در بخش زیرساخت‌ها و هم در ورزش همگانی و قهرمانی خواهیم داشت. از اکنون نیز آقای حیدری (مدیرکل ورزش و جوانان استان) را موظف کرده‌ام که برای ورزش استان جهت توسعه زیرساخت‌ها و توسعه ورزش همگانی و همچنین جهش در ورزش قهرمانی برنامه‌ریزی کند
افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از ساخت 140 زمین مینی‌فوتبال در استان خبر داد.
همچنین افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان در حاشیه همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی اظهار کرد: همایش امروز با استقبال پرشور مردم برگزار شد که یک کار گروهی بود و توسط تمام ورزش دوستان خوزستانی و با کمک دستگاه‌هایی از جمله شهرداری اهواز، ملی حفاری، نفت، هلال احمر و آموزش و پرورش به انجام رسید.


وی با بیان این که ورزش نیاز به حمایت داردگفت: پرداختن به ورزش و جوانان، وظیفه ذاتی تنها یک دستگاه نیست و همه ما به شکلی مدیون هستیم و نسبت به این موضوع تعهد اجتماعی داریم و این تعهد را باید به خوبی انجام دهیم.
افشین حیدری گفت: برای سال 96 نیز برنامه‌های بسیار خوبی داریم که به زودی آنها را رسانه‌ای می‌کنیم. و افزودند:ما در سال جاری میزبانی‌ها و برنامه‌های خوبی خواهیم داشت.
وی با بیان این که امسال می‌خواهیم 140 زمین مینی‌فوتبال را در استان ایجاد کنیم، عنوان کرد: این موضوع در تاریخ ورزش استان سابقه ندارد و برای افزایش سرانه ورزشی خوزستان است؛ همچنین 12 زمین در محلات محروم و حاشیه ایجاد خواهیم کرد که این کار را نیز آغاز کرده‌ایم.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*