اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127357
تاریخ انتشار: 1396/01/26 20:12
مشروح گزارش شورای اداری شهرستان بهمئی؛
از زمان استارت رسمی انتخابات استاندار در استان و فرماندار در شهرستان جانشین رئیس جمهور است لذا در این راستا می گویم در طول انتخابات کلیه مرخصی ها لغو می گردد مگر بنا به ضرورت و اگر مدیری در رابطه با شرح وظایف قانونی کوتاهی کند فرماندار این اختیار را دارد که وی تودیع نماید.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از شهرمرکز شهرستان بهمئی، جلسه شورای اداری شهرستان راسساعت ۱۰ صبح روز شنبه در محل سالن اجتماعات بخشداری مرکزی تشکیل گردید.
مدیر کمیته امداد شهرستان:
مدیران دستورالعمل فقر زدائی را مورد توجه جدی قرار دهند
در ابتدای این جلسه آقای خداپرست مدیر کمیته امداد شهرستان در خصوص دستورالعمل فقر زدائی مطالبی را به سمع و نظر حاضران رساند. و خواستار توجه مدیران به این دستورالعمل شدند
فرمانده نیروی انتظامی:
وضعیت امنیتی شهرستان بسیار خوب و ارزیابی می‌شود/ در تعطیلات نوروزی تصادف منجر به فوت و سرقت نداشتیم/مدیران از اجرای پروژه های های تنش زا خودداری نمایند
در ادامه سرهنگ عدالت پرور فرمانده نیروی انتظامی از همکاری ادارات در ایام تعطیلات نوروزی جهت برقراری امنیت تشکر نمودند.
عدالت پرور افزود: به جهت همکاری مردم شورای اداری،شورای تامین وضعیت امنیتی شهرستان بسیار خوب و ارزیابی می‌شود ما در تعطیلات نوروزی تصادف منجر به فوت و سرقت نداشتیم
فرمانده نیروی انتظامی چند توصیه به مدیران نمودند 1-از اجرای طرح های تنش زا خودداری نمایند 2- پیشگیری از وقوع تنش ها با با رفع نواقصات 3- کنترل فضای مجازی 4- پرهیز از استفاده غیرقانونی از امکان دولتی از جمله خودروهایی دولتی که در صورت مشاهده خودرو توقیف می‌شود.
رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی:
حقوق،ساعات کار و مزایای کارگران به طور جدی مورد توجه قرار گیرد و به نحو مقتضی از کارگران تقدیر گردد.
کریمی رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی در این جلسه اظهار داشتند: با توجه به اینکه ۱۱ اردیبهشت روز کارگر است درخواست نمودند که حقوق،ساعات کار و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد و به نحو مقتضی از کارگران تقدیر گردد.

مسئول دفتر پیشخوان دولت شهرستان:

اماکن خازج از دفاتر پیشخوان بیشتر از تعرفه های دولتی از مردم پول می گیرند.

سپهر مسئول دفتر پیشخوان دولت شهرستان از عدم حمایت و مدیران ادارات در مبحث واگذاری امورات به دفاتر پیشخوان گلایه نمودند و افزودند بر اساس قانون کلیه قراردادهای همراه اول باید در دفاتر پیشخوان انجام گردد اما با حمایت برخی از ادارات کار های همراه اول در مغازه ها انجام می گیرد و بیشتر از تعرفه های دولتی از مردم پول می گیرند.
مدیر امور آب شهرستان:
دو پروژه سد خاکی قلاب و سراسیاب آماده بهره‌برداری هستند/امسال به نسبت سال گذشته ۱۰۰ میلیمترکاهش بارش داشتیم
افروزی مدیر امور آب شهرستان در این جلسه اظهار داشتند دو پروژه سد خاکی قلاب و سراسیاب آماده بهره‌برداری هستند و به لحاظ تخصیص مشکلی ندارند.
گرچه بارندگی‌های امسال به لحاظ زمانی مناسب بود اما به نسبت سال گذشته ۱۰۰ میلیمترکاهش بارش داشتیم
وی افزود ما از امسال تشکیل پرونده‌ها را به دفاتر پیشخوان دولت خواهیم داد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی:
اعتکاف و برنامه‌های دینی تکیه گاه شهرستان از عذاب و زلزله است
در ادامه جلسه حجت الاسلام ویسی نژاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی در توصیف ماه رجب، شعبان و رمضان و فیوضات این ما مطالبی را بیان داشتند ولی افزودند اعتکاف و برنامه‌های دینی تکیه گاه شهرستان از عذاب و زلزله است
مدیر شبکه بهداشت درمان:
ویزیت و داروهای کلیه بیماران روانی رایگان است/ از هر پنج نفر یک نفر در خطر افسردگی است/ افسردگی دومین علت مرگ و میر جوانان ۱۵ تا ۲۹ سال است
آبشک مدیر شبکه بهداشت درمان در این جلسه عنوان داشتند ۱۸ اردیبهشت ماه تا ۲۴ اردیبهشت از سوی سازمان جهانی بهداشت هفته جهانی بهداشت نامگذاری شد یکی از برنامه های مهم امسال کنترل افسردگی است.
وی افزودند از از هر پنج نفر یک نفر در خطر افسردگی است و افسردگی دومین علت مرگ و میر جوانان ۱۵ تا ۲۹ سال است
ما در این زمینه کارشناس بهداشت درمانی در مراکز مستقر نمودیم و ویزیت و داروهای کلیه بیماران روانی رایگان است.
رئیس اداره برق شهرستان:
مهمترین مشکل شهرستان عدم تکمیل ایستگاه برق است/ برق رسانی به روستاهای دیمه و شاه نشین با استفاده از پنل خورشیدی
مهندس برزین زاده رئیس اداره برق شهرستان در این جلسه اظهار داشت در سال جدید با حمایت دولت تدبیر و امید چندین پروژه از جمله 1-پروژه کاهش تلفات با نصب ۱۵ تران 2- روشنایی معابر 3- برق رسانی به روستاهای دیمه و شاه نشین با استفاده از پنل خورشیدی 4- بر ق رسانی به روستای ماخره به بهربرداری رسید
برزین زاده ادامه دادند در ۱۰ روز آینده با توجه به گرمی هوا با اطلاع قبلی روزانه 6 تا 7 ساعت خاموشی خواهیم داشت.
وی افزود مهمترین مشکل شهرستان عدم تکمیل ایستگاه برق است.که فرماندار و نماینده از طریق برق منطقه ای خوزستان پیگیر هستند. و خطوط ما فولبار است در حالیکه ظرفیت 30 مگاوات است ما ۳۳ مگابایت استفاده می نمائیم.
مدیر اداره بنیاد مسکن:
تمام روستا های بالای ۲۰ خانوار طرح هادی دارند
بوذرجمیری مدیر اداره بنیاد مسکن افزودند کمک به خانه سازی از طریق حساب ۱۰۰ در سال ۹6 کما فی السابق ادامه دهیم و تقاضا داریم که این موضوع تبلیغ گردد.
وی افزودند: تمام روستا های بالای ۲۰ خانوار طرح هادی دارند
علی اکبر فرهنگی است فرماندارو رئیس شورای اداری:
شهرک سیاه شیر و سرلیکک جز حوزه شهری هستند./ آب سد کوثر جوابگوی 75000 هزار نفر است/ اگر مدیری در رابطه با شرح وظایف قانونی کوتاهی کند فرماندار این اختیار را دارد که وی تودیع نماید.
در پایان جلسه علی اکبر فرهنگی است فرماندارو رئیس شورای اداری ضمن عرض تبریک سال جدید درگذشت مرحوم ظفر نریمانی مدیر سابق تربیت بدنی را تسلیت گفت و از ایشان با عنوان پلوان یاد کردند و افزودند: مدیران دستگاه های اداری آمادگی داشته باشند که به صورت جمعی در منزل ایشان حضور یابیم.
فرهنگی نسب ادامه دادند: در ایام نوروز ما در تمام بخش‌ها و شاخص ها رکورد زدیم. از اداراتی مانند نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی ..... کتبا تقدیر می شود و بسیاری از ادارات هم در کنار ما بودند که به نحو مقتضی از زحمات این ادارات هم تقدیر می شود
وی اظهار داشتند امسال هم از سوی مقام معظم رهبری سال با شعار اقتصاد مقاومتی نامگذاری شد لذا باید مدیران به این موضوع اهتمام جدی داشته باشند. و بدانند اولویت اول ما ایجاد و توسعه زیر ساخت هاست چرا که تا زیرساخت‌ها آماده نشوند هیچ کاری شکل نمی گیرد و نمایند مجلس در تامین آب،برق،گاز و راه یار و همراه ما است و باید از تلاش های ایشان تقدیر گردد.
در تعطیلات نوروزی موضوع کارگران و پروژه آب را داشتیم و با مشکل مواجه شدیم موضوع آب را رسانه ای نکردیم و باپیگری های استانداری و نماینده الحمدالله موضوع حل گردید.
رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان ادامه دادند آب سد کوثر جوابگوی 75000 هزار نفر است.ایستگاه برق را به جد پیگیر هستیم و از طریق سرمایگذار بخش خصوصی به دنبال ساخت نیروگاه کوچک هستم.اما ادارات باید نه تنها صرفه جوئی در حوزه انرژی را رعایت کنند بلکه مبلغ هم باشند
قائم مقام شورای فرهنگ عمومی شهرستان ادامه دادند تا توسعه فرهنگی نباشد تمام سرمایگذاری در حوزه های اقتصادی و زیر ساخت ها بی فایده خواهد شد و من در تمام کلاس های درسی خود 10 دقیقه را به حوزه فرهنگ اختصاص میدهم.
رئیس شورای تامین افزودند: حوزه وزارت کشور مسئول تقسیمات کشوری است و وزارت کشور مرز بین استان ها و شهرستان ها را مشخص می‌کنند و تمام ادارات موظفند این تصمیمات را اجرا کنند.لذا اعلام می دارم شهرک سیاه شیر و سرلیکک جز حوزه شهری هستند.
دبیر شورای اداری عنوان داشتند: فردا جمع زیادی از مدیران استانی در معیت معاون عمرانی استانداری از پروژه‌های شهرستان بازدید می کنند و ساعت 3 عصر در مسجد صاحب الزمان با مردم دیدار عمومی خواهند داشت حضور مدیران الزامیست.
رئیس هیات اجرائی انتخابات شهرستان ادامه دادند: از زمان استارت رسمی انتخابات استاندار در استان و فرماندار در شهرستان جانشین رئیس جمهور است لذا در این راستا می گویم در طول انتخابات کلیه مرخصی ها لغو می گردد مگر بنا به ضرورت و هماهنگی قبلی و فرماندار هر نیرو و امکانات را برای اجرای انتخابات لازم بداند می تواند جابجا نمایند. و اگر رئیس هیات اجرائی انتخابات شهرستان تشخیص دهد که نقدینگی ادارات در راستای اجرای انتخابات جابجا گردد این اقدام را بدون فوت وقت انجام می دهد. و اگر مدیری کوتاهی کند در رابطه با شرح وظایف قانونی محوله فرماندار این اختیار را دارد که وی تودیع نماید.
چرا برخی ادارات جواب نامه ها را به موقع نمی‌دهند؟ چرا لیست خودروی های دستگاه خود را به موقع به فرمانداری ارائه ندادند؟
مدیران موظفند با دولت تدبیر و امید هماهنگ باشند و مبلغ دولت هم باشند چرا مدیران گزارش عملکرد خود را به رسانه ها نمی دهند آیا عملکردی ندارند؟ اگر ندارند از مردم عذر خواهی کنند
فرهنگی نسب در پایان اظهار داشتند دولت تدبیر و امید کشور را از حوزه بحرانی نجات و به ساحل آرامش رساند
فراموش نکنیم در سال ۹۳ یک فصل از قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل این بود تمام کشتی ها با پرچم ایران بازرسی شودو ما فقط معامله کالا به کالا داشتیم. اما اکنون دولت ثبات اقتصادی را به کشور برگرداند.
شهرک سیاه شیر و سرلیکک جز حوزه شهری هستند./ آب سد کوثر جوابگوی 75000 هزار نفر است/ اگر مدیری در رابطه با شرح وظایف قانونی کوتاهی کند فرماندار این اختیار را دارد که وی تودیع نماید.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*