اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127380
تاریخ انتشار: 1396/01/27 14:48
مرکز خدمات جامعه سلامت شهری ،روستایی شماره 2 در هندیجان شمالی با حضور مسئولین کلنگ زنی شد

به گزارش ناصر حکیمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، درمراسمی که باحضور ساری اصل امام جمعه، مودت فرماندار و جمعی از مسولین شهرستان کلنگ مرکز خدمات جامعه سلامت شهری ،روستایی شماره2درهندیجان به زمین زده شد.


 دکتر ناصر حاتم زاده مدیر شبکه بهداشت درمان هندیجان در این باره گفت مرکز خدمات جامع سلامت بمنظور ایجاد رفاه حال شهروندان که شامل پزشک ،ماما،مراقبت سلامت و دندان و مرکز مشاوره می باشد و بر اساس تفاهم نامه بین  وزارت بهداشت درمان و وزارت دفاع ایجاد می گردد.
وی افزود: کلنگ زنی مرکز شهری و روستایی در بخش چم خلف عیسی و مرکز روستای در سویره که شامل 3روستا را تحت پوشش دارد در دستور کار دانشگاه جندی شاپور و  بهداشت درمان شهرستان هندیجان قرار دارد.
دکتر حاتم زاده درخصوص تصادفات جاده ی ادامه داد برخی از منابع خبری و خبرگزاری به نقل از بنده خبرهای را اطلاع رسانی کردند که بنده این خبرها را تکذیب می نمائیم و از سوی بنده باهیچ خبرگزاری و رسانه های مصاحبه ی در خصوص تصادفات جاده ای مصاحبه ای انجام نشد
وی  در ادامه از شهروندان هندیجان تقاضا نمود که پرونده سلامت الکترونیکی خود را تشکیل دهند.که البته نزدیک به 80 درصد شهروندان در مراکزبهداشتی درمانی هندیجان شمالی و جنوبی اقدام نمودند.
مدیر شبکه بهداشت ودرمان هندیجان از شهروندان و روستائیان هندیجانی بالای 30سال درخواست نموددر خصوص ابتلا به  بیماری های قلبی، عروقی، سرطان، دیابت و دیگر بیماریهای غیرواگیردار خود را مورد معاینه قرار دهند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*